Közlemény

Collapse
No announcement yet.

forgatott lemezfelni

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    forgatott lemezfelni

    sziasztok! Véleményeteket kérném ebben a témában. Használtatok ilyet és ha igen mit tapasztaltatok?




    (tudom, ez nem felel meg az eredetiségnek és nem is túl szakszerű, de hátha van tapasztalat )

    #2
    Kedves Forestar!

    Tisztelettel kérdezem,milyen a forgatott lemezfelni,autóra,vagy motorkerékpárra gondolsz?

    Hirtelen csak arra tudok gondolni,mikor a Ladák felnijének kivették a közepét és azt átfordítva hegesztették vissza.A fenti művelettel szélesítették a nyomtávot,de leginkább,csak "dögös " kinézete lett az autónak.

    Arra szeretnélek kérni,ha kérdésed van,azt lehetőleg részletesebben írd le,hogy ne azon kelljen az embernek törni a fejét,hogy mire is kíváncsi a kérdező!

    Üdvözlettel:Che
    dino125ad és OdinHEM kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Nem használok, és nincs tapasztalatom.:-(((( Mihez is?????

      Komment


        #4
        Faragott felnit én is megnéznék.

        Komment


          #5
          Kedves Che és Tuzi
          Lehet egy kicsit pontatlanul fogalmaztam, amiért elnézést kérek. Pontosan arra gondoltam amit Che mondott. Régen Ladák, Trabantok, Wartburgok felnijeit vágták szét és fordítva hegesztették vissza, amitől "dögösebb lett a gép" . Mivel ennek nincs megfelelő szakirodalma így csak azoktól az emberektől lehet információkat gyűjteni a témában akik csináltak, vagy csináltattak ilyen felnit. (Természetesen szakember közreműködésével! Ügyelve a megfelelő esztergálásra, hegesztési varratra és a pontos középpontozásra.) Most tekintsünk el a megváltozó futómű geometria és az ET viszonyok elméletétől.
          Click image for larger version

Name:	img_0001.jpg
Views:	1
Size:	199.1 KB
ID:	133330Click image for larger version

Name:	403703_424951247560105_467321016_n.jpg
Views:	1
Size:	92.8 KB
ID:	133332Click image for larger version

Name:	557198_156051587857093_612602925_n.jpg
Views:	1
Size:	87.3 KB
ID:	133333

          Ebben a témában gyűjtenék tapasztalatokat és keresnék szakembereket akik csinálnak vagy csináltak már ilyet.

          Üdvözlettel: Forest
          Attached Files

          Komment


            #6
            A forgatott az egy kicsit (nagyon ) parasztos olyan pont mint egy lavór -az igazi az amikor nagy esztergán leszurtuk a külső peremet , aztán bele lett toldva egy lemezcsík , két szép hegesztés csikkal . Aztán ment rá olyan széles gumi amit csak találtunk ....a gumisok elvitelre kirakott szemetében

            ...ha jól látom -szeretnél csináltatni ? van egy tel számom ha akarod megkeresem tavaly beszéltem velük , még csinlják....

            ...a képeken sem fordítottak,hanem szélesített
            Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2012 nov. 03, 19:06.
            Beagle, és UK kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Így már érthető, de továbbra sincs tapasztalatom, legfeljebb véleményem, de azt szerintem megtartom magamnak.:-)))))




              joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              az igazi az amikor nagy esztergán leszurtuk a külső peremet , aztán bele lett toldva egy lemezcsík , két szép hegesztés csikkal .
              Na ez egy picivel, de tényleg csak picivel szimpibb, mint a kifordított felni.:-))))))

              Komment


                #8
                Ez igen
                utána tuningmotor és biztonságos közlekedés....király.
                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                Komment


                  #9
                  ja,.. meg az előítéletek... király.




                  joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  ...ha jól látom -szeretnél csináltatni ? van egy tel számom ha akarod megkeresem tavaly beszéltem velük , még csinlják....
                  Hozzájutottam 4 db ilyen felnihez, nagyon szépek, de megnézetném őket egy szakival mielőtt hozzáigazítanám az egész futóművet.

