Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Izs 49 - öblös sárvédő, tokozott lánc

Collapse
X
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • #31
    soveny, Érdekes, amit a tankba préselt logóról írsz, viszont nekem olyan tankról van a gumi, ahol a tankban is van préselt Izs jel. Viszont a tankon lévő doboz nyítócsavarja nem "Izses" két szélén bemart, hanem Uralos, középen négyszögletű nyílással. Hozzátenném még , hogy egy fellelési állapotos FIGYELEM !!!! IZS-49-es motormaradványról lett leszedve, ami egy dorogi bányász kisöreg présházában pihent háromkerekűre alakítva, azzal hordta hordókban a szőlőt a tanyáról szüret idején. A blokkját átalakították Babetta gyújtásra, így nem kellett hozzá akkumlátor. Pedig nagyon gondoltam ám rád Benedek, az előgyújtás szabályzó miatt(




    soveny, Még néhány dolog, bár nem lényegesek csak a sztori miatt. A motort 1955-ben kapták esküvőkor a felesége családjától újonan (bár ettől gyárthatták korábban ) . 1979-ben vonták ki végleg a forgalomból. Festése az átalakított hátsó traktus kivételével eredeti sötétkék volt. Átfestve nem volt, csak most lesz mert Sanyi barátom törött vázú ám papírokkal rendelkező 49-esét fogja "erősíteni". Nekem az volt a jó az egészben, hogy az üzlet összehozásáért megkaptam a térdpárnagumikat grátisz ....... Üdv.: Zoli.....
    soveny kedvelte ezt.

    Komment


    • #32
      zolimotor eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Sanyi barátom törött vázú ám papírokkal rendelkező 49-esét fogja „erősíteni”. Nekem az volt a jó az egészben, hogy az üzlet összehozásáért megkaptam a térdpárnagumikat grátisz ... Üdv.: Zoli...
      Hogy nekem miért nincsenek ilyen barátaim

      Komment


      • #33
        Ajánlom ezt a hirdetést soveny, illetve más kételkedők figyelmébe. Na nem az árát, mert az vicces, hanem a láncvédőt !http://veteranapro.hu/szolo-motorker...ldalkocsis-izs

        Komment


        • #34
          Addig is, egy román apróhirdetési oldalon találtam a következő két fényképet:


          A hasonlóság az általad mutatott motorral kísérteties. A sárvédők és a blokknál lévő alu közdarab nagyon hasonló (vagy ugyanolyan), a láncbura kialakítása viszont szerintem eltérő.
          Húha, ezt a két átalakítást még meg kell csinálni a használhatóságért. telidob hátra, Planéta, illetve kései, nagyobb kompressziós Planéta henger. A 6 literes fogyasztás alacsony teljesítmény nem játszik...
          OdinHEM kedvelte ezt.
          Minsk/Voskhod 14V-os "generátort" keresnék egy "kIZSérlethez", ha van egy kedves fórumtagnak ilyen.

          Komment


          • #35
            Egy újabb apró bizonyíték "került elő" a tokozott lánc gyári voltáról. A 49 esen a pumpatartó általában a láncvédőn van. Ha van láncvédő ! Mert a tokozottnál nincs. A képeken két váz látható. Az egyiken ott van a gyárilag kialakított pumpatartó.Click image for larger version

Name:	SAM_2156.jpg
Views:	1
Size:	195.3 KB
ID:	149705Click image for larger version

Name:	SAM_2157.jpg
Views:	1
Size:	194.3 KB
ID:	149706Click image for larger version

Name:	SAM_2158.jpg
Views:	1
Size:	189.8 KB
ID:	149707Click image for larger version

Name:	SAM_2159.jpg
Views:	1
Size:	187.5 KB
ID:	149708
            OdinHEM és sepy kedvelte ezt.

            Komment

            Working...
            X