Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Fojtásmentesítés

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Fojtásmentesítés

    Sziasztok!

    Ismét elnézést kérnék, hogy nem veterán, inkább csak otthoni motorbuherába beleférő a téma, de azt hiszem, hogy e téren is lehetnek már tapasztalataitok...

    Szétszedhető(bár gondosal három helyen hegesztéssel csiptetett rezonátor dobról van szó, már szétszedett állapotban) dobom rezonátor oldali bemenő részén van ez a féregnyúlvány(feltehetően ez a fojtás) ami a képeken látszik, na most ebből melyik részét kell kifaragni?Az egészet, vagy a két helyen csiptetett betétet, ami rettenetesen leszűkíti(ha már azt kiszedem akkor megközelíti az átömlő keresztmetszet itt a henger kiömlőjét...)?

    Click image for larger version

Name:	IMG_20120412_144442.jpg
Views:	1
Size:	196.6 KB
ID:	154331Click image for larger version

Name:	IMG_20120412_144448.jpg
Views:	1
Size:	196.9 KB
ID:	154332Click image for larger version

Name:	IMG_20120412_144457.jpg
Views:	1
Size:	196.7 KB
ID:	154333

    Előre is köszönöm válaszaitokat
    Minsk/Voskhod 14V-os "generátort" keresnék egy "kIZSérlethez", ha van egy kedves fórumtagnak ilyen.

    #2
    ezek a rezonátorok számítógéppel számolt méretekkel készülnek, hangolva vannak (teljesítményre, a jobbak hangra is)
    én nem bizgerálnám, ha a motoromhoz tervezték, mert csak rosszabb lehet. arról nem is beszélve, hogy a szűkítéseket az átöblítés optimalizására tervezték, azaz mennyi térfogat%-ot "szívjon" vissza a kipufogógázból a motor a következő ütemhez.
    Tamás78, soveny és -t5- kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Szia!

      Most nem ez a kipufogó van rajta, mellesleg ez osztrák piacos motorról van, direkt fojtva gyárilag.... A mostanival pedig erős, de csak nagy fordulaton és azt szeretném, hogy azért ne kelljen így forgatni, hátha ennek a dobnak szélesebb a fordulat tartománya, ahol van ereje a motornak... de az is tuti, hogy fojva van valahol a dob és lehet hogy ez épp az mert máshol nem lehet... Oké hogy a kétüteműeknek ez a lelke meg sok múlik rajta de én ezt szívesen szétfaragom hátha...

      Köszönöm a választ

      Esetleg valaki már nem fojtásmentesített ilyen motorokat(karbi új, membrán, szívócsonk korrekt, hengerfejtömítés nem direkt vastagított kompressziócsökkentés végett(NSR Hondámon ilyen is volt), henger kiömlőjénél nincs fojtás... gyújtás is jó nem leszabályzós förmedvény, 100 körül megy ötvenes mivoltával az nem is rossz, de középtartományon szégyenteljesen teljesít...)

      A FÉREGNYÚLVÁNY direkt azért van, hogy belerontson a rezó munkájába ezáltal egy harmaddal rontja a moci teljesítményét minimum,(elkeféli rendesen az anyagcseréjét a hengernek...) a kérdés hogy mennyit szedjek le belőle, nem az hogy leszedjem-e...

      Üdv
      Utoljára szerkesztve a következő által: stalker; 2012 ápr. 12, 16:56.
      Minsk/Voskhod 14V-os "generátort" keresnék egy "kIZSérlethez", ha van egy kedves fórumtagnak ilyen.

      Komment


        #4
        található a neten rezokhoz számítógépes program. nekem is van, vagy volt valahol. keress rá szvsz megleled. ha nem később megkeresem Neked
        stalker kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Szia!

          Köszi szépen

          Üdv

          http://www.szocimotoros.hu/download/kipuffmeretezo.zip
          Minsk/Voskhod 14V-os "generátort" keresnék egy "kIZSérlethez", ha van egy kedves fórumtagnak ilyen.

          Komment

          Ugrás az oldal tetejére
          Working...
          X