Közlemény

Collapse
No announcement yet.

D-Csepel nem indul, elnyírt lendkerék tájoló

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    D-Csepel nem indul, elnyírt lendkerék tájoló

    Bajban vagyok! Sok motort szereltem már, de ami ma történt arra egyenlőre nem találok magyarázatot! Pedig valamilyen pofonegyszerű megoldás lesz!
    Szóval a kis csepelemet felkészítettem, fék, világítás, teleszkópok, motor, szóval minden ami kell és bejelentkeztem a vizsgára, holnap reggelre. Tegnap a bekrepált gyujtáskapcsoló megszerelése után mentem pár km-t levezetésképp és minden a legnagyobb rendben volt! Erő is van benne, húz rendesen! Megnyugodva állítottam le
    Na gondoltam ma is beröffentem, hogy még egyszer ellenőrizzek mindent!
    A szokásos 2-3 rúgásra ezidáig mindig beindult, (jó, néha 4-5)
    DE MOST NEM! Sőt egyáltalán nem! Durrogás, visszapöffenés, stb.
    Jó nézzük akkor mi az ami kell! Benzin van, a gyertyán is látható, karburátor le kifúj tisztít biztos ami biztos.
    Gyertya le tesztelés, a szikrával hegeszteni lehetne!!! Nézzük jó helyen van-e! Lendkeréken a bejelölésnél pontosan ahol kell ott adja a szikrát. Szóval szikra, benzin levegő, kompresszió mi kellhet még! Rugdosás, de SEMMI!!! ugyanezek újra, levesz tisztít, kiszellőztet, szikrát ellenőríz, benzint ellenőríz de SEEEEEEEEEEMMMMIIIII!!!! Jó mit szereltem tegnap? gyujtáskapcsoló, azt is újra megnéztem, meghúzta ellenőríztem és még ezután is semmi. Szóval hiába szerettem volna én a műszakit a motorom még nem szeretné!
    Szóval kérlek segítsetek, mi állíthatódott el a tegnapi tökéletes beállítások után úgy hogy hozzá se nyúltam! Miért nem indul? Még arra tudok gondolni hogy mégiscsak a gyujtáskapcsolóval lehet valami. Hogy lehet kiiktatni? melyik vezetékeket kell összekötni hogy direktbe menjen!
    Köszönöm és várom a segítségeteket mert kezdek bekattani...

    #2
    Nem kell működni a motornak.Anélkül is átmegy műszakin.Egyébként dobd el a gyertyát meg a kondenzátort,és tegyél bele normálisat.
    taluga és soveny kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Szia!
      Gyertyát próbáltad kicserélni egy másikra? Kizárva ezzel az eredeti gyertya szikrájának mondjuk rossz helyen történő leadásának problémáját.
      És még egy ötlet: A kipufogóban nem zárta el valami a gázok útját?
      Remélem segítettem valamicskét.
      Ja és a legfontosabbha magamból indulok ki) Nyugi!

      Komment


        #4
        Brisk Super N17c a gyertya, eddig jó volt...
        Nem kell a motor? Akkor hogyan nézi meg a világítás? De bárcsak így lenne, reggel felhívom a vizsgáztatót mit lehet tenni
        Köszi




        sinter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Szia!
        Gyertyát próbáltad kicserélni egy másikra? Kizárva ezzel az eredeti gyertya szikrájának mondjuk rossz helyen történő leadásának problémáját.
        És még egy ötlet: A kipufogóban nem zárta el valami a gázok útját?
        Remélem segítettem valamicskét.
        Ja és a legfontosabbha magamból indulok ki) Nyugi!
        Köszi! Igyekszem lenyugodni...
        A kipufogót az elsők között cseréltem le és természetesen másik gyertyával is próbáltam de semmi. De jó lenne ha tényleg nem kellene a járó motor a vizsgához...

        Komment


          #5
          Szia fulton!
          Nem tudják leellenőrizni a világítást ha nem megy a motor. Amúgy más gond nem lenne vele, le lehet fényképezni, ki lehet fékezni, stb.




          És a kondi? Ahogy azt fulton is mondja.




          Ha egy kis segítőkészség van a vizsgabiztosban meg tudja oldani úgy is ha nem indítja be.
          Utoljára szerkesztve a következő által: sinter; 2013 ápr. 02, 22:15.

          Komment


            #6
            Köszi, megpróbálom a vizsgabiztosnál! A kondit nem értem! akkora a szikra hogy ihaj!!! vagy ez nem számít? És jó helyen is adja le a szikrát ezt is ellenőriztem. a gyujtáskapcsoló nem lehet a ludas? azt szerelgettem tegnap, (bár a kis lemezlapkát amit lenyom a kulcs is kipeckeltem hogy biztosan ne vegye le a gyujtást. megőrülök!!!

            Komment


              #7
              A kondi egy párszor már meglegeltetett, bár akkor szikrázott nagyon a megszakítónál is.
              A vizsgabiztost pedig hívd félre úgy beszélj vele. Ha f@sza gyerek akkor segít.

              Komment


                #8
                Esetleg nincs valaki ismerősöd a vizsgabázison? Ilyen kis malőröknél jól jönne valaki.

