Sziasztok!
Egy barátomnak újítok fel egy szép állapotú Berva kismotort.
Kérem azok segítségét az alábbi kérdésekben, akik jártasak a márkában:
1, Felnik és küllők gyári felülete: Króm vagy vesték?
2, Hátsólámpa milyen volt?
3, Km óra milyen volt?
4, Ülés milyen volt?
5, Festék típúsa és száma? Ez a moci zöld, kalapácslakk szerű, fehér csíkozással.
6, Csavarok galvanizáltak vagy barnítottak?
Előre is köszönöm!
Üdv: Tibor
Egy barátomnak újítok fel egy szép állapotú Berva kismotort.
Kérem azok segítségét az alábbi kérdésekben, akik jártasak a márkában:
1, Felnik és küllők gyári felülete: Króm vagy vesték?
2, Hátsólámpa milyen volt?
3, Km óra milyen volt?
4, Ülés milyen volt?
5, Festék típúsa és száma? Ez a moci zöld, kalapácslakk szerű, fehér csíkozással.
6, Csavarok galvanizáltak vagy barnítottak?
Előre is köszönöm!
Üdv: Tibor

A Panni robogó már más kategória. Kevesebbet is gyártottak belőle, ami pedig megmaradt általában többé-kevésbé hiányos. Én szoktam látni burkolatokat néha, de a jó állapotúak elég drágák. Ami a Berváról hiányozni szokott az a karburátor takaró lemezek, láncvédő és az eredeti csomagtartó. Az utóbbi kivételével mindegyikből létezik utángyártott.
Komment