Közlemény

Collapse
No announcement yet.

MZ TS 250/1+Stoye Superelastik

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Szia! Én is erre gondoltam (mármint a trabi azonosságban, hogy a belseje jó mert azt látom, hogy külseje nem olyan), mert a bowdenes bármennyire csábító és egyszerű, de sajna nem gyári. Ezért inkább küzdök és hajtom a "gyárit". Azért köszönöm a felajánlást.

    Komment


      #17
      Hi.
      Igen vizsgaképes a bovdenes mert az én motorom 1992ben ugy volt vizsgáztatva,most is az van rajta.Ha nem viszik el,mert most úgy gondolom eladom.De ha még sem akkor eredetire szeretném vissza állítani.

      Komment


        #18
        ALAKUL ez, csak lassan !!
        Tavaly augusztus óta boldog tulajdonosa vagyok egy nagyon jó állapotú 1988-as gyári fékes ETZ fogatnak
        Már a 16 ezredik km -nél tartok és -17 fokig fagyálló vagyok .
        EZ A BULI , oldalkocsis mz-vel télen nyáron! Ezt csak azért irtam hogy őrültségemet, elszántságomat példázam.
        A lényeg hogy két éve olvasom német mzés oldalakat, gyakorlatilag ami mz azt megtaláltam!
        Tavaly ilyenkor még 80eu körül regenerálták a super elastik fék hengereit ami most 120eu .
        A kopó alkatrészeket a fékhez és a a fogathoz lehet kapni Ma adtam az esztergályosnak egy pár dolgot a fékről amik a
        jövő héten lesznek készen és beépitve kiprobálhatom.Ez idáig egy kis bevezető volt.
        Ami benneteket is érint én szeretném legyártatni a munkahengereket, aluminium öntőt már találtam most vas öntőt keresek Gödöllő ,Vác és Ujpest körzetében

        Mongi NE ADD EL ha a tárolás megoldot és nem kenyérre kell a fogat csak örömöt és elismerést ad!!
        Mongi, Intrepid és 2 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          berlin eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Tavaly ilyenkor még 80eu körül regenerálták a super elastik fék hengereit ami most 120eu
          nem szólt nekik senki, hogy válság van (vagy náluk nincs)?

          berlin eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          NE ADD EL
          csak kíváncsiságból kérdeném, hogy kb milyen árban mozognak ezek a fogatok? köszi!
          (az a 230e reális, amit belinkeltem a minap?)

          Komment


            #20
            Nekem a válság uri huncutság, ha foglalkozok vele
            nemcsak nehéz hanem nagyon, nagyon .....!?
            Az itthoni árakkal nekem semmi bajom
            csak a bérek embertelenek!!

            Komment


              #21
              Nem feltétlen szükséges az eladása,csak nincs időm a felújításra.Sajnos ritkán vagyok otthon,most is Belgiumból válaszolok már mikor szabab net-hez jutok Európában.




              Hy. Láttam már börzén 550ezerért is OT-s frsz+muzeális minősítés./teljesen gyári állapotban./

              Komment


                #22
                Mongi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Hy. Láttam már börzén 550ezerért is OT-s frsz+muzeális minősítés./teljesen gyári állapotban./
                talán az én kérdésemre írtad (vagy nem ), nekem olcsónak tűnt, mondjuk a Pannóniákhoz képest, amilyen árak röpködnek, néha elég lepusztult darabokra...

                Mongi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                már mikor szabab net-hez jutok Európában.
                amíg szabad motorhoz jutsz, addig nem is olyan fontos a net!

                Komment

                Ugrás az oldal tetejére
                Working...
                X