Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia T1 - 1963

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Találós képek Pannóniásoknak....Mi fontos ezen a fotón : összeszerelésnél?????
    Che és kedvelte ezt.
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


      #32
      Seeger-gyűrűvég pozíciója ... remélem erre gondoltál ????

      Komment


        #33
        zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Seeger-gyűrűvég pozíciója ...
        Természetesen:és az olajzó-furat miatt fontos,mert nekem nem így volt és a simering is bele kenődött a maradék furatba.......emiatt mindenkinek tanácsolom ne feledkezzen meg róla !!!!
        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

        Komment


          #34
          Halal eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

          Csak nem hagyott nyugodni a dolog Ki is dolgoztam, hogy hogyan tudnám megcsinálni, de ezt már az emeleti panellakásomban, kézben fogva nem tudom megcsinálni
          Van egy kis maróm (ilyen kis gravírozó szerű), csak csinálnom kell neki valami asztalt, meg valami vezetősínt. Mert a gravírozót és a plexit is kézben fogva, figyelve, hogy a vonal is egyenes legyen, a mélység is jó legyen...ez nekem a lehetetlen kategória volt (megpróbáltam, és mivel megkaptam a "véleményemtől", hogy "na de nem gondolod tán, hogy műhelyt csinálsz a lakásból", így bekényszerültem fürőkádba. "Ott porozz, ott le lehet zuhanyoztatni". Hát mókásan néztem ki a kádban guggolva, egy darab plexivel és egy gravírozóval a kezemben Még jó, hogy lányos zavaromban nem öntöttem magamra egy marék tusfürdőt, merthát ha kádban vagyok, akkor zuhanyozni is kell...vagy nem?
          Na majd hazamegyek szüleimhez, és ott fabrikálok valami minimaró állványt, és körbemarom...vagy legalábbis megpróbálom

          Továbbra is azt gondolom, hogy nem ér ennyit, de ha már ez volt az eredeti tervem is, meg ha már előjött mint felvetés is, akkor miért ne.
          Nos, vettem a dremelhez egy marófejet, egy kis kiegészítő asztalt...jó lesz az még valamire. Merthogy erre nem lett jó, az már tény.
          Egyszerűen olyan pici a felfekvő felület (és ráadásul, egy hajlított felület, ami még véletlenül sem egyenes sehol), így a 3mm vastag plexiből sem tudtam lemarni 1mm-t. Egyenletesen egyáltalán nem, de meg girbegurbán sem. Egy darab szép, sima plexin eglész jó lett, így felbátorodtam, és elkedtem az egyik szélén a meghajlítottnak is. Felesleges. Sajnos, lehet ügyetlen vagyok, de ez nem ment...úgyhogy, marad így, ahogy van. Jó az úgy is
          Utoljára szerkesztve a következő által: Halal; 2018 márc. 30, 16:53.

          Komment


            #35
            Miért nem marod körbe míg sík és utána hajlítanád meg. Nem működhet?

            Komment


              #36
              OdinHEM eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Miért nem marod körbe míg sík és utána hajlítanád meg. Nem működhet?
              elmeletben jo, gyakorlatban pedig nem tudom "kiszamitani", hova fog esni az ablak. Egy picit kupos a csőlámpa, és az ablak is olyan, ahogy anno "a szakinak remegett a keze".

              Komment


                #37
                De hát már van kész. Szabász centivel nem tudod belőni a méreteit?

                Komment


                  #38
                  Végre sikerült eljutnom a krómozóhoz (http://cromkontakt.hu/kapcsolat-galvanizalas-budapest/), leadtam egy pár "maradék" alkatrészt. (csőlámpa, kisfittyfüttyök, kürt "fedlap", ilyesmi), kíváncsi leszek az eredményre.
                  A szaki ("a főnök") nagyon morci (), de nincs ezzel baj...csak szép munkát végezzenek, az irodista hölgy viszonyt roppant kedves (nem mellesleg nagyon szép lány)
                  Azt nem láttam, hogy hol készítik elő a munkadarabokat, de azt táttam, hogy alárezeznek, és volt ott egy pár ilyen olyan alkatrész, ami szépnek tűnt...nyilván meg nem fogdostam őket

