Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Triumph motorkerékpárok szerelése

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Triumph motorkerékpárok szerelése

    Egy Triumph TWN BDG 250H -es motorral szenvedek reggel óta: valami miatt indítás után 1-1,5 perccel egyszerűen leáll a motor. Ma kapta meg az felújított karbit amit most már legalább 50x kiszereltem - átnéztem (de nem találtam semmi különöset, vagy eltérőt az eredetihez képest)- visszaszereltem, de a rigolyája csak nem akar megszűnni... A régi karbival normálisan üzemel... Van valakinek valami magyarázata erre?
    Utoljára szerkesztve a következő által: X11; 2012 febr. 11, 14:30.

    #2
    Nekem az tűnik logikusnak ez alapján, ha a karbit feltételezük a tettesnek.

    Én a Pancsi karburátoraival kínlódtam eleget, volt olyan öntvény, amin ugyan nem láttam hibát, mégsem működött megfelelően. Annak ellenére, hogy ugyanaz az úszó-tű-fúvókák-súber-súbertű-szivató összeállítást másik öntvénybe szerelve működött/működik. Remélem nem lesz részed ilyen meglepetésben.
    Én először megpróbálnám megállapítani, hogy túl sok vagy túl kevés a bejutó üzemanyag.
    Volt "szerencsém" olyanhoz hogy a karburátor öntvény hibája miatt túl sok keverék jutott be, viszont olyan is hogy a karburátor illeszkedő felületénél falsot szívott, emiatt csökkent a bejutó üzemanyag mennyisége. Szerencse hogy van itthon fél tucat karbi a 2 motorhoz, volt mivel "játszanom".
    Abban a másfél percben amit hajlandó működni hogyan működik?
    X11 kedvelte ezt.
    There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

    Komment


      #3
      Szervusz . ( Csak ötletek. ) Mikor leáll, zárd el a benzincsapot és nézd meg az úszóházban a benzin mennyiségét. A levett benzincsövet " folyasd " ki valamilyen edénybe egy darabig, mert az is lehet, hogy valamilyen szennyeződés a "lefolyócsőhöz" vándorol. Mielőtt leáll ( hallani lehet ) próbáld " úsztatni " ( ha műszakilag lehetséges ). Ennyi . Üdvözlettel. Még valami : van elég benzin ? nincs eltömődve a tanksapka szellőzője ( bár akkor valószínűleg tovább működne időben ) ?
      Utoljára szerkesztve a következő által: dafko54; 2012 febr. 11, 17:55.
      X11 és joker kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Megoldódott a dolog: úszó-tű-fúvókák-súber-súbertű-szivató összeállítást a régi öntvénybe szerelve működik a motor.
        Felöntöttem az ujabb karbi öntvényét vizzel és kb egy óra múlva már csak az alsó harmadban volt víz. Valami hajszálrepedésre gyanakszok a fenti részén, de szemre nem látok semmit. Igaz ez még mindig nem magyarázza meg hogy miért jár azért egy másfél percet mielött leállna :?

        Na mindegy: legalább van egy működő karbim: lehet gyöngyözni majd - igaz fájó szívvel, de - megy a piacra: Kell a pénz a Pannóniára
        Click image for larger version

Name:	5240-caption.jpg
Views:	1
Size:	42.8 KB
ID:	130727
        Utoljára szerkesztve a következő által: X11; 2012 febr. 11, 19:54. Oka: Kép csatolása

        Komment


          #5
          Üdv.:
          A motor több bajjal is küzdhet:
          Lehet szimeringes, akkor, ha felmelegszik egy kicsit, leáll és csak hidegen indítható újra.
          A karbi lehet koszos(gyártási hulladék maradhat benne), vagy, lehet az üzemanyagban némi víz, ha a karbiban összegyűlik, akkor megpróbálja felszívni és leáll.
          Ha az üzemanyagcső kiürül(átlátszó csövet használj),akkor a tanksapka nem ereszt át levegőt, csapban(esetleg a csap tankba belógó szűrő) lehet eltömődve. NINCS KAJA, ami bejutna.
          Ha a tank belsejébe is jutott festék(esetleges újrafestés miatt) akkor a nem olajálló festék folyamatosan válik le így folyton eltömíti a rendszert.
          A kiszűrésre az a jó, ha belefújsz a levett üzemanyagcsőbe, miután kinyitottad a csapot(csak a karbi felőli rész kell levenni a csőnél) és utána egy üvegbe kiengedsz némi üzemanyagot,csap elzár, csövet visszarakod, csap nyit és mehet a próba.
          Ha utána nem áll le, akkor a bűnös a csap vagy a tank.
          A gyújtógyertya is lehet rossz, annak ellenére, hogy hidegen ad szikrát. De a kondenzátort is érdemes cserélni.
          Ha ez mind nem oldja meg a problémát, akkor a karbi beállítás marad még, úszótű legalsó állás, majd a súbertű alsótól a felsőig végigpróbálva, ha más a rendszer, akkor csak a súbertű állítása lehetséges, de a lényeg ugyanaz legkisebbtől a legnagyobb kaja felé haladunk. A levegőállító csavar teljes betekerése után csavarj ki 1,5 fordulatnyit, ezután lehet vele játszani kisebb, vagy nagyobb beállításig(1-2 fordulatnyi kicsavarás között) Ez egy ÁLTALÁNOS adat, egyéni eltérés lehet.
          Kb ennyi.
          Kicsit sok lett, bocsi, ha izomlázat kap a szeme az olvasónak, mire a végére ér, de így kerek.




          Hoppá kicsi sokáig írtam.
          X11 és soveny kedvelte ezt.

          Komment

          Ugrás az oldal tetejére
          Working...
          X