Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Én hogy csinálom - ötlet parádé

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Persze , majd , ma még csak lemostam , dug villát cserélt Apa-e Most előbb hidraulika olaj csere , tartály tisztítás , zsírozás ...




    ---a lánc meg ahogy nézem , már volt rozsdás is ....

    Komment


      #32
      nyugodtabb lennék)
      Én nem lennék nyugodtabb egy új lánc lehet gyengébb lenne.Egyébként:targoncákon használják!
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


        #33
        Tudok egy ilyet kilóra . Az emelő része tákolt !

        - - - Updated - - -

        Igazából mire jó ?....................

        Komment


          #34
          Igazából mire jó ?...
          .....mondjuk , kint az udvaron , feltenni vagy levenni egy esztergát egy teherautóról . Vagy almátszedni ..

          Komment


            #35
            Itt nézted már ?

            Görgőslánc nagykereskedés és gyártás: Agria-Lánc Kft.

            .

            Komment


              #36
              Nem - köszönöm , csak sorjában .

              -ja , volt ott egy Pannónia is , amin , nincs láncburkolat . meg egy olyan kis hintóféle gyékény?-fonatos sárvédőkkel ..nincs itt valaki aki erre gerjed?

              Komment


                #37
                Vagesz..... Még gyári fényes.

                Komment


                  #38
                  Egy képet a hintóról esetleg, megköszönném. Lehet még lakodalmas hintó is bár még nem tervezem.

                  Komment


                    #39
                    Hogy lehűtsem kissé a lelkesedést- utánanéztem és eléggé hiányos az a hintó a 2500€-s vételárhoz képest...
                    A feléért már szép egyben levőt is kapni odakint...
                    https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-...84285-240-4167
                    Click image for larger version

Name:	névtelen.JPG
Views:	1
Size:	90.3 KB
ID:	152923

                    Komment


                      #40
                      Sziasztok!

                      Múlt héten kaptam egy hátsó defektet a kis csepellel. Zsír új gumi kívül belül, külsérelmi nyom nélkül. Sok panaszt hallok az új belsőkről, ha sikerül szétkapnom, majd meglátom mit mutat. Egy kis felvezetés után el is érkeztünk a kérdésemhez. A kereket kivettem, de a gumival nem bírtam. Mivel, milyen technikával álljak neki leszedni a külsőt, hogy a szép frissen festett felnit ne tegyem tönkre? Ti hogyan csináljátok? Egy Dechatlonos műanyag kerékpár gumi leszedővel próbáltam (nagy feketével), de ne bírta a terhelést. Két gumiműhelybe telefonáltam a közelemben, de nem vállalják.

                      Köszönöm!

                      Komment


                        #41
                        Én szigszalaggal betekert gumiszerelővasat használok !

                        Türelem... ahogy megvagyon írva : szeleptű kivesz , levegő teljesen kienged . Körben benyomkodjuk a külsőt , a peremet be lehet szigszalaggal tekerni az is védi a lakkot , ezután a szeleppel szemben a védőszalagig nyomjuk félrenyomkodva a belsőt ha kell ,a szelepnél kezdve kiemeljük a felniből a külsőt benne hagyva a vasat kétoldalra kis lépésekkel forgatjuk ki .

                        Visszafelé fordítva .Régi mondás : "Szelepnél kezdünk szelepnél végzünk "

                        Jártam úgy a mai spórolós világban ,hogy a 19" os belső 18"-osnál szűkebb volt emiatt belefeküdt a szerelőfészekbe így nem tudtam eléggé benyomni a peremet...a selejt kivágásával a szerelés vas nélkül sikerült...
                        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                        Komment


                          #42
                          mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          szeleptű kivesz , levegő teljesen kienged
                          Nem: szeleptű nem vesz ki, levegőt annyira enged ki, hogy éppen csak maradjon benne így a felni és a vas közé nem tud a belső bekeveredni, lehetetlen lesz kicsípni.

                          Komment


                            #43
                            Mostanság magam is többször szereltem, szerencsére nem defekt okán. A fentieken túl tapasztalatom:
                            1. Ha a kereket kiteszed a napra, - a mostani 30 fokokban a gumi szinte forró lesz és meglágyul - sokkal könnyebb dolgod lesz.
                            2. Én a szerelésnél - és a visszaszerelésnél - a szeleptől jobbra balra 10-15 cm-es részt vazelinnel vékonyan megkentem a gumin és a felnin is. Nem ott, ahol a kész keréken a gumi felfekszik a felnire!!! Csak azon a szűk részen, ahol a felnivel érintkezik a köpeny éle mielőtt a helyére ugrik. Így nekem az összeszerelés - kemény sarkú bakancsban - vas nélkül sikerült.

                            Komment


                              #44
                              mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              ezután a szeleppel szemben a védőszalagig nyomjuk félrenyomkodva a belsőt ha kell ,a szelepnél kezdve kiemeljük a felniből a külsőt benne hagyva a vasat kétoldalra kis lépésekkel forgatjuk ki .
                              Nem! a szeleppel szemben kezdjük illetve ha van vakszelep(ek) akkor ezektől legtávolabb. Már csak azért mert ha ott a szelepnél kezded, ahogy nyomkodod feszegeted, a szelep ha nem is most azonnal de használatkor ki fog törni. Gyakorlatilag a a szeleptől mindkét oldalon kb 15 foknyira hagyod abba és ott már lazán kijön. Viszont mielőtt a szeleppel szemben nekiállnék a külsőt feszegetni a a szelepnél a kereket 2-3-4 szer földhöz verem ezért a külső szelepnél beljebb megy amitől szemben az könnyebben lefordítható. Haa nincs benned ekkora lendület, akkor a betaposásnál a kezdés felé taposol. És mielőtt nekikezdek bekenem a gumit a felniperemnél szappanos vízzel, ha nincs sima vízzel amitől a gumi csúszóssá válik.

                              Komment


                                #45
                                emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Viszont mielőtt a szeleppel szemben nekiállnék a külsőt feszegetni a
                                Esetleg ,ha nyugiban elolvasod ! a szeleppel szemben nem feszegetem ,hanem benyomom a középső horonyba ezáltal a szelep környékén meglazul..sokszor kifordul a külső....
                                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X