Közlemény

Collapse
No announcement yet.

K-25 Zetor

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • K-25 Zetor

    Üdv mindenkinek!

    Az alábbi írást és képeket már majdnem egy éve osztottam meg veletek (2017 februárban) nivaromin oldalán, eddig érdemi változás igazából nem történt a géppel csak fedett helyre került.

    Nagy érdeklődéssel olvasgatom az írásaitokat, eddig csak kívülállóként de az elmúlt héten sikerült hozzájutnom egy K25-höz. Üzemképtelen de nagyjából egyben van csak pár dolog hiányzik (eredeti ülés,kézifék kar,fékszalagok stb.)
    A motor felújításhoz keresgetem az alkatrészeket egyenlőre csak próbálom kideríteni hogy hol juthatok hozzá.
    Ha elakadnék bízom benne hogy számíthatok a segítségetekre, úgy látom hogy nagyon sokan profik vagytok a témában. Click image for larger version  Name:	WP_20170130_16_03_42_Pro.jpg Views:	1 Size:	199.8 KB ID:	151411Click image for larger version  Name:	WP_20170130_16_03_57_Pro.jpg Views:	1 Size:	200.3 KB ID:	151410
    Utoljára szerkesztve a következő által: gyevill; 2018 jan. 12, 20:18.
    Titus, Atti69 és 2 további látogató kedvelte ezt.

  • #2
    Vásárlás után a hengerfej átvezető csövei (szelep emelő rudaknál) lettek cserélve. Valószínűsítem hogy ezért lett főtengelyes (belefolyt a víz az olajba).
    Che kedvelte ezt.

    Komment


    • #3
      Javítás után így néz ki.
      Che kedvelte ezt.

      Komment


      • #4
        A motor oldal ablak lett levéve és mind a kettő hajtókar lotyog, ezért ésszerű (anyagi) megoldást keresek a főtengely és a csapágyak megoldására.

        Komment


        • #5
          A vásárlás után (2017 februárban) pár dolgot sikerült beszereznem.
          mátéapu kedvelte ezt.

          Komment


          • #6
            Nagy örömömre megjött Csehországból pár cucc.(és ez már a jelen).
            Titus, emu és mátéapu kedvelte ezt.

            Komment


            • #7
              Ahogy időm engedi majd rakok fel képeket az aktuális állapotról, egyenlőre csak a szétszedésről (ha az idő melegebb lesz) .

              Komment


              • #8
                Üdv mindenkinek!
                Kíváncsiságból a főtengely köszörülésről és a hozzátartozó csapágyakról és ezek megmunkálásáról kértem árajánlatokat, 150-200 e +áfa magasságát küldték plusz ha a főtengelyt ők rakják bele az még plusz pénz .Egy darabig kapkodtam oxigén után és úgy döntöttem, hogy másként próbálkozom.
                Mai nap jártam Pécsen és úgy tűnik találtam egy emberkét aki hajlandó segíteni egy olcsóbb megoldásban, az ötlet az lenne hogy a meglévő kopott csapágyakból annyit kiesztergálunk hogy egy új perselyt bele dolgozzunk és ezek lennének illesztve a köszörült főtengelyre.
                Kíváncsi vagyok a véleményetekre.

                Komment


                • #9
                  gyevill eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  meglévő kopott csapágyakból annyit kiesztergálunk hogy egy új perselyt bele dolgozzunk és ezek lennének illesztve a köszörült főtengelyre.
                  Kíváncsi vagyok a véleményetekre.
                  Megfelelő minőségű munka esetén,miért ne? A főtengely köszörülés és a csapágyak minősége mostani minőségben fényévekkel megelőzi a hajdani gyárit.......nekem annak idején 35 -éve MTZ hengert kellett átesztergálnom a K-25-ösbe tudtommal rövidebb volt a dugó,de szépen teljesített
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment

                  Ugrás az oldal tetejére
                  Working...
                  X