Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Régi króm lemaratásának technikája

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Régi króm lemaratásának technikája

    Sziasztok!

    Volna egy felújítási kérdésem a hozzáértőkhöz!
    Milyen savas oldattal kell lemaratni a csiszolás előtt a régi krómozott alkatrészekről?
    Konkrétan miket kell összekeverni és milyen sorredben?
    Meddig lehet és kell az alkatrészeket az oldatban hagyni?
    Mire kell figyelni az alkalmazása közben?
    Kérlek segítsetek!
    Köszönöm!

    #2
    Hogy mi a technológiája azt nem tudom, mint ahogy azt sem értem, miért akarsz ebbe pénzt, és energiát fektetni ? Ahol jó a króm ott vétek csiszolni, hiszen a gyári előkészítéstől biztosan nem kell jobb. Ahol meg rossz a felület, ott úgy is lecsiszolod. A krómozónál pedig a számlád nem lesz kevesebb attól hogy vacakoltál vele.
    Jó tanács ! Ne kísérletezz savakkal !! Nem éri meg az egészséged.
    nyuszifül és Che kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Üdv!
      A számlám jóval kevesebb azáltal, hogy én csinálom magamnak a csoszolást! Ezenkívül felületi minősége is sokkal finomabb!
      A pontos ok amiért kérdezem az az, hogy én semmilyen utángyártott felnit nem rakok rá a motorjaimra. Azonban nagyon kényes része a felni csiszolásának a küllők furatai. Ha rajta marad az eredeti krómréteg, előfordulhat, hogy az idő előrehalattával az alatta megbúvó korrózió ledobja az újat, azonkívöl az eredeti króm porózus is lehet, ami nem biztos, hogy eltönik az újra galvanizálásnál (gödrös felület). Ha nagyon kicsiszolom, akkor evvel meggyengítem a szerkezetét és a technológia miatt, egyenetlen is lessz a felület.

      Komment


        #4
        Az tényleg szuper hogy nem raksz rá utángyártott motyót a gépedre. Én is erre törekszem, kivéve a ráfot. Más a lányka fekvése ha csak nézegetni való motort csinálok. De ha motorozni is szeretnék vele, nagyon meggondolom hogy elgyengítsem e a csiszolással. Nyilván nem a Kínait fogom megvenni, hanem valamelyik minőségi ráfot. Kár lenne a motorért ha egy kiszakadt küllő miatt eltaknyolnék.
        A csiszoláson valóban tudsz spórolni, de a króm lemarását butaságnak tartom. Ők úgy is megteszik helyetted, így nem kell attól tartanod hogy ráviszik a régi krómra az új bevonatot.

        Komment


          #5
          nyuszifül eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Sziasztok!

          Volna egy felújítási kérdésem a hozzáértőkhöz!
          Milyen savas oldattal kell lemaratni a csiszolás előtt a régi krómozott alkatrészekről?
          Konkrétan miket kell összekeverni és milyen sorredben?
          Meddig lehet és kell az alkatrészeket az oldatban hagyni?
          Mire kell figyelni az alkalmazása közben?
          Kérlek segítsetek!
          Köszönöm!
          A visszamaratás ugyanúgy elektrolízissel működik mint a krómozás, csak meg van fordítva a polarítás valamint a nikkel lemezek helyett vaslemezek vannak.
          Először a krómot kell lemaratni a lugos elektromos zsírtalanítóban, Majd a nikkelt ami hosszadalmasabb.
          A lényeg az hogy nem igazán lehet megcsinálni házilag, mivel nagyon drága és egyszerű halandó nem is juthat hozzá azokhoz a vegyszerekhez.
          Bár egy régi Ezermesterben olvastam hogy sósav és kénsav 1:1 keverékében le lehet maratni a nikkelt, de az a vasat is hazavágja.
          A krómozó üzemben bevállalják csak visszamaratásra is. Utána csiszolhatod magad.
          , mir-mur és 2 további látogató kedvelte ezt.

          Komment

          Ugrás az oldal tetejére
          Working...
          X