Közlemény

Collapse
No announcement yet.

NSU Max Sebességváltó léptetővilla

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Kedves dino 125
    Nem tünt volna nagyképünek ha ugy kezdem ?:
    15-17 évvel ezelőtt egy ilyen motorral versenyezgető barátomnak be-be segitettem a szerelgetésbe.....

    jelen időben Budapesten épül egy 100%-os replika versenymotor-amire "rálátásom"van.....

    a belinkelt verseny videon szereplő gyári versenygépek eggyikét volt alkalmam megülni a Sachsenring (német versenypája) 75. születésnapi -oldtimer tag-alkalmából

    az tény hogy a jawa-m ból csak kb 1900 db készült igy nem lehet egy lapon emlegetni a nusival

    befejezésül:mindig kinosan ügyelek hogy ne "távgyógyitsak" -pusztán egy törvényszerüséget irtam le ami a körmös váltók jellegzetes proplémája
    természetsen tisztelettel adózok minden "nemnormálisnak" akik a magyar pénzügyi és iparos viszonyai közt öreg vasakat(motor, autó,stabilmotor,traktor-vagy csak egy régi benzinkut,....stb)mentenek az utókornak-saját szórakoztatásuk okán---de nem várom el senkitől hogy bármelyik jármüvemet tisztelje,-mindenkinek más az értékrendje.-nem?

    joker
    Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2011 dec. 06, 11:06.
    Che és soveny kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      Kedves Joker,

      azt gondolom, hogy köztünk feszül, egy korábbi levelezésünkből adódó véleménykülönbség. Nem tudom mi módon lehet ezt feloldani.

      Nyilván mindenkinek van általa kedvesnek tartott gép, és megszállottként ismeri minden csavarját. Ezért csípőből tüzel, ha a "Liebling"-jét számára nem tetsző kontextusban említik.

      De spongyát minden előzményre, arccal a vasút felé, éljenek az Oldtimer barátok!

      Veterános üdvözlettel:

      Dénes
      Che kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        szerintem nem feszül köztünk semmi(remélem nem is fog)----de vélemény külömbséget feloldani nem is bizos hogy helyes lenne....és itt kérném a többiek (kritikus)véleményét is,irtam én valamit amiben a motorodat bántom?
        (talán az a kis megjegyzés a JAWA db-számmal--de ennyi járt a "valaha élöben látott" megjegyzésért)


        Más: az amiket irtam nem is érdekes?--vagy , tényleg ?-húú! --?
        barna, Che és 2 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          dino125ad eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Szevasz Bandi,

          Ha a motor szétszedésre kerül, akkor mindenképpen kicseréltetném a vezetőt és a szelepfészket! És, hogy lásd nem csak én gondolom így feltöltök egy anyagot, ahol a 74. oldalon írnak erről.

          https://docs.google.com/viewer?a=v&p...wOTU0&hl=en_US

          A mérete miatt feltölteni nem tudtam, de a linkre kattintva megtalálod.
          Köszönöm a sok segítséget, akkor ez is bekerül a költségkeretbe (inkább már a hitelkeretbe ) !!!

          Utóiratként : nem volt szándékomban esetleges korábbi viták elmérgesítése a téma indításával, így is mindenkinek köszönöm a segítőszándékot aki foglalkozott az én "nyűgömmel"
          üdv.
          Bandi
          Che kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            Kedves dino125

            hadd reagáljak pár gondolatban a hsz-edre.

            Ismeritek a típust amiről beszéltek?

            Bevallom nem ismerem.

            Készséggel elfogadom mindenki véleményét, de csak abban az esetben, ha legalább egyszer élőben látott már ilyen motort.


            Nem kell elfogadnod a véleményemet hisz nem is alkottam véleményt a kérdésben. Hasonlóképp Joker kollégához magam is tartózkodom a távdoktorkodástól. Csupán hsz-emmel egy olyan általam körmös kapcsolós váltóknál gyakran látott hibára hívtam fel a figyelmet amit szerintem érdemes leellenőrizni minden olyan váltónál ahol villakopást észlelünk. Hangsúlyozom nem állítottam hogy ez a hiba.

