Szervusz BBenyó!
Javaslom neked az alumínium oxid eltávolítására,hogy a blokk szétszedése nélkül,valamilyen fémgyapottal,próbáld meg dörzsölgetni,az oxidos helyeket.Előtte lemoshatod,vagy nedves szivaccsal áttörölheted.Elég sziszifusz munka lesz,de aki szereti a gépét,szívesen tisztogatja.A fenti módszernek,nagy előnye,hogy semilyen bontás nem szükséges,bármikor elkezdheted és abba is hagyhatod.Elkezdheted a legoxidosabb résznél és szép apránként körbe érsz.
Azután,ha majd egyszer szét kell szedni valamiért kipolírozod.Az valószínű igaz,hogy a Japán motorok blokkja,valamilyen égetett lakkal gyárilag kezelt és azt az állapotot nem tudod a dörzsölgetéssel helyre állítani,de legalább nem lesz oxidos.
Javaslom,hogy próbaképp olyan helyen próbáld ki az általam ajánlott módszert,amely nincs szem előtt.
Üdvözlettel:Che
Javaslom neked az alumínium oxid eltávolítására,hogy a blokk szétszedése nélkül,valamilyen fémgyapottal,próbáld meg dörzsölgetni,az oxidos helyeket.Előtte lemoshatod,vagy nedves szivaccsal áttörölheted.Elég sziszifusz munka lesz,de aki szereti a gépét,szívesen tisztogatja.A fenti módszernek,nagy előnye,hogy semilyen bontás nem szükséges,bármikor elkezdheted és abba is hagyhatod.Elkezdheted a legoxidosabb résznél és szép apránként körbe érsz.
Azután,ha majd egyszer szét kell szedni valamiért kipolírozod.Az valószínű igaz,hogy a Japán motorok blokkja,valamilyen égetett lakkal gyárilag kezelt és azt az állapotot nem tudod a dörzsölgetéssel helyre állítani,de legalább nem lesz oxidos.
Javaslom,hogy próbaképp olyan helyen próbáld ki az általam ajánlott módszert,amely nincs szem előtt.
Üdvözlettel:Che
Komment