Szia! Én is erre gondoltam (mármint a trabi azonosságban, hogy a belseje jó mert azt látom, hogy külseje nem olyan), mert a bowdenes bármennyire csábító és egyszerű, de sajna nem gyári. Ezért inkább küzdök és hajtom a "gyárit". Azért köszönöm a felajánlást.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
MZ TS 250/1+Stoye Superelastik
Collapse
X
-
ALAKUL ez, csak lassan !!
Tavaly augusztus óta boldog tulajdonosa vagyok egy nagyon jó állapotú 1988-as gyári fékes ETZ fogatnak
Már a 16 ezredik km -nél tartok és -17 fokig fagyálló vagyok .
EZ A BULI , oldalkocsis mz-vel télen nyáron! Ezt csak azért irtam hogy őrültségemet, elszántságomat példázam.
A lényeg hogy két éve olvasom német mzés oldalakat, gyakorlatilag ami mz azt megtaláltam!
Tavaly ilyenkor még 80eu körül regenerálták a super elastik fék hengereit ami most 120eu .
A kopó alkatrészeket a fékhez és a a fogathoz lehet kapni Ma adtam az esztergályosnak egy pár dolgot a fékről amik a
jövő héten lesznek készen és beépitve kiprobálhatom.Ez idáig egy kis bevezető volt.
Ami benneteket is érint én szeretném legyártatni a munkahengereket, aluminium öntőt már találtam most vas öntőt keresek Gödöllő ,Vác és Ujpest körzetében
Mongi NE ADD EL ha a tárolás megoldot és nem kenyérre kell a fogat csak örömöt és elismerést ad!!
- 4 likes
Komment
-
berlin eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseTavaly ilyenkor még 80eu körül regenerálták a super elastik fék hengereit ami most 120eu
berlin eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNE ADD EL
(az a 230e reális, amit belinkeltem a minap?)
Komment
-
Mongi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHy. Láttam már börzén 550ezerért is OT-s frsz+muzeális minősítés./teljesen gyári állapotban./
Mongi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésemár mikor szabab net-hez jutok Európában.
Komment
Komment