Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Talán Pannónia 'nagyfékdobos' kerekek?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Talán Pannónia 'nagyfékdobos' kerekek?

    Nekem elsőre a Pancsi ugrott be, de mintha rémlene hogy valamilyen orosz vason is láttam volna ilyen nagy fékdobos kereket. 19"
    Esetleg valakinek valami tipp?

    #2
    Szerintem Pannónia.
    A menesztőgumik stimmelnek(csak minden lyukba van téve egy) a féklapok stimmelnek...
    graza kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Köszönöm! Melyik típusba szerelték vajon ezt a fajta kereket?

      Komment


        #4
        graza eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        öszönöm! Melyik típusba szerelték vajon ezt a fajta kereket?
        TL, TLT, TLF, T1, T2, T3, T4 (TLB-k), és menet közben valamelyiknél a küllő átmérő 3,5 mm-ről 4 mm-re hízott...
        graza kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          A féklapból kiindulva későbbi,mert a korai féklapokon merevítőborda volt kívül a fékkulcsnál.Én T-5 -re tippelek .
          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

          Komment


            #6
            mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            A féklapból kiindulva későbbi,mert a korai féklapokon merevítőborda volt kívül a fékkulcsnál.Én T-5 -re tippelek .
            A T5-ösnél is volt még nagy fékdob?










            Komment


              #7
              Szerintem a P10-gyártásával lett egyforma kisfékdobos,addig csak a nagy volt.
              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

              Komment


                #8
                mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                A féklapból kiindulva későbbi,mert a korai féklapokon merevítőborda volt kívül a fékkulcsnál.Én T-5 -re tippelek .
                Kedves Mátéapu! Én fordítva emlékszem: ez a korai, a merevítőborda pedig erre került rá, mert ez hajlamosabb volt repedni/törni.
                A TLF-ek korai verzióin és előtte volt szerintem ilyen.
                zahi kedvelte ezt.
                There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                Komment


                  #9
                  kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Én fordítva emlékszem: ez a korai, a merevítőborda pedig erre került rá, mert ez hajlamosabb volt repedni/törni.
                  Na én meg félrelöktem!

                  Szeretem ha valaki kijavít,ha nem jól tudok valamit.Én úgy kommentálom a dolgokat ahogy emlékszem és tudom,sokszor ez lehet téves!!!!
                  zahi, kollarg és 2 további látogató kedvelte ezt.
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment


                    #10
                    Sziasztok! TL Pannóniáé lehettek TLT-től kezdve már merevített a hátsó féklap. A lyukak lehet hogy bővítés áldozatává váltak, 3,5 lenne az igazi origi méret a küllőknek, de ha motorozni is használni akarod biztonsággal jobb a 4mm-es.
                    üdv,

                    ui.: esetleg vmi elképzelés ár tekintetében amennyiben eladó?
                    zahi kedvelte ezt.

                    Komment


                      #11
                      OdinHEM eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      ui.: esetleg vmi elképzelés ár tekintetében amennyiben eladó?
                      Kedves OdinHEM!
                      Már elkeltek, de ha belebotlok még hasonlóba, gondolok rád! ;-)

                      Komment

                      Ugrás az oldal tetejére
                      Working...
                      X