Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Skoda 105 és 120

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Az a pisztoly az utolsó használat után el lett mosva rendesen? Érdemes a drágább Nitrót használni én a Bady alvázvédőt is avval hígítottam.Javítás után 2 sor alapozó és úgy az üregvédő Belül. Kívül a Rücsi alapozás után! Akkor a Bady alvázvédő még jobb minőségű volt. Csak úgy vállaltam a javítást ha én védtem le az én anyagommal. Már akkor is volt ki hozta a Bonomidot meg ki mit tudott servasztani. Hosszú ideig dolgoztam Lobakon servicében új autókat fújtunk meg az általunk javítottakat. Itt szereztem némi gyakorlatot. Nem vállaltam a nyakba csepegős anyaggal kezelést.
    zahi, pasetta és 2 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      mártsd higítóba a szívócsövét ki kell fújnia,ha nem fúj dugulás vagy sérülés van rajta
      Az első sikertelen próbálkozás után ez megtörtént, rendesen szelelt. Csak az üregvédőt nem szívta fel, még úgy sem, hogy másodjára öntöttem a flakonba nitrohigítót. De talán jobb is így, mivel a festék nem árt alá ahogy Sepy írja. Kívülre, a festés alá valami két komponensű alapozót akarok, csak gondoltam hétvégén elintézem az üreget előbb.
      sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Javítás után 2 sor alapozó és úgy az üregvédő Belül.
      Sepy, alvázvédő mehet az üregbe? Vagy az csak a kocsi alá való? Nem okoz-e bajt, ha valahol vastag rétegben lesz a festék? Például a sarkoknál összegyűlhet. Vagy ezért kell két vékony réteg, és akkor nem lesz ilyen? A jobb hátsó ajtó zárfogadója alatt lett kifúrva a kasztni, onnan kell fújnom.

      Komment


        #18
        Jánosom az a gond az igazi üregvédőnek van kúszó képessége és sosem szárad be. Azért is olyan utálatos ha egy üregvédett részt javítani kell. Mindíg kulimájszos tőle az ember. hasonló a szaga mint a régi cipőápolónak volt. Kérdés mivel fújod az alvázvédőt az üregbe? A másik nem oda . Egy érdekesség 80 körül javítottam egy lángossütő Lada 1500 ét és meglepően épek voltak az ajtói. Miután a kárpitot levettem és ott volt a gazdi elárulta a házi anyag titkát: Ét olajjal kente ki. Egy próbát megérne 1/4 üregvédőt felhígítani étolajjal. Kis mennyiségben próba. A hátsó sárvédőt a Skodinál ott kell megfúrni. Óvatosan be forgatni mert az onnan lefele rész a kényes a Skodán. A középső oszlop alját is érdemes megfúrni az emelési pont védelmében. Van oda műa. dugó.
        mátéapu, pasetta és Titus kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Kérdés mivel fújod az alvázvédőt az üregbe?
          Ugyanaz az üregelő pisztoly lenne csővel, mint az üregvédőnél is. Persze itt is kellene hígítani az anyagot.
          sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          1/4 üregvédőt felhígítani étolajjal
          Jó ötlet, bár mivel az étolaj növényi eredetű lehet idővel pár vegyület keletkezik benne, ez nem baj, csak sav ne váljon egy kis részéből Ennek még utánanézek.
          sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          A középső oszlop alját is érdemes megfúrni az emelési pont védelmében.
          Na az elkezdett rozsdálni annyira, hogy ki is lyukadt egy helyen. Ami persze be lett foltozva a küszöbcsere idején, és mivel a küszöb alsó lemeze is cserére szorult az új felhegesztése előtt alulról befújtam a B oszlopba, bár csak a küszöb magasságáig, mert addig tart ez a rész. Úgy néztem, hogy kb az ajtók alja környékén van elválasztva a B oszlop ketté. Egy pót üregelés nem árthat, mert a hegesztések után nem tudom mi maradt belül a rozsdára felvihető festékből.

          Komment


            #20
            Egy ilyen idős gépnél ált. cserélni kell a külső belső alsó küszöböt és a függőleges merevítőt is. Ekkor van kijavítva rendesen egy hosszabb időre. Nem érdemes a munkával spórolni mert nincs dűhítőbb mint egy lefestett autó pár év múlva emeléskor marad a földön az emelő meg megy az ajtó oszlopba. Javítás után az üregelést érdemes megcsinálni. Külső küszöböt elöl hátul megfúrva az alsó küszöböt szintén ekkor kap a függőleges merevítés is anyagot mind két oldalon. Érdemes a külső küszöb hátsó furatát is a sárvédőhöz közelebb fúrni mert onnan kap anyagot a rozsdásodásra hajlamos rész. Peremező lyukasztó fogó használata kötelező a jó munka érdekében. Anno még itthon ismeretlenek voltak ezek a szerszámok nekem is az autó krosszos gyerekek hozták be. 82-83 ban kezdtem CO val dolgozni addig égett a cigi folyamatosan mert avval gyújtottuk a pisztolyt. Gyufásdoboz összetört gyújtó meg elmaradt a kocsi alatt. Most azt érzi a derekam hosszú évekig hullámpapíron a kocsi alatt a betonon. Később lett már az én műhelyembe a javító asztal mi hidraulikával billenthető volt és nem kellett a kocsi alatt feküdni 3 lábú kisszéken ülve lehetett csinálni az alsó munkát. Küszöb volt vállmagasságban.

            Komment

            Ugrás az oldal tetejére
            Working...
            X