Az a pisztoly az utolsó használat után el lett mosva rendesen? Érdemes a drágább Nitrót használni én a Bady alvázvédőt is avval hígítottam.Javítás után 2 sor alapozó és úgy az üregvédő Belül. Kívül a Rücsi alapozás után! Akkor a Bady alvázvédő még jobb minőségű volt. Csak úgy vállaltam a javítást ha én védtem le az én anyagommal. Már akkor is volt ki hozta a Bonomidot meg ki mit tudott servasztani. Hosszú ideig dolgoztam Lobakon servicében új autókat fújtunk meg az általunk javítottakat. Itt szereztem némi gyakorlatot. Nem vállaltam a nyakba csepegős anyaggal kezelést.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Skoda 105 és 120
Collapse
X
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésemártsd higítóba a szívócsövét ki kell fújnia,ha nem fúj dugulás vagy sérülés van rajta
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseJavítás után 2 sor alapozó és úgy az üregvédő Belül.
Komment
-
Jánosom az a gond az igazi üregvédőnek van kúszó képessége és sosem szárad be. Azért is olyan utálatos ha egy üregvédett részt javítani kell. Mindíg kulimájszos tőle az ember. hasonló a szaga mint a régi cipőápolónak volt. Kérdés mivel fújod az alvázvédőt az üregbe? A másik nem oda . Egy érdekesség 80 körül javítottam egy lángossütő Lada 1500 ét és meglepően épek voltak az ajtói. Miután a kárpitot levettem és ott volt a gazdi elárulta a házi anyag titkát: Ét olajjal kente ki. Egy próbát megérne 1/4 üregvédőt felhígítani étolajjal. Kis mennyiségben próba. A hátsó sárvédőt a Skodinál ott kell megfúrni. Óvatosan be forgatni mert az onnan lefele rész a kényes a Skodán. A középső oszlop alját is érdemes megfúrni az emelési pont védelmében. Van oda műa. dugó.
- 3 likes
Komment
-
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseKérdés mivel fújod az alvázvédőt az üregbe?
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése1/4 üregvédőt felhígítani étolajjal
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA középső oszlop alját is érdemes megfúrni az emelési pont védelmében.
Komment
-
Egy ilyen idős gépnél ált. cserélni kell a külső belső alsó küszöböt és a függőleges merevítőt is. Ekkor van kijavítva rendesen egy hosszabb időre. Nem érdemes a munkával spórolni mert nincs dűhítőbb mint egy lefestett autó pár év múlva emeléskor marad a földön az emelő meg megy az ajtó oszlopba. Javítás után az üregelést érdemes megcsinálni. Külső küszöböt elöl hátul megfúrva az alsó küszöböt szintén ekkor kap a függőleges merevítés is anyagot mind két oldalon. Érdemes a külső küszöb hátsó furatát is a sárvédőhöz közelebb fúrni mert onnan kap anyagot a rozsdásodásra hajlamos rész. Peremező lyukasztó fogó használata kötelező a jó munka érdekében. Anno még itthon ismeretlenek voltak ezek a szerszámok nekem is az autó krosszos gyerekek hozták be. 82-83 ban kezdtem CO val dolgozni addig égett a cigi folyamatosan mert avval gyújtottuk a pisztolyt. Gyufásdoboz összetört gyújtó meg elmaradt a kocsi alatt. Most azt érzi a derekam hosszú évekig hullámpapíron a kocsi alatt a betonon. Később lett már az én műhelyembe a javító asztal mi hidraulikával billenthető volt és nem kellett a kocsi alatt feküdni 3 lábú kisszéken ülve lehetett csinálni az alsó munkát. Küszöb volt vállmagasságban.
- 3 likes
Komment
Komment