Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Karburátor kifőzése

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Hy.

    Igazából , nem is értem a problémát.:-) Mért kel mosni a karbit??? Persze ha 10-20-30 éve áll akkor esetleg, de különben minek??? Nem tudom megírtam e az én esetem. Télire le állítom a gépet, tavasszal előveszem, oldalba billentem, és le van tudva a szezon. Na jó ,enyhe túlzás. Télen is be-be indítom, és legalább tavasszal megnézem az olajszíntett.:-))) Az idén is így történt, és valahogy nem húzott a gép. Gondoltam (jó magyar szokás szerint majd kidolgozza:-)))) Szóval nem. Csak romlott az állapot. Mintha elfogyott volna a benzin, bizonyos sebesség felet, vagy ha intenzíven húztam, be rángatott.:-))) Aztán már mocskos módon füstölt is.:-))) Olaj elfogyott a váltóból.:-((( Na gondoltam szimering. Azért feltöltöttem olajjal.
    Gyertya csere (talán ha 3-5 éve nem cseréltem, minek ha jó:-))))) karbi takarítás, elő szűrő csere, új tűszelep, szint állítás, semmi.:-((
    Ja igen a benzin csap szűrőjét is meg vizsgáltam a tankban lévőt. Nem olyan régen tettem bele, előtte nem volt.:-(( Na igen, most már értem a régebbi hiba jelenséget is. Néha , egyszerűen lehörgött. Mintha eldugult volna. Ilyenkor karbiról le a benya cső, belefújtamn, és megint ment egy darabig. Tankot kimostam , szűrőket cseréltem , takarítottam.

    Rendben nem csigázom tovább.:-))) Benzincsap , gumi!!!!! Mintha megette volna a benzin. Megigazítottam a lukakat, és most nem fűstől (az olaj is megvan még:-)))) indul, atom biztos alapjárat, és hogy húzzzzzzzz!!!!!!!!!!! Mint fénykorában.:-)))))
    Bocsika, de szó (betű) menésem van.:-)

    UI: Ma Szeged és Hódmezóvásárhely közt szembe jött egy kék fogat!!! Gyönyörű volt.:-))) Sajnos későn kapcsoltam.

    Komment


      #17
      Sziasztok,
      Készülő P21esemhez,vásároltam 2 karburátort.Hibátlan belső állapottal rendelkeztek,de külsőre elég viharvertek voltak.Sokat keresgéltem,miként tudnám őket ismét a régi fényükbe visszaállítani anélkül,hogy bármilyen kárt is okoznék bennük.Aztán szerencsére,a fülembe jutott(köszi ApaE),hogy létezik szódabikarbónás szórás.Vettem is egy 25kg-os zsákkal,és nem bántam meg...Igaz,volt vele egy kis szívás (persze,az én figyelmetlenségem miatt)...
      Ahogy ApaE is írta,(a szódabi..)érzékeny a nedvességre.Igen,ezt tapasztaltam.Ugyanis a kompresszoromon,nincs "viszleválasztó" emiatt folyamatosan ment a pisztolyba a víz.Ami miatt,elég gyorsan összeállt a szódabikarbóna szórópisztolyban.Aztán,végülis megoldódott a dolog,és elkészültek a karburátorok.Szépek lettek,Köszönöm az ötletet.


      Click image for larger version

Name:	P1050377.jpg
Views:	1
Size:	191.5 KB
ID:	137943Click image for larger version

Name:	P1050378.jpg
Views:	1
Size:	194.2 KB
ID:	137944Click image for larger version

Name:	P1060267.jpg
Views:	1
Size:	186.2 KB
ID:	137945Click image for larger version

Name:	P1060268.jpg
Views:	1
Size:	189.7 KB
ID:	137946Click image for larger version

Name:	P1060269.jpg
Views:	1
Size:	189.6 KB
ID:	137947

      Komment


        #18
        Ez tényleg szép lett! Grat!

        Komolyabb rendszereknél lehet kani a tartályhoz egy úgy nevezett vizes egséget.. Szóda szórás a végén víz hozzá keverve, na ott szokott leesni az amberek álla!
        Illetve van egy másik hasonló dolog is! A napokban teszek fel róla képet, csak még szerezni kell hozzá egy mintadarabot, mert ami volt azt nem fényképeztem le sajnos, hogy hogy nézett ki szórás elött.. De a végeredmény még engem is meglepett! )

        Komment


          #19
          KÖszi szépen.Kiváncsian várom fotókat,és a beszámolót

          Komment

          Ugrás az oldal tetejére
          Working...
          X