Felhozom már ezt a régi témát, mert megveregettem a vállamat
Lasssan műszaki vizsgára megy az autóm 25 éves Mitsubishi
Rendesen letört a bal hátsó lámpa sarka, fény nem jött ott ki, tehát csak szépsághiba. De hát ismerjük a vizsgáztatókat
Elugrottam a közeli bontóba, tudtam hogy van ott egy ilyen tipus
Volt, bal hátsó lámpa ki, de azt mondta a bontós, vegye meg párban. be is szerelem
Mennyi? 20ezer
Hurrá, be is szerelte, nyomkodom a féket, világitást, minden jó, mondja
Itthon észre vettem hogy a jobb lámpa hátramenet ködsárga, index szintén és sokkal erősebb a helyzetjelző piros, mint a bal lámpáé.
Áh, majd kikötöm a sárga hátramenetet, elég egy lámpa is, de a nem egyenlő piros fény zavart
A foglalatoknál jól belenéztem, a gyengébbnél a piros plexit eltakarta egy szürke műanyag „lemez”, a másoknál nem volt ilyen
Nanehogymár!
2mm-es körfűrész és M3-as fúró, körbevágtam a hátsó műanyag részt és kigyomláltam az emlitett szürke műanyagot
Néztem a neten a műanyag hegesztést. Volt egy amatőr aki villanypákával olvasztotta és a nagyobb réseket fekete gyorskötözővel pótolta ki, valami műanyag alkatrészt, talán lökháritót
Nekiálltam, és primán sikerült visszaragasztani a levágott részt, itt is van egy csavar ami rögziti a lámpatestet
Öröm boldogság, vakitó piros, egyforma a két lámpa
De ott az a rohadt sárga hátramenet, bele fognak kötni
Regelve vagyok az ebay-en. Rákerestem, másodikra ott viritott az a lámpatest ami nekem kellett
Tégy egy licitet, irta ki az oldaL 22GBP és tettem 19GBP-t amit azonnal elfogadott az eladó én meg azonnal fizettem
Azt irta hogy Litvániából küldi, de angol cégen keresztül bla-bla
Lényeg az hogy 5 nap alatt itt volt a jobboldali lámpa, pont olyan mint a bal. Használtnak hirdette, de egy fia karc nem volt rajta. Hova jutott a világ elektronikában, hírközlésben, kapcsolatokban?!
Csakhogy ennek is gyengébb volt a záró piros fénye
Most már gondolkodás nélkül vágtam, fúrtam hegesztettem, olvasztottam
És hurrá, minden egyforma, a hátramenet sokkal világosabb mint az eredeti volt
Helyzetjelző csak egy gyertyaláng volt jobb/bal oldalt
Azt is észrevettem korábban hogy a féklámpára a piros ködfény gyulladt ki
Ezek a japánok sokat variáltak, nem értem miért
Foglalatokat itt nem lehet összecserélni. Vezetékek elvágva és karos /sodrott vezetékhez való/Wago csatlakozókkal átkötve
A lényeg a műanyag hegesztés, ha valakinek ilyen adódna, nyugodtan vágjon bele. Persze hőre lágyuló műanyagot lehet csak
így hegeszteni
Lasssan műszaki vizsgára megy az autóm 25 éves Mitsubishi
Rendesen letört a bal hátsó lámpa sarka, fény nem jött ott ki, tehát csak szépsághiba. De hát ismerjük a vizsgáztatókat
Elugrottam a közeli bontóba, tudtam hogy van ott egy ilyen tipus
Volt, bal hátsó lámpa ki, de azt mondta a bontós, vegye meg párban. be is szerelem
Mennyi? 20ezer
Hurrá, be is szerelte, nyomkodom a féket, világitást, minden jó, mondja
Itthon észre vettem hogy a jobb lámpa hátramenet ködsárga, index szintén és sokkal erősebb a helyzetjelző piros, mint a bal lámpáé.
Áh, majd kikötöm a sárga hátramenetet, elég egy lámpa is, de a nem egyenlő piros fény zavart
A foglalatoknál jól belenéztem, a gyengébbnél a piros plexit eltakarta egy szürke műanyag „lemez”, a másoknál nem volt ilyen
Nanehogymár!
2mm-es körfűrész és M3-as fúró, körbevágtam a hátsó műanyag részt és kigyomláltam az emlitett szürke műanyagot
Néztem a neten a műanyag hegesztést. Volt egy amatőr aki villanypákával olvasztotta és a nagyobb réseket fekete gyorskötözővel pótolta ki, valami műanyag alkatrészt, talán lökháritót
Nekiálltam, és primán sikerült visszaragasztani a levágott részt, itt is van egy csavar ami rögziti a lámpatestet
Öröm boldogság, vakitó piros, egyforma a két lámpa
De ott az a rohadt sárga hátramenet, bele fognak kötni
Regelve vagyok az ebay-en. Rákerestem, másodikra ott viritott az a lámpatest ami nekem kellett
Tégy egy licitet, irta ki az oldaL 22GBP és tettem 19GBP-t amit azonnal elfogadott az eladó én meg azonnal fizettem
Azt irta hogy Litvániából küldi, de angol cégen keresztül bla-bla
Lényeg az hogy 5 nap alatt itt volt a jobboldali lámpa, pont olyan mint a bal. Használtnak hirdette, de egy fia karc nem volt rajta. Hova jutott a világ elektronikában, hírközlésben, kapcsolatokban?!
Csakhogy ennek is gyengébb volt a záró piros fénye
Most már gondolkodás nélkül vágtam, fúrtam hegesztettem, olvasztottam
És hurrá, minden egyforma, a hátramenet sokkal világosabb mint az eredeti volt
Helyzetjelző csak egy gyertyaláng volt jobb/bal oldalt
Azt is észrevettem korábban hogy a féklámpára a piros ködfény gyulladt ki
Ezek a japánok sokat variáltak, nem értem miért
Foglalatokat itt nem lehet összecserélni. Vezetékek elvágva és karos /sodrott vezetékhez való/Wago csatlakozókkal átkötve
A lényeg a műanyag hegesztés, ha valakinek ilyen adódna, nyugodtan vágjon bele. Persze hőre lágyuló műanyagot lehet csak
így hegeszteni
Komment