Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Könnyen meg lehet szokni a csendet és a nyugit. Itt a kertben az egyik végtől a másikig elég suttogni,a főút mellett a szobában is kiabálva beszélgettünk...jó ez így nekem.
Mai nap a kecskeméti traktorboltban vettem kuplunglamellát 300Ft/db áron. A mintadugattyú gépműhelyben van,szintén Kecskeméten. Lánckerékgyártás van még hátra,nyomozok az ügyben. Hétvégén az olajszivattyút nézem meg,de ismerem a szerkezetet,nem szokott vele probléma lenni..esetleg enyhe síkolás,az olajnyomás érdekében. Van egy stabil mágnes amire készül az állítható alaplap. Ez egy Román gyártmány... szerkezetileg,működés szempontjából hibátlan. (új) Ez volt a polcon,az ínséges időkben a Lucas versenymágnes elfogyott. Röviden ennyi történt,ha kész az esztergályos,teszem a képeket.
- - - Updated - - -
Még valami: Kicsit fiatalítok a gépen, a gyári nyolcvan éves szeleprugókat kicserélem negyven éves hajtűrugókra..
Ezek túl szelídek. Próbáltam elcserélni de mindenki messze van, ezért sajnos költözniük kell. Volt egy pici kakas ami ezek lába között elfért... na az fölrúgta a szomszéd kandúrját.
Nemrég Attilánál jártam, csodákat láttam, és az új ülésemet felpróbáltam soha nem létezett Ural típusomra. Féltem, hogy nem fog passzolni, de elég jól kiadja. Egy kísérletnek jó lesz, aztán lehet maradok a lengőnyeregnél. Még egy gyári szélvédővel is fel tudnám dobni, de az már sok lenne a jóból.
Everything is better when you decide you don't care.
No... közben eltelt kis idő.. (fel sem tűnt) s szépültünk... van aki okosodott is. Ideje helyzetjelentést tenni: kerekek rendben, váz és a villa szinte kész.. homokszórónál vannak aki lebetegedett. Hamarost fotók is lesznek az összeállított szerkezetről.
Komment