Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Mit láttak szemeim!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Emu, ezt ajánlom figyelmedbe:

    Akkus csavarozó modernizálása? - Blogok - Veterán fórum

    bas10, ebay-en olcsón lehet rendelni hozzá mindent.
    Van egy Würth-ös akkus fúróm ami elé jó lenne, de az aksi nincs meg hozzá(bedöglött, aztán valahogy elkajlódott, a fúró meg már így került hozzánk hogy hátha meg lehet csinálni máshogy.) , szóval tervezgettem egy kicsit. A belét kb 2000ft-ból ki lehet hozni. Ez az összes vezérlőelektronika és a töltő. Aksit meg bontok rossz laptop aksiból.
    Ami kicsit bajosabb az a ház. Azt meg nyomtatni kell hozzá majd. Csak azt se tudom hogy a gyári hogy nézett ki, szóval ki kell találni hogy milyen lehetett...
    sepy és mátéapu kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      Láttam már elég leégett, megégett, sípoló, küzdő, alultervezett, épp hogy röcögő tápot.
      Ehhez a ketyeréhez is volt szerencséd?
      FULLOAD 1500 - FULBAT | Garden
      (Időnként ez van ráakasztva a motor akkujára, vagy ha lusta vagyok csak beindítom és hagyom ketyegni(nincs mindig hangulatom a hosszabbítót cibálni )...

      Komment


        #18
        Első körben korrektül néz ki. Használati útmutató elég adatot tartalmaz (persze kihagyták a kapcsolási rajzot és a mikrovezérlő legalább logikai szintű működési vázlatát :-). Régen minden elektronikához járt.

        Valahogy érzékeli az akksi kapacitását is és a töltőáramot idomítja. Ez azért szép dolog.
        Ezzel a töltővel nem állnék neki autó aksit tölteni, mert a max 1,5 amperrel lemegy a nap, amíg feltölti. Meg fel is jön újra. Kimondottan kicsi akksikhoz lett tervezve.

        Komment


          #19
          Motor akku életben tartásához tökéletesen elég. Énnekem nem hiányzik a rajza mert a működését nem értem nem érdekel igazán csak akkor ha nem tölt!- hogy miért is?. Tegnap reggelre Erika bedugva felejtette az ülés fűtést és koppig lemerült az autó aksija. Még az intelegencses töltő is rendre lekapcsolt csak a tacsós töltő akarta tölteni de annyi idő nem lévén maradt a bika kábel és majd úgy a töltő később. A Li.l -is töltő pedig szépen teszi a dolgát, nem ipari de nem is azt várom tőle. Nem görbíti el a cellákat!
          Fergusson kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            Folyt...
            Péntek délután sikerült venni egy töltőt a 2. Lidl-ben. Ráakasztottam a motorakksira, bedugtam aztán sípolt mint a rosseb...a kijelző működött, a feszültséget mutatta, csak éppen a Mode gomb megnyomására nem csinált semmit. Illetve arra a pillanatra míg megnyomtam felvillant az első programként választható 6V felirat és megszűnt a sípolás. A gomb elengedésekor sípolt tovább és nem csinált szart se...
            Úgyhogy mérgemben még este az időjárás miatt főúton 40-60-as elérhető tempó mellett visszavittem.
            De már nem volt belőle, a szokványos péntek délután bevásárló siserehad lerabolta a készletet. Úgyhogy erről ennyit egyelőre...

            Komment


              #21
              .a kijelző működött, a feszültséget mutatta
              Azt hiszem nem ilyen akkutöltőről beszéltem, azon feszültségkijelző nincs és sípolni sem képes.
              egyébként nem lehet hogy az akku feszültsége 6v alatti??

              Komment


                #22
                Péntek délután sikerült venni egy töltőt a 2. Lidl-ben. Ráakasztottam a motorakksira, bedugtam aztán sípolt mint a rosseb...a kijelző működött, a feszültséget mutatta, csak éppen a Mode gomb megnyomására nem csinált semmit.
                Nem tudom mi történt, de én úgy emlékszem azért nem vettem annak idején, mert a regeneráló, meg téli üzemmód meg mi a fene üzemmódok a leírás szerint csak 12V-os módban működnek. Vagy valami más lehetett az oka a sípolásnak?
                Everything is better when you decide you don't care.

                Komment


                  #23
                  Persze, hogy más oka van. Mondjuk egy hibás kondenzátor vagy alkatrész. Maga az elektronika sípolt, mert selejtes darab volt.
                  Egyébként áttanulmányoztam az útmutatót és az ott leírt kritériumoknak megfeleltek az akkuk, még ha le is vannak merülve. Tehát töltenie kellett volna.

                  Komment


                    #24
                    6 v-os aksinál ha a feszültség 3.8 v-ra esik vissza nem indul el a töltő. Amit én ajánlottam annak van kijelzője és az 1 program a 6v. 2. motor és 12v. A 3.-4. 12 v és autó. A motor ábrával jelezve. A kijelölt töltés elérése után átkapcsol igen lassú módra, papír szerint regenerál. Az enyém ilyen egyenlőre! Ezért jobbak a régiek azok nem finnyáskodtak ha rákapcsoltuk töltöttek ha volt mit.
                    Utoljára szerkesztve a következő által: sepy; 2017 jan. 16, 18:24.
                    CZsolti és emu kedvelte ezt.

                    Komment

                    Ugrás az oldal tetejére
                    Working...
                    X