Na jól elment ez a tegnapi nap is. Most értem haza, szóval megint napolva...
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Lyukas, sérült úszó javítása
Collapse
X
-
én is megszívtam az úszóval máma, pedig zsírpapíros M zárolt darabot raktam be véletlenül nyitvahagytam a csapot mert vendég jött erre egy óra múlva nézem mi ez a benzinszag szép tócsában állt a matéria a motor alatt:/// közben felmerült bennem az ötlet, hogy nem lehet hogy a modern csodabenzin valamelyik adaléka marja szét az úszót? hamár a benzintankot is izomból kikezdi?heeegany kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Hát tudjafene. A rezet aligha bántja. De a régi fajta ónt(ki tudja milyen ötvözet volt az), amivel anno összerakták lehet. Maiak elég jól kellene hogy bírják.
Ma az enyémet sikerült leejteni. Kicsit be is horpadt... Szóval azt hiszem nekiesek hőlégfúvóval és megpróbálom szétszedni az egészet. Aztán meg majd visszaalakítás után újraforrasztom(vagy legalábbis megpróbálom).
Egyébként péntek 13-án lyukad ki
Komment
-
Én biztos ami biztos pár hétre benzin-etanol keverékbe(fele-felébe kevertem) áztattam egy darab műgyantát. Miután látszólag semmit nem változott vörös pigmenttel keverve(hogy ha esetleg lepattan pár darab akkor feltűnőbb legyen) ment a tankba is egy adag. Bár nem lett az igazi(elszámoltam, túl kevés edzőt raktam bele és lassan száradt,, így a tetején nagyon vékonyan van) szóval lehet hogy egyszer majd még nekiesek és megcsinálom rendesen.
Ki fogom próbálni egy darab cinnel hogy mi történik vele benzin-olaj-etenol keverékben. De szerintem bírni fogja(tényleg sokban különbözik egy 20-30-éves cin egy mostanitól)
Komment
-
Bocs Fiúk ,hogy ide csapódok és közbe "UGU"de a benzin nem bántja a forrasztást ez biztos legyen az új vagy régi.Az úszóról pedig talán annyit nem egy vészes összeg ,de ha javítani kell akkor egy levél mérleg szükséges melyen grammra kimérhető.Ez főleg a " Jikov"karbira érvényes hol nem állítható az úszó szint mert annak tömege a mérvadó.Az újabbaknál hol állítható s szint könnyebb a helyzet.Ha meghallgatod a forrasztó ónt közben hajlítgatod a jobb minőségű" Pattog" a magasabb óntartalom miatt én legalább is azt szerettem anno hűtők javításakor.Még egy dolog az első feltöltéskor sűrűn előfordul,hogy fenn akad a tű és azért folyik túl/nem lyukas az úszó!/Ilyenkor szokott segíteni ha műa. csavarhúzóval óvatosan kopogtatod az úszóházat és helyre áll a rend.és heeegany kedvelte ezt.
- 2 likes
Komment
-
Sziasztok, én is hozzátennék egy tapasztalatot, ami az úszódban lötyög szerintem már nem benzin, hanem olaj. Az etz-m gyári úszójÍ t én is sajnáltam eldobni, hasonló tünet volt mint nálad mem akart kijönni a benzin belőle. Melegítés stb , csak lötyög. Mérgemben megfúrtam az alját 0.5-ös fúróval és megjelent az olaj. Ami melegítés hatására szinte spriccelt ki belőle. Miútán kigyogyóztam belőle folyamatos melegítés mellett megforrasztottam . Azóta újból üzembiztos. Ja és nem forrasztási hiba volt rajta hanem egy hajszálrepedés a tetején, ami normál esetben ki van a benzinből.
- 2 likes
Komment
-
sellő eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseami az úszódban lötyög szerintem már nem benzin, hanem olaj
Fúrásra is gondoltam, de attól még nem tudnám meg hogy hol lyukas/repedt.
Komment
-
Többszöri próbálkozás után én drasztikus és szerintem veszélyes módon derítettem ki. A minimum védőfelszerelés a védőszemüveg, pár másodpercig forrasztólámpával melegítettem mikor hallhatóan forrni kezdet a tartalma körbeforgattam, természetesen a lángtól távol. A belső nyomás nálam megmutatta a repedést, vízpapirral megtisztítottam a felületét, akkor már szemmel is látható volt. Ha megpróbálod, legyél nagyon körültekintő és óvatos.St.Z.350 kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
Komment