                  Viszont egyből lenne egy kérdésem is hozzátok, amibe nagyon csúnyán beleszaladtam:
                  Elvittem a légszűrőt is, amit abban a pillanatban, hogy meglátott a szaki, azonnal közölte, hogy ki se csomagoljam, nem krómozzák. (szét kellene szedni, de a peremezést is, meg amúgy is tele van olajjal, meghát na...szóval szép sem lenne, de nem is vállalják)
                  Nekem anno edelényben lekrómoztak egyet (amúgy szép is lett volna, csak persze nem az enyémre való, meghát nem is volt egy sikerstory más okok miatt, szóval azt nem tudom használni), most viszont nem is vállalta ez a krómozó. De telefonon megkérdeztem egy másik krómozót, Ő sem vállalta.
                  Utángyártott csak nem zárható kivitelben van, így egy picit tanácstalan vagyok.
                  Tudja valaki, hogy ezt tényleg senki nem krómozza? Nem szerettem volna ezüst festékkel lefesteni...annyira nem illene a motorhoz
                  Ötlet?

                  Komment


                    #39
                    Halal eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Végre sikerült eljutnom a krómozóhoz (http://cromkontakt.hu/kapcsolat-galvanizalas-budapest/), leadtam egy pár "maradék" alkatrészt. (csőlámpa, kisfittyfüttyök, kürt "fedlap", ilyesmi), kíváncsi leszek az eredményre.
                    A szaki ("a főnök") nagyon morci (), de nincs ezzel baj...csak szép munkát végezzenek, az irodista hölgy viszonyt roppant kedves (nem mellesleg nagyon szép lány)
                    Azt nem láttam, hogy hol készítik elő a munkadarabokat, de azt táttam, hogy alárezeznek, és volt ott egy pár ilyen olyan alkatrész, ami szépnek tűnt...nyilván meg nem fogdostam őket

                    Viszont egyből lenne egy kérdésem is hozzátok, amibe nagyon csúnyán beleszaladtam:
                    Elvittem a légszűrőt is, amit abban a pillanatban, hogy meglátott a szaki, azonnal közölte, hogy ki se csomagoljam, nem krómozzák. (szét kellene szedni, de a peremezést is, meg amúgy is tele van olajjal, meghát na...szóval szép sem lenne, de nem is vállalják)
                    Nekem anno edelényben lekrómoztak egyet (amúgy szép is lett volna, csak persze nem az enyémre való, meghát nem is volt egy sikerstory más okok miatt, szóval azt nem tudom használni), most viszont nem is vállalta ez a krómozó. De telefonon megkérdeztem egy másik krómozót, Ő sem vállalta.
                    Utángyártott csak nem zárható kivitelben van, így egy picit tanácstalan vagyok.
                    Tudja valaki, hogy ezt tényleg senki nem krómozza? Nem szerettem volna ezüst festékkel lefesteni...annyira nem illene a motorhoz
                    Ötlet?
                    Gyárilag a légszűrő horganyzott volt, Mondjuk a direkt szűrős gépeknél látszik, szóval szarul néz ki ha horganyzott, ezért szerintem is érdemes krómoztatni.
                    Nekem itt Edelénybe megcsinálták. És megcsinálják még most is. Annyi hogy mondták nekem annó hogy elszíneződhet a kiázó cucc miatt szóval arra ők nem vállalnak garanciát.
                    Középen és a nyílások körül kicsit sárgás is lett, de nem feltűnő. Jól néz ki!

                    Szóval esetleg velük érdemes. Szerencsére a légszűrő se nem ritka se nem drága. Szóval vegyél egy másikat, a jobb állapotút küldd el krómozni, a másikat meg fesd le és rakd a gépre. (emiatt ne álljon a projekt)
                    (itt Edelénybe ilyen 3-4 hónapos határidőre vállalják. És sokszor még azt se tudják tartani...)

                    Komment


                      #40
                      Sziasztok! Valakinek nnincs a környezetében egy hozzáértő, akinek lenne kedve Budapesten vállalni, hogy pénzmagért cserében összerakja velem a kis pancsámat, egy pár hónapon belül? Úgy gondolom, hogy pár hónapon belül minden alkatrész lassan meglesz hozzá (nyilván lesz, ami akkor derül ki, mikor elkezdjük összerakni, hogy hiányzik, azokat majd akkor kell beszerezni)
                      Az alkatrészek nagy része még a szüleim házánál vannak Salgótarjánban (ja, amúgy azon a környéken is jelentkezhet vállalkozó kedvű ember...csak oda ritkábban jutok le), de ha meg tudjuk beszélni, akkor szépen feltermelném utánfutóval ide Budapestre.
                      Sajnos, mivel bérházban élek itt a nagyfaluban, így itt kicsit nehéz lenne összeszerelgetni...és sem bátor, sem vakmerő gyerek nem vagyok, hogy neki mernék vágni. (talán, ha lenne helyem, ahol egy laptoppal a kezemben ...na de nincs, és nem is vagyok egy igazán nagy motorszerelő, hogy értsek hozzá, inkább csak lelkes bütykölő, aki mellé kell valaki, aki érti is mit csinál )
                      Szóval, ha valakit szívesen, és megbízhatóan, bátran mertek ajánlani, szívesen fogadom

