Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia T5h furulya!!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Pannonia T5h furulya!!

    HEllÓ!!

    Nem tudom hogy melyik furulya az eredeti mert, a motorban egyik oldalon az egyik másik oldalon a másik volt.
    Milyen fajta,típusúak ezek,nem tudom hogy melyik fajtából szerezzek még egyet??
    Üdv.:Totya97


    Click image for larger version

Name:	P1000305.jpg
Views:	1
Size:	202.6 KB
ID:	155905
    Utoljára szerkesztve a következő által: Totya97; 2013 máj. 19, 18:15.

    #2
    Szerintem a lentebbi kell neked még egy. Fóti úr oldalán szét nézel és lesz szeritem.

    üdv, Odin

    Komment


      #3
      a felső az eredeti,csak olyan hoszban mint az alsó.
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


        #4
        Köszönöm válaszaitokat!!!

        Komment


          #5
          Szia! Én három pár kipufogóból három félét termeltem ki.
          Click image for larger version

Name:	2013-04-21 11.16.56k.jpg
Views:	1
Size:	204.6 KB
ID:	137418
          Az alsó egy rövidített tuning változat, lehet a gazdájának elege volt a tömődésből.

          mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          a felső az eredeti,csak olyan hoszban mint az alsó.
          mateapu, az alsót (Totya97 képén) mikortól használták? Vagy az csak pótalkatrész volt? Mit takar az a kijelentés, hogy "eredeti"? Másik miért nem az?

          Komment


            #6
            Köszönöm a válaszod Duke, az eredetin azt értem amelyikkel kijött a motor a gyárból!!

            Komment


              #7
              Duke eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Az alsó egy rövidített tuning változat, lehet
              nekem a legalsó változat van még nagyobb kivágással a keresztcsőnél az utolsó gát előtt elvágva és a kup előtt ferdére vágva.
              Bejáratáskor szabtam több próbauttal kissebbekre,a ragadás 400-km után megszünt és nem fullad,nem erölködik.
              Legaláb a bejáratás idejére javasolom!
              Emberes,de nem durva hangja van.
              A H-jelű előtti motoroknak is bepréselt betétei voltak,de végig egyforma átmérővel,(nem voltak csendesek)
              A bepréselt betét,szerintem az utolsó gépeké lehetett,P12-P20
              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

              Komment


                #8
                Köszi szépen mateapu a válaszod,sokat segítettél!!

                Komment

                Ugrás az oldal tetejére
                Working...
                X