Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Légszűrőkiszűrés

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Légszűrőkiszűrés

    Sziasztok!

    A témát azért indítottam, hogy választ kapjak azon kérdésemre, miszerint számottevően, érezhetően változik-e járművünk teljesítménye, ha légszűrőjét (komoly szívászajtompítós, szivacsos szűrőbetétes) lecseréljük egy direkt sportlégszűrőre?

    Üdv és köszönöm válaszaitokat előre is
    Minsk/Voskhod 14V-os "generátort" keresnék egy "kIZSérlethez", ha van egy kedves fórumtagnak ilyen.

    #2
    Szia!
    Elméletileg nőni fog a motor teljesítménye a sportlégszűrőtől, egyik ismerősöm is kicserélte egy kis sportlégszűrőre és már attól jobban ment a motor, meg láttam pár motort átépítve pályamotorra és azokon is direkt légszűrő volt, én is most akarom kipróbálni 1-2 körre csak egy gumicső kellene, de viszont így többet is fog enni a vas
    Üdv. Bilo
    stalker kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Egy dolgot még mindenképp meg kell említeni: a sportlégszűrő mellé érdemes nagyobb fúvókát betenni mert a normál légszűrő áramlási ellenállása némileg "szivatja" a motort. A kisebb ellenállású légszűrővel emiatt benzinben szegényedik a keverék.
      stalker kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Üdv! Ha két ütemű motorról beszélünk, hiába cserélünk le bármit, csak rosszabb lehet a gyárinál. Úgy értem hogy ahhoz hogy jobban menjen, nem elég módosítani egy valamit, a rendszer egészét át kell tervezni. Mint ahogy az előttem szóló is írta. A dolgok egymástól függenek, a levegőszűrőtől a kipufogóig. A sport légszűrő (végülis abban semmit sport nincsen, az a lényege hogy teljesen nyitott, csak egy sűrű drótháló van rajta, amitől nem repül bele egy veréb, vagy egyéb szemcse, ami azonnal tönkretenné a dugót) szerintem akkor szükséges, ha már annyira sikerült megemelni a motorunk fordulatszámát, ami miatt a gyári légszűrő a gyorsabb áramlást akadályozná.
        Utoljára szerkesztve a következő által: volomisi; 2011 okt. 10, 19:56.
        stalker, UK és apacsavo kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Négyütemű motornál sem sokkal jobb a helyzet, mondjuk egy 180 LE motornál egy sportlégszűrő egy sportbobbal és a karburátor ráhangolásával hoz még max 5LE-t. Szerintem kishazánkban van talán 50 ember aki ezt valóban érzékelni tudja. Gondolom a 14LE-s
          négyütemű motornál ez nem +5, hanem +0,5 amit szintén a pályán tizedekben lehetne érezni.
          Viszont sokkal jobban utálnak a szomszédok.
          norinco, stalker és 2 további látogató kedvelte ezt.

          Komment

          Ugrás az oldal tetejére
          Working...
          X