                      u.i.: Tudom: "Ne viccelj már Halal, rakd össze magadnak"
                      u.i.2: csak tényleg megbízható, és lelkiismeretes ember érdekel, mint már párszor hangoztattam, itt nekem az alkatrészek és magának a motornak is nagyon nagy része érzelmi kötődésekkel teli, így a "Pisti összerakja neked pikk pakk", majd a fele alkatrész a bolhapiacon köt ki típusú emberek nem érdekelnek
                      u.i.3: Még a kerék sincs befűzve, és majd fűzés után még fel is kell szabályoztatnom
                      u.i.4: Nyilván azért is jó lenne egy hozzáértő, hogy ne csak összerakjam, hanem ha valami esetleg mégsem jó, habár én úgy gondoltam, hogy jó, akkor azt tudjuk javítani...feleslegesen nem tegyük össze, ha már nem jó
                      u.i.5: Összerakás után még vár rá majd egy átiratás, egy forgalmi, egy vizsga, és az összes hercehurca, ami egy zöld forgalmis, végleg kivont forgalmis pancsára vár, melyet kb.15 éve vettünk
                      u.i.6: csak azért van ez a sor, mert úgy belejöttem az u.i.-okba

                      Köszi!

                      Komment


                        #41
                        Sziasztok!

                        Két kérdésem lenne ismét:

                        1.: Ti a 63-as T1-re milyen méretű első gumit tennétek? Állítólag szerelték 3.00-val és 3.25-tel is. Én leírásban csak a 3:00-át találtam meg, de a google valóban feldob találatot a 3:25-re is.

                        2.: A kormánycsapágy eredetileg golyós csapágy, de állítólag a mai korban már vannak helyette csodás modern csapágyak. Na de milyen? Tudja valaki, hogy mit kell "helyette" tenni? Köszönöm!

                        Üdv.: Halal

                        Komment


                          #42
                          Halal eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Én leírásban csak a 3:00-át találtam meg, de a google valóban feldob találatot a 3:25-re is.
                          A 70-es T-5-ösömre 3,25-ös gumikat raktam a sárvédőcsavarokat le kellett köszörülnöm mert beleért.ajánlom a 3"-ost előre mindenképp-vagy amin csak középen van minta (azért csapott be a méret,mert előtte is ez a méret volt csíkos mintával),de igy terjedelmesebb)egyébként elképesztően stabil a kanyarokban,vizes úton és poroson is jól tart.
                          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                          Komment


                            #43
                            Halal eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            A kormánycsapágy eredetileg golyós csapágy, de állítólag a mai korban már vannak helyette csodás modern csapágyak. Na de milyen? Tudja valaki, hogy mit kell "helyette" tenni? Köszönöm!
                            Fóti Gyuláéknál tutira van kúpgörgős,örök élet címszóval....
                            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                            Komment


                              #44
                              mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              örök élet címszóval....
                              Kivéve ha nincs bezsírozva rendesen és még be is ázik.
                              Facebookon írta valaki hogy így járt. Dobhatta ki a drága csapágyat.

                              Minden esetre nekem amióta az van benne nem állítottam rajta. Egyszer összeraktam pár éve. Azóta rá se néztem

                              Komment


                                #45
                                mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                A 70-es T-5-ösömre 3,25-ös gumikat raktam a sárvédőcsavarokat le kellett köszörülnöm mert beleért.ajánlom a 3"-ost előre mindenképp-vagy amin csak középen van minta (azért csapott be a méret,mert előtte is ez a méret volt csíkos mintával),de igy terjedelmesebb)egyébként elképesztően stabil a kanyarokban,vizes úton és poroson is jól tart.
                                Idokozben dontottem is, de amugy koszonom, igy legalabb nem verem a fejem a falba, hogy 3.00os lesz

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X