Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Simson s 50

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Simson s 50

    Sziasztok! Olyan problémám lenne hogy van egy minden népi használatban lévő Simson s 50 N-em aminek szinte soha nem volt semmi baja de most egy 2 évvel ezelőtt ki kellet benne cserélni a gyűjtő tekercset és azóta ezt fel évente meg kell ismételni. Csere után bírja a hosszab utat is de egy fel év vagy most legutóbbi csak pár hónapot bírt egyik nap el indultam és mikor be melegedet mintha el vágtak volna a kábelt le ált és utána cseréig fojton ezt csinálja. El vittem szerelőhöz is ő azt mondta hogy az után gyártott tekercsek csak ennyit bírnak de szerintem nem csak ennyi lehet a baj. Esetleg lenne valakinek valami ötlete hogy ezt a problémát mi okozhatja?


    Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

    #2
    Külső gyújtótekercs esetén cseréld ki egy Riga 12...16-os gyújtótekercsre örök élet !
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


      #3
      mátéapu eredeti hozzászólása
      Külső gyújtótekercs esetén cseréld ki egy Riga 12...16-os gyújtótekercsre örök élet !
      Köszönöm szépen a segítséget!

      Komment


        #4
        Az S50-be eredetileg a lendítőkerékmágnes alatt egy nagyfeszültségű gyujtótekercs van beszerelve. Ennek a gyujtótekercsnek a védelmére be van építve egy biztonsági szikraköz alkatrész ( 8 mm ) ami a deknin átvezető bakelit alkatrészre van ráépítve. Képet megpróbálok csatolni. A gyertya szikraközét nem szabad 0,4 mm-nél nagyobbra állítani, ekkora feszültséget bír a gyujtótekercs szigetelése. Amennyiben meglenne a biztonsági szikraköz akkor ott történne az eéelktromos kisülés és a tekercs szigetelés nem menne tönkre. A biztosabb megoldás egy alacsonyfeszültségű gyujtótekercs beszerelése a lendítőkerék alá és a tank alá egy nagyfeszültségű gyujtótrafó. ( az előírások szerint bekötve ) A képen a nagyfesz átvezető bakelit alkatrész látható. a kép jobb oldalán levő kb.Ø 2 mm-es csapocskára csatlakozik egy fém lapocska ami a motorblokk irányába nyúlik a másik vég pedig a nagyfesz vezeték tüskéjéhez csatlakozik a tüske a műanyagalkatrész mindkét oldalán megtalálhatóegyik oldalon a gyertyához menő vezeték a másik oldalon a nagyfesz tekercs vezetéke van becsavarva.. A másik képen a nagyfeszültségű gyujtótekercs... Na és egy kép ahol látszik a védelmet biztosító lemezke ami már nincs a helyén az Ø 2-es csapon !
        Utoljára szerkesztve a következő által: Attila62; 2018 ápr. 01, 23:06.
        heeegany, dongos78 és 2 további látogató kedvelte ezt.

        Komment

        Ugrás az oldal tetejére
        Working...
        X