Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Ducati ZEM generátor

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Szerintem nem egyről beszélünk. Valamire való autószerelőnél van szkóp, ami ma már nem saját képernyőjén, hanem számítógépen jeleníti meg a mért értékeket, de ez lényegtelen. (pontosabban lényeges, mert jobban kielemezhető)

    PicoScope a legjobb autós szkóp

    Nem kell semmi felfogó berendezés. Amikor jár a motor, akkor utánfutón odaviszi, rákötnek 3 csipeszt, és 3 perc múlva kész eredménye van.

    Ki beszél opel (márka) szervizről??? Te.

    Komment


      #17
      "Ennél az egyszerű generátornál semmi értelme a frekvencia menet képi megjelenítésének"
      ezért nem kell semmiféle korszerű autó szervizes szkóp vagy mérő berendezés ehhez a problémához.
      Pl Opel szerviz. De lehetne más is a Te javaslatod szerint
      Te ha a japán motorod generátora tönkre megy elviszed egy autó szervizbe és egy szerviz komputerre rakatod? Kérdezem. Miért? Kell hozzá egy váltó fesz. mérésére alkalmas mérő és egy, a terhelést biztosító, mondjuk kb 100 wattos reflektor izzó, valamint a műszernek kell, hogy legyen ellenállás mérő funkciója.
      Ennyi és nem több. Ehhez a generátorhoz is csak ez kell nem a frekvenciamenet képe. Valamint ha nem üzemel a motor (ugye olvastad a tulaj ez irányú jelzését?) valahogyan a tesztre meg kell forgatni.
      De szerintem zárjuk le mert én arra reagáltam amit Te javasoltál, tehát egyről beszélünk. Ha kíváncsi vagy egy állandó mágneses generátor tesztjére gyere el hozzám és megmutatom szívesen.
      Többet eszedbe sem jut, hogy egy "autó szervibe" vigyél tesztre egy nem autós rendszerű generátort (vagy bár mit) mert megérted az elemi különbséget a mérésben és a működésben.

      Komment


        #18
        Te meg nézz meg egy szkópos mérést, és utána nem akarsz majd izzóval, meg egyéb barkács módszerekkel próbálkozni. Kevered a diagnosztikai komputert a szkóppal... Téma lezárva számomra. Mindenki úgy barkácsolja a cuccait, ahogy akarja.

        Komment


          #19
          Én pl -ma délelött , a járatópadon üzemelő Fiat 850 motort --egy legalább 60 éves , a csákvári korház , néhai főörvosának a sztetoSZKÓPjával vizsgálgattam . Rendelles zörgésnek forrását kutatva .

          - - - Updated - - -

          bazsimoci eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Hol jön ki ebből a szabályozott 12V...?
          --hát a "testén " --pozitív testelésü a dolog

          Komment


            #20
            "Te meg nézz meg egy szkópos mérést, és utána nem akarsz majd izzóval, meg egyéb barkács módszerekkel próbálkozni."

            Köszi, hogy nem ragozod tovább.....

            "PicoScope 4 csatornás alap szett 387450 + áfa"

            Valóban fontos lenne egy primitív, nem autós generátort az általad javasolt módszerrel vizsgálnom annak ellenére, hogy a "barkács" módszerrel még nem mértem mellé.....

            Komment


              #21
              Na úgy néz ki meglett a keresett alkatrész- egy Mitsuba 12V 26A-es szabályzó. Nagyon emlékeztet a gyári Lombardini szabályzóra, csak ez megállt 6000Ft-ból.
              Click image for larger version

Name:	Fesszabályzó.JPG
Views:	1
Size:	160.7 KB
ID:	144235

              Komment


                #22
                Győzelem!
                Most már csak müködjön ez a használt.

                Komment

                Ugrás az oldal tetejére
                Working...
                X