A Veterán járművek krómozása témában, lassan eljutottunk a krómhatású festékekig, ezért gondoltam nyitok egy külön témát ennek a technológiának is.
Régebben (a sok kudarc következményeként) én is érdeklődtem „a festékes” megoldások után. Egyrészt valóban ezek dekorációs célra valók, de nyílván tökéletesedik ez a technológia is. Sajnos nem találtam meg a linket, de egyik Ural-os kollégám hívta fel a figyelmem arra az eljárásra, amit a gyakorlatban buszok-on is alkalmaznak. Nyílván igénybe vannak véve, többet ki kell bírniuk, mint a fürdőszobai szerelvényeknek. De a minőségi eljárás nyílván drágává teszi ezt is, tehát én arra jutottam, hogy fémre nem érdemes alkalmaznom, műanyag alkatrészeim pedig nincsenek.
Itt egy hasonló link, hogy miről gagyogok:
www.chromedesign.hu
Idézet, az oldalról:
„Ugyanakkor fontos, hogy tudja, ez is csak egy festék, így ne várjunk töle többet, mint egy komolyabb autófestéktöl. A technológiából adódóan ez csak diszitő krómozás, ezért a nagy mechanikai hatásoknak kitett autó és motor külső alkatrészekre, garanciát nem tudunk vállalni!”
Régebben (a sok kudarc következményeként) én is érdeklődtem „a festékes” megoldások után. Egyrészt valóban ezek dekorációs célra valók, de nyílván tökéletesedik ez a technológia is. Sajnos nem találtam meg a linket, de egyik Ural-os kollégám hívta fel a figyelmem arra az eljárásra, amit a gyakorlatban buszok-on is alkalmaznak. Nyílván igénybe vannak véve, többet ki kell bírniuk, mint a fürdőszobai szerelvényeknek. De a minőségi eljárás nyílván drágává teszi ezt is, tehát én arra jutottam, hogy fémre nem érdemes alkalmaznom, műanyag alkatrészeim pedig nincsenek.
Itt egy hasonló link, hogy miről gagyogok:
www.chromedesign.hu
Idézet, az oldalról:
„Ugyanakkor fontos, hogy tudja, ez is csak egy festék, így ne várjunk töle többet, mint egy komolyabb autófestéktöl. A technológiából adódóan ez csak diszitő krómozás, ezért a nagy mechanikai hatásoknak kitett autó és motor külső alkatrészekre, garanciát nem tudunk vállalni!”
Komment