Kollégák, drága cimborák ezer köszönet nektek!
Sikerült most este tákolnom egy feszítő keretet és mindenféle erőlködés nélkül összement aminek össze kellett mennie.
Rövid leírás: Az emelőn meg kellett fordítani az emelő kart, hogy hátra fele (lefele) ne tudjon billenni. Egy kicsit felvágtam alul kétoldalt a hornyot amiben a dió csúszik, ott ki lehetett billenteni és megfordítani. Szögvas kellett hozzá, néhány csavar és gyors szorító. A képek magukért beszélnek, szerintem minden rajta van. (nyilván az ülés hátsó vasán nem szabad meghúzni a csavarokat hogy tudjon hátra fele pozícionálni belül a vas. Én még egy kis távtartót is tettem alá, gumivastagság szerint.) A festék kicsit lejött az első felfogatásnál, de az nem fog látszódni. A gumi is régi volt már nem olyan rugalmas. Van új is, de inkább ezt tettem fel. Ha esetleg nem fog tetszeni, most már bármikor ki tudom cserélni...





Sikerült most este tákolnom egy feszítő keretet és mindenféle erőlködés nélkül összement aminek össze kellett mennie. Rövid leírás: Az emelőn meg kellett fordítani az emelő kart, hogy hátra fele (lefele) ne tudjon billenni. Egy kicsit felvágtam alul kétoldalt a hornyot amiben a dió csúszik, ott ki lehetett billenteni és megfordítani. Szögvas kellett hozzá, néhány csavar és gyors szorító. A képek magukért beszélnek, szerintem minden rajta van. (nyilván az ülés hátsó vasán nem szabad meghúzni a csavarokat hogy tudjon hátra fele pozícionálni belül a vas. Én még egy kis távtartót is tettem alá, gumivastagság szerint.) A festék kicsit lejött az első felfogatásnál, de az nem fog látszódni. A gumi is régi volt már nem olyan rugalmas. Van új is, de inkább ezt tettem fel. Ha esetleg nem fog tetszeni, most már bármikor ki tudom cserélni...

Komment