Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Robogó gyújtás Ts-re

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    dkari eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    hiába lesz négy kezem mindegyikben két sör lesz...
    ...és remélem az alap igazságot ismered: 1 sör nem sör, 2 sör fél sör, tehát 4 sör= 1 sör. De ugye egy sör nem sör....
    ptm004, sepy és CZsolti kedvelte ezt.

    Komment


      #32
      Sziasztok!

      Valamelyest előrébb jutottam a hétvégén. Egyenlőre az alaplapból kellett lefaragnom, hogy beférjen a ts dinamó helyére. Természetesen úgy akarom megoldani a dolgot hogy később minden további nélkül vissza lehessen rakni a gyári berendezést. Az alaplap jó lett a helyén és állítási lehetőség is lesz "bőven". Viszont most olyan problémába ütköztem, hogy a főtengely csapja 3-4 milliméterrel "rövidebb" a kelleténél. Igy ha felrakom a lendkereket nem szorul rá a csapra viszont a tekercsekben már megakad. Más lehetőségem nem maradt mint új kúprészt esztergáltatni a lendkeréknek.

      Most jöhetnek Joker intő szavai (De ígérem legjobb tudásunk szerint járunk el )

      Másik gondom hogy akitől vettem a gyújtást nem a gyári cdi-vel adta. Vagyis hát olyan csak másak a vezetékek színei.
      Ez abból adódik hogy a mostani kinai, Cpi, Keeway stb robogók a régi Yamaha jog, aerox illetve Aprilia sr, rally vagy Minarelli gyújtások koppintását használják (ezek egyformák, legalább is kb 2000-ig).
      Már lebeszéltem vele hogy visszaküldöm és küld helyette gyári Yamahát.
      Be lehetne talán kötni amit küldött Cpi-hez valót is mert sok fórumon találtam erről hozzászólást. A gond csak hogy a kettő között két vezeték más. A gyárin fehér piros a jeladó vezetéke ami a Cpi-nél kék fehér (ezzel nincs gond). Viszont a trafóra menő a gyárinál narancs színű. És itt fogy el a tudomány mert a talált forumokon leírtak alapján ez lehet test (a kinaiak sokszor a zöldet használják testnek) de lehet trafora menő de lehet a leállításhoz (gyújtáskapcsoló) szükséges vezeték is.
      Minden esetre inkább kicseréltetem.

      Később megpróbálok képet is feltenni.
      ptm004, sepy és Che kedvelte ezt.

      Komment


        #33
        dkari eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Viszont most olyan problémába ütköztem, hogy a főtengely csapja 3-4 milliméterrel „rövidebb” a kelleténél

        Érdekes megközelítés , két kúpot hossz mértékkel összehasonlítani . Legalább mond , hogy már egy kiszerelt főteng.re már rá próbálted ---és megnyugtatóan rászorul .

        .

        Komment


          #34
          Na most annak a legkisebb a valószínűsége hogy egy az egyben passzoljon a yamaha és az mz. De mivel sokan ráépítettek különböző motorokra (pannonia,izs stb) ilyen jog gyújtást ezért valószínű megoldható és működőképes is.

          A kúp hosszméretét nem is de a lendkerék kiljebb emelését meg kell oldani, mivel az alaplapot már nincs lehetőség mélyebbre helyezni.

          Most hogy ezt hosszban vagy miben adom meg az mindegy mert leírni és értelmezni nem ugyan az. Én gondolok valamire de mivel nem vagyok gépész nem tudom egyértelműen gépésznyelven leírni.

          De természetesen mindent megteszünk hogy a legjobb tudásunk szerint járjunk el az ügyben
          Utoljára szerkesztve a következő által: dkari; 2013 okt. 20, 11:17.
          dongos78 kedvelte ezt.

          Komment

          Ugrás az oldal tetejére
          Working...
          X