Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Ikarus kollelció, a gördülő legendák - már csak 3 nap!
✗ Végre itt a várva várt Ikarus kollekció ! Ha az üzenet nem jelenik meg helyesen, kérjük kattintson a KÖZVETLEN verzióra.
Ha továbbra is információkat szeretne kapni tőlünk, kérjük, adja hozzá a newsletter@news.editionsatlas.ch címet e-mail címlistájához.
tag nouveaute
« EDITIONS ATLAS SA TERMÉKEI MINDEN HOBBIHOZ »
Nagy örömünkre szolgál, hogy bemutathatjuk ma Önnek az Editions Atlas SA új sorozatának, az Ikarus kollekciónak első darabját az
Már csak három nap és megrendelheti ezt a részletesen kidolgozott kiváló minőségű modellt:
A 6 oldalas színes dokumentációban, melyet modelljével együtt kap, megismerheti az Ikarus 311 lenyűgöző történetét a kezdetektől a modell variációin át a legendás autó- és kirándulóbuszok a gyártósorról kikerült utolsó darabjáig.
Itt egy fotóm a nick-névadódról, még Ferencváros fűtőházban a felújítás elején
Milyen méretarányban utazol? Nálam H0 és G méret van. Korábban 1-es méretben építettem pályát, de ezt felszámoltam és eladtam a teljes gyűjteményt, mindent G-re cseréltem. A hét végén tartott egy barátom egy nyílt napot a pályáján, ahol mi is részt vettünk:
Ez már komoly méret, még nem is láttam ilyesmit!
Egyébként ez hogy működik, ha jön a rossz idő, akkor minden alkalommal felszeded a síneket, majd vissza?
Csúnya lenne felszedni 40-50 méternyi pályát A legtöbb sín rozsdamentes acélból készül, ezek is. Az előző pályámon 80 méter sín volt kint 4 évig, nem kottyant meg neki. trainmodeller - YouTube Ezen a linken vannak még videók, átlagos tempóban 3-5 perc volt egy kör egy vonatnak. Az új pálya szinte ugyan ez lesz, csak a sín más gyártótól származik majd, a vonalvezetésen a telek adottságai miatt nem tudok változtatni. Télen is lehet vonatozni, van hótolónk, -7 -8 fokig jók vagyunk. -15 fokban is próbáltam de a járművekben levő elektronika valszeg nem komálta, többször "lefagytak" a mozdonyok. Minden digitális vezérlésű már, az analóg gépek működtek volna. Korábban volt valódi gőzzel működő gőzmozdonyom is, de ott télen az volt a probléma, hogy a méretéből adódóan -20 fok körül már nem tudtam felfűteni kint a kazánt. 0 fok körül még tökéletesen működött, felfűtött és ment. A kint levő épületeket célszerű védeni, hiába UV álló a műanyag, egy jégeső komoly kárt tudna tenni bennük, ezért vagy beviszi az ember fedett helyre vihar esetén vagy más módon védi őket. A többi dolognak nem árt az eső, hó, egyéb. A hajtások zártak, a kábelek a földben futnak, a csatlakozások szigetelt, zárt kötődobozban vannak. A méretről: az 1-es modellek exakt 1:32-es léptékűek minden esetben, és nagyon szép kidolgozásúak cserébe elég drágák is. A G modellek méretaránya...hogy is mondjam, nem kötött. Ahány gyártó annyi féle, általában 1:22 és 1:32 között valahol. A kidolgozás nem annyira szép cserébe már olcsón elérhetőek (mozdonyok 80-160 ezer Ft között, kocsik 15-70 ezer között, ez az olcsóbbik fajta...) Van még egy pályám, ahol a ráülős mozdony fut, a nyomtáv ugyanaz, mint a vasúttörténeti parkban (7,25 col) de ehhez csak egy mozdonyt építettem, egy másik épül már vagy másfél éve. De az egy másik világ, még távolabb a szobai vasútmodellektől
- - - Updated - - -
http://keptar.trainmodeller.hu/var/albums/marklin1/marklin1harmadik/PC190058.jpg?m=1298117946 Berakja a képet? Ez télen készült például. A mozdonyokat, kocsikat viszont minden esetben el szoktam rakni. Nagypályások úgy oldják meg, hogy egy vágány bevezet a garázsba/házba így nem kell pakolni. Természetesen nekem ilyen nincs, hiába a garázs mellett van a pálya nem tudtam ezt megoldani egyelőre, így csak kaptak két zárt szekrényt és kézzel van ki-be hurcolva minden jármű.
Nem rakja be a képet, de ha a címet bemásolom a böngészőbe, megjelenik.
Szép, igényes, aprólékosan kidolgozott mozdony! Ezekkel már el lehet "játszani"
Hasonló mozdony volt nekem is, csak H0-ban. Meg volt egy szépen kidolgozott nagy gőzösöm is. Azt a mai napig sajnálom. Túl gyerek voltam még hozzá amikor kaptam, és hát a sok apró, kényes "kerékpálca", hajtókar (nem tudom mi a pontos neve) bizony megritkult rajta
ilyesmi volt: Vasútmodell H0 Gőzmozdony Piko BR 95 Gőzmozdony - DR
A régi DDR korszakban is készült 95-ös, PIKO néven de azt vagy a Hruska vagy a Gützold gyártotta, fejből meg nem mondom, kat. szám alapján esetleg. Nekem is volt, és nekem is szétesett, nagyon nem volt egy sikeres konstrukció. Szép, részletes kidolgozású volt de nem egy csúcs minőség. A ma kapható modellek már egészen mások ilyen szempontból is. A hasonló tolatómozdony egy BR106-os volt szintén PIKO név alatt forgalmazott Gützold gyártmányú volt. Csodák nincsenek, akkoriban mindenkinek ilyenek voltak, mert csak ezeket lehetett kapni Ma is megvehetőek bolhapiacon, börzéken, vitrinbe dísznek jók, mert szép emlék. De a ma kapható modellek már jóval többet tudnak minden téren. Jövő héten az óvodában játszunk, 100 éves lesz a helyi óvoda. Kiviszem a motoros hajtányomat és köré építjük a 7,25-ös vasút sínjét, mehetnek az ovisok egy-egy kört a mozdonnyal majd
Komment