                  Komment


                    #10
                    Természetesen szakember közreműködésével! Ügyelve a megfelelő esztergálásra, hegesztési varratra és a pontos középpontozásra.
                    Ma már ez nem probléma egy megfelelő esztergályos és hegesztő szakembernek kellő tudás tapasztalat és szerszámozottság esetén.

                    Most tekintsünk el a megváltozó futómű geometria és az ET viszonyok elméletétől.
                    Ettől meg ha eltekintesz, nyugodtan eltekinthetsz a szakemberrel történő megmunkálástól is, ugyanolyan fontos mint az. Ha a futóművet nem állítod utána megfelelően akkor inkább ne csináld. Nem lesz megfelelő az autó kormányzottsga, a tengelycsonk nem ott kapja a terheléseket ahol kéne. Jobb esetben egyszercsak elfárad az anyag és mire visszamész a kocsihoz, kitört kerékkel találod. Rosszabb esetben menet közben történik. A nyomtávot csak úgy szélesítsd hogy ugyanannyit szélesítesz a keréken befelé is mint kifelé, hogy az ET szám megmaradjon. Ez azt vonja maga után hogy egy bizonyos határ után a lengőkart meg kell hosszabbítani hogy elférjen a kerék, aztán a sárvédő ív is útban lehet egy kicsit, vagy a kerékjárat fala. Utána egyre inkább érdekes lesz.
                    UK, Che és 3 további látogató kedvelte ezt.

                    Komment


                      #11
                      Tennél fel róla képet? Engem is érdekelne, bármárnem foglalkozom ilyesmivel, vagyis Ladával még szeretnék, de annál az OZ Racing 11 ágú csillag rally felni bejött

                      Komment


                        #12
                        mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Ez igen
                        utána tuningmotor és biztonságos közlekedés...király.
                        pl egy olyan kombi wartburg akkor se fog 80nál többet menni ha rakétát teszel bele, de amúgy nem mindenki annyira idióta, hogy közúton vereti a gépet. Persze mindenki kihasználja ha van benne erő, de nagyon sok ismerősöm van akik agyontuningolják a vasat, de szabályosabban közlekednek mint egy 80 éves nagypapa aki még a 15km/h-s táblát is pontosan betartja, de főúton sem megy többel 70nél.

                        Komment


                          #13
                          Az ET számoktól való eltekintést csak magára a "fogalom magyarázatára" gondoltam... Értem... köszi Ezeket a beállításokat milyen szakember méri be pontosra? Vagy ezt egy sima autószerelő is megcsinálja? Tudnátok esetleg konkrét embert vagy műhelyt ajánlani Budapest környékén?

                          Komment


                            #14
                            Nekem 1996-ban volt egy Opel Mantám. Arra szélesíttettem a Liptó u.-ban négy darab 13" Opel Astra acélfelnit. A gumis havernál kukáztunk rá 210-es gumit 13"-osat (akkoriban nem volt nagy választék),amit csak úgy tudtunk rá feltenni,hogy beraktunk egy belsőt,azzal "felpattintottuk" a peremekre,majd lenyomtuk a külső peremet,kihúztuk a belsőt és ugrálva rajta fújattuk bele a levegőt. :-) (fiatalság=bolondság) Mindenesetre én közúton használtam,nem alakítottam a futóművön semmit és nem volt vele/miatta semmi bajom. 1991-ben a Trabimra feltettem fordítva az első kerekeket,mentem vele egy kört és tojást lehetett sütni a felnin! :-) Ilyen is volt.....

                            Komment


                              #15
                              korompaiistvan eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Tennél fel róla képet? Engem is érdekelne, bármárnem foglalkozom ilyesmivel, vagyis Ladával még szeretnék, de annál az OZ Racing 11 ágú csillag rally felni bejött

                              hát kép még nincs róluk, de majd intézkedem

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X