Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Motorblokk festése

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Az indoklásaidra enyhült valamelyest a tekintete? .
    Visszasírta a CZ-ét, mert utána a V8-ak jöttek. Rossz lehetett hallgatni a még távolból is hangsugárzó szép új legyezőbordást a harsogó szárazkuplunggal. De a mély tónus, amikor lemegy a vasárnapi ebéd az asztalról....


    Beagle!

    Van egy T5-öm blokk, kipuf, kerék, ülés, papír nélkül ingyér ha kell neked vagy Pannóniás barátnak. A tank belseje nem rohadt, a leírtakon kívül minden rajta van. Elvitte a pancsit az előbb helyi P. fan. Elfogyott.
    Utoljára szerkesztve a következő által: Hajtókar; 2013 márc. 05, 15:19. Oka: Időközben elvitték.
    OdinHEM kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Ez valahogy nagyon hasonlít az enyém blokkjára Kb ugyanilyen a festése



      Én először hőállóval festettem, hát megbántam... Annyira nagy hő nem éri, de a legkisebb olaj és benzin is lemossa.
      Aztán matt fekete akril festéket kapott. Az bírja a benzint, olajat mag azt a hőt is amit ott kap. (henger, hengerfej természetesen hőálló, de az ha ráég rendesen akkor benzinálló lesz)
      Üdv!

      A motip-nak van benzin és olaj tűrő hőálló festéke. Ezt érdemes fújni a (!homokszórt!) felületre, akkor garantált a siker. Pláne, ha alu alkatrészekről van szó... Az akril, meg az ilyen" kályha" festékeket semmiképpen sem ajánlom, legfőképp nem Alu-ra.
      heeegany és CZsolti kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        Rastapeti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Üdv!

        A motip-nak van benzin és olaj tűrő hőálló festéke. Ezt érdemes fújni a (!homokszórt!) felületre, akkor garantált a siker. Pláne, ha alu alkatrészekről van szó... Az akril, meg az ilyen „kályha” festékeket semmiképpen sem ajánlom, legfőképp nem Alu-ra.
        És azelőtt is benzinálló még mielőtt ráégne a felületre?

        Egyébként az akril is megfelelően tapad az alura(persze frissen volt csiszolva előtte a blokk), az egyetlen gond vele hogy vékony, ezért sérülékeny.

        Mondjuk ilyen márkából még csak fékfestéket()vagy mi az) rémlik hogy láttam boltban. Hőállóból 2-3 félét használtam eddig, de ilyet még nem. Persze ha jól bírja az olajat akkor lehet legközelebb megpróbálok ilyet venni, vagy marad a sütőben kisütéses megoldás amit már írtak itt

        (no de mostanában nem áll szándékomban blokkot festegetni, szóval ne legyen rá szükség )

        Komment


          #19
          Rastapeti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Az akril, meg az ilyen „kályha” festékeket semmiképpen sem ajánlom, legfőképp nem Alu-ra.
          Bármilyen festéket fújhatsz az alumíniumra,csak előtte alapozni kell 'Vas Primer' alapozóval! Egy a fontos,ha 1K-s festékkel fújod,akkor 1K Vas Primer kell,ha 2K (akryl) festékkel,akkor 2K Vas Primert használj! Ez érvényes bármely fényezésre!!
          CZsolti és OdinHEM kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            Motorblokkról van szó elsősorban, én erre értettem, nem unblock az alumíniumra. Én ennek a módját így ismerem, és nagyon jól beváltak erre a célra a Motip hőálló festékei. Természetesen akkor érdemes fújni, ha szikkadása után rá tudjuk égetni.
            Mennyire alkalmasak az általad említett alapozók, a hő-olaj-benzin tűrésére? Nincs-e más hőtágulása mint a ráfújt festéknek, tehát nem repedezik össze? Mennyivel növeli a festés élettartamát az én általam ismert módszerhez képest?

            heeegany:

            Természetesen nem benzin és olaj álló, míg rá nem ég, amíg meg nem szárad pláne nem
            A csiszolástól jóval kíméletesebb, és eredményesebb a homokszórás, arról nem is beszélve, hogy sokkal egyenletesebbé válik a felület. Kell egy homokszórós havert szerezni. Nekem a homokszórás - Motip, ráégetés bevállt mindig. Olyan 2500 ft a 400ml-es spray.

            Komment


              #21
              Rastapeti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Természetesen nem benzin és olaj álló, míg rá nem ég, amíg meg nem szárad pláne nem
              A csiszolástól jóval kíméletesebb, és eredményesebb a homokszórás, arról nem is beszélve, hogy sokkal egyenletesebbé válik a felület. Kell egy homokszórós havert szerezni. Nekem a homokszórás - Motip, ráégetés bevállt mindig. Olyan 2500 ft a 400ml-es spray.
              Hát ha legközelebb blokkot festek előtte összeszedek minden infót, aztán ha a mostani festék nem lesz elég tartós akkor homokszórás és valami jó festék, vagy alá még esetleg alapozó
              De ez most bírja amíg bírja

              Komment

              Ugrás az oldal tetejére
              Working...
              X