            Uraim, ez egy ékszer, több tiszteletet, és ne javítsuk látatlanul!

            Bocsánat a szentimentalizmusomért!

            Magad is belátod a típus iránti érzelmek befolyásolták a hsz-ed tartalmát. Semmi gond ezzel, minden veteránost az általa választott típushoz köti valami érzelmi szál. Magam is így vagyok ezzel. Ezeket az érzéseket és azt a munkát és pénzt amit egy veterános beleöl a kedvence feltámasztására, típustól függetlenül maximálisan tisztelem. Egyikünk sem több vagy kevesebb attól hogy milyen típust kedvel.
            Viszont ha az érezelmeket félreteszzük és tisztán szakmai síkon nézzük a dolgot, úgy gondolom semmi badarságot nem írtam le.

            Ha pedig visszatérünk az érzelmi síkra , itt egy link az én kedvenc típusom szerény sikeréről:

            Six Days in GA - PA , 1956 Yawa CZ International Motorcycle Race - YouTube

            Veterános üdvözlettel
            Ba701
            Che, joker és soveny kedvelte ezt.

            Komment


              #21
              Ba701

              egy haveromnak van hatnaposa,ha akarsz egy ajánlást,- szerintem megnézheted....
              Ba701 kedvelte ezt.

              Komment


                #22
                kösz az ajánlatot , szívesen elmennék nyálat csorgatni nekem csak széria utcai gépeim vannak. Egy igazi Californian-ról (TYp 362) álmodok , hatnapos gépre még gondolni sem mertem

                Komment


                  #23
                  Szerintem nyugodtan gondolj rá.---megy a telefonszámom.

                  a 632-est meg ezekszerint elszurtad,-kb 2-3 hónapja árultak felétek a lomisok egy osztrák papirost
                  Ba701 kedvelte ezt.

                  Komment


                    #24
                    Láttam , Kőszegen volt ha arra gondolsz. Kösz a számot , jelentkezem , de most már ne Off-oljuik szét a topicot

                    Komment


                      #25
                      supermax eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Üdv. Mindenkinek!

                      Szeretném a segítségeteket kérni, szerintetek sebváltó léptetővillát (NSU Max) érdemes felújítatni fémszórással , egyátalán lehetséges e, vagy halott ötlet, azért foglalkoztat a dolog, mert körülnéztem a neten, ami használt az kb. ugyanolyan állapotú mint az enyém, igaz egy helyen láttam újat, de 86 euro darabja ami egy "kissé" húzós legalábbis nekem.
                      Képet este feltöltök róla.
                      Ja és esetleg van valakinek tapasztalata,véleménye a Tábori tuningról, főtengelyt bíznék rájuk ?
                      Előre is köszönöm a segítséget!
                      Szevasz Bandi!

                      Foglalkoztat a dolog a léptetővilláddal kapcsolatban. Megoldásként a felrakóhegesztés tűnik a legjobbnak, és az előnye, hogy bronzot is tudnak hegeszteni (felrakni). A bronz léptetővilla elterjedt megoldás, ezért én jónak találom... és a folyamat során az eredeti alkatrész nem teszik ki extrém hőterhelésnek.

                      Itt egy link: Weldtech Hegesztéstechnológia Kft. -hegesztés, elektromos fémszórás, meleg fémszórás, kopás elleni védelem

                      Én még nem dolgoztattam velük, de érdemes rákérdezni.

                      Üdvözlettel: Dénes
                      supermax és kedvelte ezt.

                      Komment


                        #26
                        Szia Dénes!

                        Köszönöm fáradozásodat, megkérdezem őket hogy bevállalják e, ha sikerül majd beszámolok az eredményről!

                        üdv.
                        Bandi

                        Komment

                        Ugrás az oldal tetejére
                        Working...
                        X