Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Világítás problémák

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Világítás problémák

    Sziasztok!!Olyan kérdésem lenne felétek hogy hétvégén összeraktam a danuvia világítását.Egyetlen problémám vele hogy nagyon gyenge.....Akksi nélkül próbáltuk.Ez lehet a gond?Lehet most furcsán néztek:Sde sajnos nem ismerem nagyon még a motort.Válaszokat előre is köszönöm!!És bocsánat az esetleg felesleges kérdésért!!

    #2
    Nem vagyok otthon a villamosságban de ebben az irányban keresgélj:
    http://veteran.forum.hu/felujitasi-f...gnesezese-831/

    meg itt esetleg:
    http://veteran.forum.hu/pannoniak-sz...vilagitas-928/
    You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close

    Komment


      #3
      Sziasztok.bekötöztük a danuviát de van egy kis gond....ha a gyújtás kapcsolót jobbra elfordítom helyzetjelzőm van.az tökéletes.viszont ha balra fordítom nem történik semmi.Áttnéztem már az egészet és nem találom a hiba okát.Viszont ha a világítás meg a töltő tekercs szálát felcserélem akkor van tompított meg fényszoró csak nagyon gyenge.nem értem....Akinek lenne ötlete mit nézzek meg vagy stb.kérem írja leElőre is köszönöm!!!

      Komment


        #4
        Hy.

        Nem ismerem a Danuviát, még érintőlegesen sem.:-( DE ha felcseréled a két tekercset és akkor van világítás, akkor gondolom, rossz a világító tekercsed.

        Komment


          #5
          Megoldódott a világításom!!valaki elöttem(szakember)összekötötte a töltés meg a két világító tekercset és egy kivezetésen volt kihozva.Az utolsó kivezetésen meg a töltő tekercs teste volt

          Komment


            #6
            Megtudná nekem valaki mondani hogy alapjáraton mekkora feszültséget mértek a világító tekercsen?

            Komment


              #7
              markopolo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Sziasztok.bekötöztük a danuviát de van egy kis gond....ha a gyújtás kapcsolót jobbra elfordítom helyzetjelzőm van.az tökéletes.viszont ha balra fordítom nem történik semmi.Áttnéztem már az egészet és nem találom a hiba okát.Viszont ha a világítás meg a töltő tekercs szálát felcserélem akkor van tompított meg fényszoró csak nagyon gyenge.nem értem....Akinek lenne ötlete mit nézzek meg vagy stb.kérem írja leElőre is köszönöm!!!
              Szia Nekem ugyanez a problémám!
              segíts lsz hogy sikerült megoldanod!
              köszi

              Komment


                #8
                Idézem:
                markopolo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Megoldódott a világításom!! valaki elöttem (szakember) összekötötte a töltés meg a két világító tekercset és egy kivezetésen volt kihozva.Az utolsó kivezetésen meg a töltő tekercs teste volt

                Komment


                  #9
                  Köszi, ezt már néztem, nálam nem jött be... de nem adom fel keresem, kutatom!
                  mátéapu kedvelte ezt.

                  Komment


                    #10
                    Nézd meg a bakelit szigeteléseket a blokknál.Áthúz és már is nincs világításod.




                    Én is nagyon sokat szenvedtem vele,de meglett.jelenleg most a papírozással küzdök.....
                    mátéapu kedvelte ezt.

                    Komment


                      #11
                      Szervusztok!

                      Gondoltam leírom ide a kérdésemet, mert témába vág.

                      Fel szeretnék használni egy Danuvia lámpát, amihez rendbe kellene raknom - viszont a belső oldalon a műanyagokat tartó fülek jó része letört.
                      Próbáljam gyári technológiával (apró lemezdarab + forrasztás) pótolni, vagy érdemesebb más utat választani, mint valamilyen ragasztó?
                      Természetesen a helyzetjelző "búrája" a helyén van, ki sem akar jönni - csak a rendszámtábla-világítás és a féklámpa a problémás.

