Nekem egy 1955-ös Spezial-om van, központirugóval. Jelenleg a lengéscsillapítókkal foglalkozom. Lassan elkészülnek, a hátsó biztosan! A külső házat kell az alsó véghez hegeszteni ezt Kárászyékkal csináltatom. A dugattyú, a szár, a szelepek mind újak. Nem volt hozzá semmi az Ebay-on, egy használható darabért vagyonokat kérnek el! Ezért maradt a gyártás. Az elsőhöz ma készült el a körmös-csőkulcs. Még hőkezeltetni kell és használható.
Persze az elsők is gyártva lesznek, ott marad az eredeti ház, új szárak, új dugattyú, új szelepek, új szimeringek és munkahengerek lesznek beépítve.
Elég lassan haladok, de nem a kapkodás a cél. Minden célszerszámot legyártok/gyártatok hozzá, utálom a gányolást.
Tehát még pár év és gurul a büszke Nusi.
Persze az elsők is gyártva lesznek, ott marad az eredeti ház, új szárak, új dugattyú, új szelepek, új szimeringek és munkahengerek lesznek beépítve.
Elég lassan haladok, de nem a kapkodás a cél. Minden célszerszámot legyártok/gyártatok hozzá, utálom a gányolást.
Tehát még pár év és gurul a büszke Nusi.
- úgyhogy a blokkban gyári Mahle dugó van, gyári szelepekkel felújított hengerfejjel, és egy szinte új porlasztó, sokat nem futott azóta jött a család és le lett rakva a garázsba egy jó 25 évre, aztán előszedtük, egy kis benzin meg akksitöltő és indult is, még tini koromban sokat motoroztunk vele a gáton, és soha nem kellett hazatolni, konkrétan a legszebb nyaraimat töltöttem vele.
Komment