Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Simson

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • mátéapu
    replied
    A blokkpárosító szám beütés,az öntött szám a sabloné,nem egyezhet a jobb és a bal.egy sima felületen keress beütött számokat egymás mellett ha összeilleszted a feleket.
    hogyan tudom megállapítani?
    A csapágyfurathoz jól illeszkedő hengeres idommal lehet ellenőritzni a furatokat.Viszont ha a hengertalp felülete sik jó esélyed van,az egytengelyűségre.

    Leave a comment:


  • gilersx
    replied
    Egy kérdésem lenne Simson Star blokkal kapcsolatban. A blokkfél párosító számok jobb oldalon 463 a balon pedig 46* az utlsó szám el van kalapálva, nem olvasható. A blokkon belül észrevettem, hogy az olajfogó "eresz" ami a jobb főtengely csapágyhoz tereli az olajat a két félben nem egyforma profilú.
    Click image for larger version

Name:	2014-02-02-2031.jpg
Views:	1
Size:	209.8 KB
ID:	139216Click image for larger version

Name:	2014-02-02-2032.jpg
Views:	1
Size:	207.8 KB
ID:	139217Click image for larger version

Name:	2014-02-02-2036.jpg
Views:	1
Size:	199.1 KB
ID:	139218

    Lehetséges hogy nem összeillő blokkfeleim vannak? Azt hogy egytengelyőek e a szemben lévő csapágyfészkek, hogyan tudom megállapítani?

    Leave a comment:


  • pusi76
    replied
    köszönöm szépen a választ.

    Leave a comment:


  • Gyula-bá
    replied
    ... a töltő tekercsről kapott „delejt” először egyenirányítani kell,és utána mehet a feszültség szabályzóra, ...
    - majdnem biztos, hogy így van, de keresd meg a kapcsolási rajzot, az a biztos.

    Leave a comment:


  • pusi76
    replied
    Sziasztok!

    Nem rég vásároltam egy Simson Schwalbe-t. Szeretném felújítani,és kissé átalakítani.
    Jelenleg nincsen benne akkumulátor,de szeretnék bele.És a gyújtás kapcsolóját is ki szeretném cserélni
    egy sima kulcsos kapcsolóra. Szóval a klasszikus vezetékezési rajzok nem használhatóak számomra.
    Ez az első motorom. Előre is bocsi,ha ostobaságot kérdezek....
    Azt szeretném megtudni Tőletek..........hogy a töltő tekercsről kapott "delejt" először egyenirányítani kell,és utána mehet a feszültség szabályzóra,vagy első a feszültség szabályzó,és utána az egyenirányító????

    a válaszokat előre is köszi.

    Leave a comment:


  • csi22222
    replied
    Sziasztok!
    Nemtudom valaki nézi e még ezt a topikot de azért felteszem kérdésem hátha valaki tudja mire gondolok.
    Van most egy simsonom amit elkeztem szétbontani csapágy és szimering csere miatt.De kiderült hogy 3sebeséges tengely van benne és 4sebeség volt ráhuzva azaz az 1ik fog csak ugy lötyögött.
    A lényeg öszeraktam 3sebeségel ahogy kell kihézagolva minden,de valamiért nehezen veszi a sebeséget.
    A válto dob részét netröl raktam össze és elméletileg jo de a következöt produkálja.
    A dobon látom hogy bevan téve 1esbe aztán forgatom a váltot és szépen beveszi a 3. sebeségig,eddig semmi para.
    Most jön a rosz része az hogy lefele a sebeséget csak ugy veszi hogy ha azt a kis vasat ami a dob tetejében a vájtba ugrik hozáfeszitem mert különben ojat csinál hogy lefele tolom a váltokart bedobja mondjuk kettesbe de amint visza beálna egyenesbe a váltokar ujra ledobja 3asba,azaz ugytünik nemugrik át a léptetövilla.Szerintem a dob tetejében a vájatok lehetnek a hibásak.Aki tudja mi lehet a baja az kérem irjon.

    Leave a comment:


  • korompaiistvan
    replied
    Simson Roller alkatrészek eladók. Képek a veterán aprón, vagy kérésre itt is.

    Leave a comment:


  • korompaiistvan
    replied
    Üdv! Simson Rollerhez keresek bármit, de leginkább blokkot

    Leave a comment:


  • korompaiistvan
    replied
    Na újra rossz végén érzem magam a "gyíknak"! Berúgó kar problémám az, hogy állandóan átfordul, már a csavart is kicseréltem benne, vágtam is ki belőle, de elcsúszik folyamatosan, vagy "túlhúzom" a csavart, és elszakad, pedig már 10 fölöttit használok. Enélkül meg tolva indítani, állítgatni nehézkes, pedig már kész vannak a taposók, és az ülést is legyártottam.




    És a gyújtás alap lapban a megszakítót rögzítő csavar nem szorul meg...érdemes 4es menetet vágni bele?

    Leave a comment:


  • korompaiistvan
    replied
    Sajna nem tudok menni, mert az Ybl Hotelbe viszem a vendégeket, lagzis sofőr leszek Kölcsön Tuareggel meg nem megyek le Valkóra Na fölteszem holnap reggel, hátha megszólal végre. Sikeresen letört még egy érintkező a gyújtás kapcsolóról, de már profi módon forrasztom.

    Leave a comment:


  • Beagle
    replied
    korompaiistvan eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    feső horonynak a főtengelyhez kellene érni,
    Nem értem,milyen horonynak kell a főtengelyhez érni?? Fel kell tenni a főtengelyre a lendkereket,mert annak excentrikus a tengelye,ami a megszakítót nyitogatja! Én egy rossz lendkeréknek levettem a közepét (szegecseket leköszörültem) és azt szoktam felrakni a főtengelyre,mert így nincs útba a lendkerék és sokkal könnyebb a beállítás! Ha holnap jössz Valkóra,szívesen kölcsön adom,ha kell,mert mostanában nem tervezem a Simson szerelgetését.

    Leave a comment:


  • korompaiistvan
    replied
    Pár kép a munkálatokról. Lányom birtokba is vette.Click image for larger version

Name:	20130716159.jpg
Views:	1
Size:	194.2 KB
ID:	137913Click image for larger version

Name:	20130716160.jpg
Views:	1
Size:	195.0 KB
ID:	137914Click image for larger version

Name:	20130716161.jpg
Views:	1
Size:	194.8 KB
ID:	137915Click image for larger version

Name:	20130717163.jpg
Views:	1
Size:	196.7 KB
ID:	137916

    Leave a comment:


  • korompaiistvan
    replied
    Ez a régi turbós blokk. Szerintem a feső horonynak a főtengelyhez kellene érni, hogy tudja nyitni-zárni.

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    én kétféle megszakitós lendkereket ismerek az egyik a belső a másik a külsőtrafósé.abban külömböznek ,hogy eltérő helyen van a megszakitó az alaplapon,és ugyanigy a lendkerékbütyök is máshová esik.

    Leave a comment:


  • korompaiistvan
    replied
    Igen, bontatlan volt, gyári német.

    Leave a comment:

Ugrás az oldal tetejére
Working...
X

Debug Information