                      Illetve honnan lenne érdemes új (vagy ahhoz hasonló állapotú), lehetőleg piros féklámpa-búrát, rendszámtábla-világításhoz tartozó íves műanyagot és gumitalpat beszerezni?
                      There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                      Komment


                        #12
                        Szervusz Gábor!

                        Piros féklámpa búra és rendszám világítás van utángyártottban. A féklámpa búra árát tudom is fejből, mert nekem is kellene vennem, 1500 Ft. A múltkor összetörött a kezemben amikor próbáltam polírpasztával simára simogatni, mivel a gyárihoz képest érdes volt a felülete. Lehet inkább a helyén kellett volna, vigyázva a tartófülekre.
                        A nem tudom meddig bírná a féklámpa búra, de a helyzetjelzők jól bírják beragasztva. Valami okuk biztos volt a Danuviásoknak hogy nem ragasztották.
                        kollarg kedvelte ezt.

                        Komment


                          #13
                          A nem tudom meddig bírná a féklámpa búra, de a helyzetjelzők jól bírják beragasztva. Valami okuk biztos volt a Danuviásoknak hogy nem ragasztották.
                          Köszi a választ.

                          Biztosan - csak ha egyszer letörtek, akkor valószínűleg le fognak megint, ezért gondolkozom más megoldáson.

                          Sőt, a helyzetjelzőt is ki kell vennem, mert festeni fogom a lámpabúrát + políroznom kell a helyzetjelző műanyagját.
                          There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                          Komment


                            #14
                            Szívesen!
                            Azok a fülek a hajtogatástól szoktak letörni, alapesetben sokáig bírják.
                            A féklámpa búra ragasztásával az a baj, hogy kicsi a felfekvési felület. Szerintem nem tartaná elég erősen a helyén a ragasztó. Egy próbát azért megérhet, a kísérletezés viszi előre ezt a világot. A veterán aprón ha beírod a keresőbe hogy Csepel Pannónia új alkatrészek, akkor megtalálod az utángyártott búrákat(ha nem találtad volna még meg).
                            Ha a féklámpa búrát is polírozni akarod, majd csak óvatosan, mert nem csak az öntés de az anyagminőség sem első osztályú, vagy csak én voltam hozzá béna. Pedig óvatos voltam...
                            Mindegy, a következőt úgy ahogy van berakom a helyére, mert hamarosan itt a műszaki vizsga.
                            Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2014 jún. 08, 22:50.

                            Komment


                              #15
                              Azok a fülek a hajtogatástól szoktak letörni, alapesetben sokáig bírják.
                              Hááát... A meglévőket nagyon (nagyon nagyon) óvatosan hajtogattam, de azok sem bírnának ki még két hajtásnál többet...

                              kicsi a felfekvési felület. Szerintem nem tartaná elég erősen a helyén a ragasztó. Egy próbát azért megérhet, a kísérletezés viszi előre ezt a világot.
                              Bevetem, amit egy ismerősömtől, Mr. Sziloplaszttól tanultam: berakod végignyomod a fél világot neutrális sziloplaszttal, a felesleget összelapátolod...

                              A veterán aprón ha beírod a keresőbe hogy Csepel Pannónia új alkatrészek, akkor megtalálod az utángyártott búrákat (ha nem találtad volna még meg).
                              Gondolom a szokásos kereskedők.

                              Mindegy, a következőt úgy ahogy van berakom a helyére, mert hamarosan itt a műszaki vizsga
                              Én megváltam a korábbi Pannoniáimtól, ezért most nincs műszakis moci itthon - de nagyon viszketek egy kis motorozásért, ezért a hétvégén nagyon belehúztam a motorépítésbe: csiszoltam, festettem, blokkot húztam szét, alkatrészeket válogattam, mert jó lenne ebben a hónapban kerékre állítani egy motort az itthon lévő háromból.

                              Mondjuk a helyzetjelzőt még nem szedtem ki: finoman nem engedett, erőszakoskodni még nem mertem.

                              Aztán ki tudja - lehet még összefutunk az úton, mert Győrságot akár "környékbeli" településnek is lehet nevezni, én pl. jártam már ott többször kocsival egy középiskolai cimborámnál.
                              heeegany kedvelte ezt.
                              There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X