Közlemény

Collapse
No announcement yet.

ismeretlen első sárvédő

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    ismeretlen első sárvédő

    Üdv!
    Tudna esetleg segíteni valaki ennek az első sárvédőnek a beazonosításában. Szerintem 24-es vagy esetleg még maximum 26-os kerékhez lehet. Elképzelhető, hogy az oldallemezek utólag lettek rárakva de ahhoz túl szép munkának tűnik, ezért gondolom, hogy gyárilag volt ilyen. Sok márkára rákerestem már de ilyen profilt egyik motornál sem találtam. A segítséget előre is nagyon köszönöm!
    Click image for larger version

Name:	IMG_7164.jpg
Views:	1
Size:	198.8 KB
ID:	155925Click image for larger version

Name:	IMG_7168.jpg
Views:	1
Size:	198.7 KB
ID:	155926Click image for larger version

Name:	IMG_7170.jpg
Views:	1
Size:	194.6 KB
ID:	155927Click image for larger version

Name:	IMG_7172.jpg
Views:	1
Size:	192.5 KB
ID:	155928Click image for larger version

Name:	IMG_7173.jpg
Views:	1
Size:	198.1 KB
ID:	155929

    #2
    Csepelé! wm pirostankos csepel 1931

    Komment


      #3
      Szia Petrov!

      Ügyes vagy, gratula! Ilyenkor azoban illő dolog, hogy a többi kép linkjét is ide másold, mert mi is szeretjük nézegetni a szép és különleges motorokat.

      KÉPEK
      Petrov és taluga kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Nem kötekedni akarok, de pár eltérés van a pirostankos csepel sárvédője és tamaserm képén szereplő között.
        A pirostankos sárvédője mintha laposabb lenne (szemből nézetben kevésbé íves), illetve az oldallemez formája is mintha más lenne. Továbbá a Csepel oldallemezén van kör alakú dizájn elem, az alsó pálcák pedig kívülről vannak rögzítve a sárvédőlemezre.
        Persze tudatában annak hogy rengeteg, regisztrálatlan változtatást alkalmaztak a gyártás során (még a Pannóniáknál is), lehet akár Csepel sárvédő is...
        taluga kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          dongos78,
          Jogos felvetés, szerintem is így van.
          taluga kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Valószínűleg ez egy átalakított sárvédő, a két lemez utólagosan kerülhetett fel. Az alap szerintem egy teleszkópos Csepel első sárvédője lehet. Mivel a tartó pálcák nem értek össze eléggé meg is hajtották a sárvédőt, hogy felszerelhető legyen a motorra.
            Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2013 jún. 13, 23:48. Oka: kiegészítés

            Komment


              #7
              Halló tamaserm!

              Ha már feltettél nekünk egy találóskérdést és itt mi próbálunk szépek és okosak lenni, akkor legalább annyit írhatnál, hogy:


              ÜHÜM!!!!
              madorka, dongos78 és 2 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Hát igen, nem az jön le, hogy érdemes volt nyakig kotorni a világháló legsötétebb bugyraiban, sárvédőket kutatva...
                Mindegy, ezzel legalább valamennyire mi is bővítettük a "sárvédőismeret" tudományunkat...
                taluga és CZsolti kedvelte ezt.

                Komment

                Ugrás az oldal tetejére
                Working...
                X