Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Alapjárat állítás csavarral?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Alapjárat állítás csavarral?

    Üdv mindenkinek! Gondolom már más is találkozott a kormányfordításra változó alapjárattal. Én már vettem, csináltam bowdent, vágtam, mértem, forrasztottam, állítottam, de nem lett jó sosem. A napokban aztán próbaképpen egy elfekvő súberre tettem egy állítócsavart. Most megy a kísérleti üzem. Nagyon jól működik.
    Le lehet lazítani a bowdent, el lehet vezetni bármerre. Állítani csak kiszerelt állapotban lehet, de sokszor nem fog kelleni. Lehet hogy suszterolás, de azért nézzétek meg a képet profilomnál. 2mm-es furat, 2,5mm-es csavarocska, jó hosszan a súber anyagában. Kiszakadás szerintem kizárt, és kellően szoros. Ja, és áll az alapjárat mint a szög. Képek a profilomnál láthatóak.
    Utoljára szerkesztve a következő által: Zoleepapa; 2017 júl. 30, 09:14.

    #2
    Szerintem kitűnő ötlet, gratulálok!

    Előnye az is, hogy nem látszik, a veterán jelleget nem érinti.

    A hátrányát leírtad, hogy szétszedve állítható csak és nem lehet fülre állítani járó motornál, hanem csak szétszedve és ha nem jó, újra stb...De ha jó be van lőve, nem kell állítgatni...

    Azon gondolkozom még csak, hogy a rezgések nem állítják-e el? Nem kellene-e esetleg valami metrikus csavar ellenanyás megoldással?

    Komment


      #3
      Metrikus állítócsavar+nyomórugó, ahogy más állítócsavarnál is van. Az ötlet egyébként jó!

      Komment


        #4
        Szerencsére elég vastag az anyag ahol átmegy a csavar, így nagyon szoros, elmozdulás nem valószínű. De majd idővel meglátom hogyan viselkedik. De kétségtelen hogy egy metrikus csavar lenne az igazi. Sajnos az már az (órás)kategória... Nekem...
        Utoljára szerkesztve a következő által: Zoleepapa; 2017 júl. 30, 11:52.
        CZsolti és sinter kedvelte ezt.

        Komment

        Ugrás az oldal tetejére
        Working...
        X