Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Wartburg 1,3 limusin féklámpa kapcsoló

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Wartburg 1,3 limusin féklámpa kapcsoló

    Szervusztok!

    Az a problémám, hogy Bobnak nagyon nehezen gyullad fel a féklámpája. Mire megteszi már tövig kell nyomnom a fékpedált, és ez az én vezetési stílusomnak nem felel meg. Korán fékezem, és lassan állok meg. Dobfékekkel az ember nem viccel! Így pedig előfordulhat, hogy a mögöttem haladó nem látja, hogy meg akarok állni. Ez pedig rossz ómen. Szóval arra jutottam, hogy ki kellene cserélni a féklámpa kapcsolót. Vagy legalább is megtisztogatni.

    Azonban fingom nincsen arról, hogy hol keressem. Ne röhögjetek, kertész vagyok! Ki tudom cserélni ha kell, de ahhoz tudnom kellene, hogy hol keressem. Letöltöttem innen a villamossági pdf-et a Wartburg 1,3-hoz, de abban csak egy képet találtam eddig a keresett alkatrészről. Azt nem írták, hol kell keresni. Kérem segítsetek, mert a hétvégén döcögünk a szerb határ felé, az pedig nem itt van. (Pesten)

    Köszönöm!

    #2
    Szia!

    Igaz nem vagyok járatos ebben a típusban, n csak Ladánál láttam, h hol van, de szerintem a Wartburgnál is ugyan ott kell keresni. A Ladánál a fékpedál mögött található. A legkönnyebben úgy lehet hozzáférni ha leszedem a kormányburkolatot. Ha ott nem találod akkor a motortérben keresd a fékpedál rudazat környékén. Remélem tudtam segíteni.
    A gombán lehet állítani, pl a Ladán úgy lett beállítva, h éppen megnyomom a fékpedált, még majdnem csak a holtjátékban van, a lámpa már világít.
    Utoljára szerkesztve a következő által: simzsolt; 2012 ápr. 25, 06:17.

    Komment


      #3
      a főfékhengeren keresd, ott lesz az a munkahenger végén. cseréld ki szvsz, de utána légteleníteni kell nagy valószínűséggel.
      hidraulikus a féklámpa-kapcsolója

      elképzelhető az is, hogy levegős a rendszer, az is okoz ilyen hibát
      vagy kopottak a betétetek és nincs meg a kellő olajnyomás a fékezés megkezdésekor, hogy bekapcsoljon a szintén öregecske hidraulikus kapcsoló
      и тому подобное
      Utoljára szerkesztve a következő által: norinco; 2012 ápr. 25, 07:21.
      soveny és -t5- kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Köszönöm szépen!

        Akkor fékolajat is kell vennem a hidraulikus kapcsoló mellé. Milyet vegyek? Majd ha feltöltöm a rendszert megkérem a barátnőmet, hogy pumpáljon!




        Amúgy azt hiszem ebből szerelő lesz. A fékrendszer nem a szarral gurigázásra való. Tiszteltetem a bankszámlámat...

        Komment


          #5
          jól teszed, ha nincs tapasztalatod. a fék nem játék.
          egyet azért Te is megtehetsz: megtisztítod a sarukat, és ellenőrzöd a féklámpánál is a kontaktusokat.
          majdánka kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Már terveztem is, gondoltam próba cseresznye. Baj nem lehet belőle. Azért köszönöm!

            Még valami! Egyszer előfordult, hogy menet közben annyira leesett az alapjárat, hogy lefulladt a motor. Lassítottam, és éppen kinyomtam a kuplungot, erre a motor leállt. Nem voltam bajban, mert hármasba tettem, felengedtem a kuplungot, és már ment is minden megint mint a karikacsapás, de azért megijedtem. Egyébként ez azóta nem fordult elő. Tegnap ezért vettem ilyen benzinhez adagolható karburátor tisztító folyadékot, de azért mielőtt önteném, megkérdeznélek titeket, hogy van -e értelme, vagy nincs -e? Mert nem nagyon akaródzik lekapnia karburátort, vagy szétberhelni a benzinszűrőt. Vagy mindezekért fizetni egy szakinak...

            Komment


              #7
              Üdv.:
              A tisztítóvackokat elfelejteném, mert a feloldott sz*rt így is meg kell ennie szegény motornak(de az nem véletlen rakódott le a karbiban.)A benzinszűrőt meg lekapnám és gázolajban kimosnám, a karbit is így kitisztítanám és tömítéseket cserélnék. A másik, hogy a fúvókákba ne dugdoss drótot!!!!!!!!!!!!! Én drótkefe egyetlen szálát, vagy kiberhelt koaxkábel 1 szálát szoktam óvatosan végigtolni a fúvókákban.
              Sok sikert hozzá.
              kollarg kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Kedves Bob!

                Üdvözöllek a fórum tagjai között,tetszett a bemutatkozásod.Sajnos nem ismerem a körülményeidet,gondolok itt arra,hogy van e lehetőséged az autó több napos felbakkolására,vagy esetleg csak egy parkolóhely áll rendelkezésedre,a fent említett szervizmunkák elvégzésére.A Wartburg szeretetén túl azt sem tudom eldönteni,hogy milyen mélységű ismeretekkel rendelkezel,az általad említett munkák elvégzéséhez.Remélem,majd megválaszolod.Távgyógyítani nagyon nehéz,ezért arra nem is vállalkoznék.Úgy vélem a letöltések rovatban találsz megfelelő szakirodalmat a Wartburghoz és nagyon ajánlom először alaposan tanulmányozd azt,mert ha nő az ismeret,nő a bátorság.

                A fék nem játék,-bár régen csináltam már Wartburgot,de úgy emlékszem,hogy a féklámpa kapcsolója,a főfékmunkahengeren van,melynek cseréje,okvetlen légtelenítést von maga után.A légtelenítés,hagyományos (pumpálós)technikával,nem lenne egy túl bonyolult dolog,csak a baj a berozsdásodott légtelenítőcsavaroknál szokott kezdődni,melyek eltávolításához,sok esetben,még melegítés is szükséges.Arra külön felhívnám a figyelmed,hogy a fékolaj,bizonyos mértékig "nedvszívó",hajlamos az elvizesedésre,ezért időnként cserélni kell,nagyon fontos,hogy cserekor ügyeljünk a legteljesebb tisztaságra,az-az semmilyen szennyeződés nem kerülhet a fékrendszerbe,mert azokban nagy kárt tehet!

                A porlasztóról,egyenlőre annyit,hogy egy idő után természetes dolog annak elszennyeződése,ilyenkor miszlikre kell szedni és bőséges de nem agresszív tisztítófolyadékban (benzin),többszörösen ki kell mosni.A fúvókákat,melyek általában sárgarézből készülnek,semmi-nemü anyaguknál keményebb anyagból készült eszközzel kotorni,piszkálni nem szabad,-mondhatnám tilos!A porlasztó szétszedése előtt,egy rutintalanabb szerelőnek,nagyon ajánlom,hogy a szabályozócsavarok,helyzetét mérje le,hogy azt az eredeti helyzetbe,pontosan vissza tudja állítani!Igaz,hogy a porlasztó tisztítása után,nagy valószínűséggel azt újra kell állítani,de legalább van honnan elindulni.

                Meglehet elég dörgedelmesnek tűnik a hozzászólásom,de azért ne ijedj meg,tanulmányozd a szakirodalmat,mert az bőségesen van és átgondolatlanul ne csinálj semmit!


                Üdvözlettel:Che
                norinco és kollarg kedvelte ezt.

                Komment

                Ugrás az oldal tetejére
                Working...
                X