                Komment


                  #9
                  Nekem is csinál ilyet a P10-em és én sem tudom, hogy miért. Már ki lett méretve szakemberrel (én is kimértem, de olyan emberre is rábíztam aki évtizedek óta foglalkozik pannóniákkal) minden tekercs, kondi meg minden amit csak ki lehet mérni, gyújtás jó helyen, szikra van, benzin van, levegő van és mindez jó helyen jó időben.

                  Bár van hogy 1-2 hetet áll és utána nem indul, de van, hogy egyik nap indul, másik nap nem. Először a hidegre gondoltam, hogy lehet amiatt, de múltkor elvittem egy körre, aztán leállítottam, felszereltem a kilóméterspirált, és másodjára nem indult akármit csináltam.

                  De én is csak azt tudom javasolni, hogy ha ideges vagy ne rugdosd mert visszarúg Nekem letört a berúgókarom... (bár rá volt hegesztve a tengelyre és előbb-utóbb mindenképp le akartam szedni, de azért zokon esett)

                  Komment


                    #10
                    Ja,még egy:gyújtás kivezetés a blokkból.Ha repedt a bakelit/lehet hajszálrepedés amit nem látsz/kicsavart gyertyánál vígan szikrázik,de nyomás alatt könnyebb elsülni a repedésen át.Egy tipikus műszaki párbeszéd következik:-Világítás? -Van,de ahhoz be kéne indítani. -Füstöl? -Füstöl. -Akkor megfelelt.
                    madorka és sinter kedvelte ezt.

                    Komment


                      #11
                      Köszönöm! Reggel eltoltam a vizsgabázisra, azt mondták, hogy egy ilyen öreg járgánynak is mindenben meg kell felelnie az előírásoknak, de azért a kort és a technikát ők is értékelik. Délutánra kiderül, én reménykedem.
                      taluga kedvelte ezt.

                      Komment


                        #12
                        Ilyen időben én sem szívesen mozdulok ki otthonról. Megértem a kis motort.
                        OdinHEM, CZsolti és kedvelte ezt.
                        Everything is better when you decide you don't care.

                        Komment


                          #13
                          sinter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          A kondi egy párszor már meglegeltetett, bár akkor szikrázott nagyon a megszakítónál is.
                          A vizsgabiztost pedig hívd félre úgy beszélj vele. Ha f@sza gyerek akkor segít.
                          Kondi van Tesla 0,25 mikrós és német gyártmányú 0,22 mikrós is melyiket vegyem meg? Gyujtás kivezető pöcörő az nincs de nekem nem szikrázik az alaplapnál semmi, bár tényleg lehet hogy nyomás alatt elkúszik valamerre a szikra. Még egyre gondolok hogy csak a gyujtáskapcsoló is lehet. hogy lehet rövidre zárni (kiiktatni?) Melyik vezetékeket kössem össze? Egyáltalán létezik, hogy van szikra ha nincs benne a kulcs a gyujtáskapcsolóban? (mert nekem van) Ha jól láttam az csak egy egyszerű kis pöcök ami egy rugós lapocskát nyom le, amikor a kulcs is le van nyomva és amikor kihúzom akkor rövidre zár. eddig le is állt vele de mióta megszereltem nem tudtam megnézni működik-e. A 4. gyertyát próbálom ki amik eddig bombabiztosak voltak szikra hatalmas mindegyikkel...




                          UK, lelke van NEKI!

                          Komment


                            #14
                            mucsom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Kondi van Tesla 0,25 mikrós és német gyártmányú 0,22 mikrós is melyiket vegyem meg? Gyujtás kivezető pöcörő az nincs de nekem nem szikrázik az alaplapnál semmi, bár tényleg lehet hogy nyomás alatt elkúszik valamerre a szikra. Még egyre gondolok hogy csak a gyujtáskapcsoló is lehet. hogy lehet rövidre zárni (kiiktatni?) Melyik vezetékeket kössem össze? Egyáltalán létezik, hogy van szikra ha nincs benne a kulcs a gyujtáskapcsolóban? (mert nekem van) Ha jól láttam az csak egy egyszerű kis pöcök ami egy rugós lapocskát nyom le, amikor a kulcs is le van nyomva és amikor kihúzom akkor rövidre zár. eddig le is állt vele de mióta megszereltem nem tudtam megnézni működik-e. A 4. gyertyát próbálom ki amik eddig bombabiztosak voltak szikra hatalmas mindegyikkel...
                            Én a helyedben lekötném a blokknál azt a vezetéket, ami a gyújtáskapcsolóra csatlakozik és megpróbálnám úgy. Ha jól emlékszem két kivezetés van a Csepelen, a Danuvián már három van. Ebből az egyik a gyújtáskapcsolóra, a másik a világításra csatlakozik.

                            Komment


                              #15
                              ici169, ebben már danuvia motor van 1 kivezetés a gyujtókábelnek, 1 gyújtás, 1 világítás, 1 töltés ( ami nekem nincs mert nincs benne akksi, se egyenirányító se duda). A lekötés annyit jelent hogy a blokknál leveszem a gyujtáskábelt a kivezetésről, vagy azt, hogy testre kötöm a gyujtáskábelt? (elnézést de elektromosságban még van mit fejlődnöm...)

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X