Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Izs 49-est szeretnék venni, mire érdemes odafigyelnem?
Elvitte a rá szánt időt a mindennapok többi feladata.
Ahogy a Hofi énekelte:Fárasztó sportág a pénzvadászat.......etc...etc!
Örömmel konstatáltam hogy még így idősödőn is jól megy a ,,kupakolás"!(?)........ezért sikeresen új kupakot(vagy hogy az ördögbe nevezzem?)raktam a kéményre!
Igazad van Gyuri,-mit mondjak,jól beletenyereltem,ahova nyúlok mindenütt akad csinálni való.Aki ismer,az viszont tudja rólam,hogy maximalista vagyok (sajnos),az összes ember aki látta ezt a rozsdaboglyát,mind azt mondja,-nagyon jó kis autó,menni kell vele.Természetesen felületesen ránézve,nincs vele nagy gond,de tudom,hogy vannak nála olyan problémák,amit most meg kell fogni,mert azután sokkal nehezebb lesz.
Meg szeretném tartani,hosszú távon mert nem szeretnék több autót venni az életemben,bár soha ne mond,hogy csak,vagy soha,-mert az ember nem tudhatja.
Vagy két és fél heti kísérletezgetés után tegnap fejeztem be a fékcső peremezőt,illetve roppantót,mert talán az jobban illik rá,-szépen dolgozik,acél fékcső peremezésénél is.A peremezőt szükségből,de egy kissé dacból is csináltam,mert minden ismerősöm azt mondta,hogy acél fékcsövet házilagosan nem lehet peremezni,-hát lehet.
Talán,ha nem akarnám hosszú távra ezt a járgányt,nem foglalkoznék vele ennyit,de beleszerettem ebbe a típusba,mert konstrukciósan egyszerű és praktikus,de az elődjéhez képest (Renault R4 F6),ebben már több a beépített "tervezett elavulás,-villanykörte összeesküvés",itt már nem 20-on években gondolkodtak a gyártók.
A hirdetés feladója egy korrekt srác ! Már mint Holló Zoli ! Kereskedik alkatrészekkel, de nem akar átcseszni senkit. (A hozzászólók között természetesen van szarházi nepper is ! ) Sokszor vásárolok tőle én is, de nincs elszállva.
...Tudom, hátsó lámpa, tükrök, vezetékek, meg ami nem látszik, kuplung lánc, stb., ...van még mit dolgozni rajta, de a lényeg, hogy motorozható, a nevemen van, miután tegnap leműszakiztattam és visszahelyezték forgalomba.
...Olyan jellegzetes hangja van, hogy minden más motor elbújhat mellette...
Utoljára szerkesztve a következő által: Lemezjáték; 2016 szept. 16, 21:47.
Tartottam több mindentől is. Elolvastam itt mindent, amit írtatok többek között az első fékről. Az első fékpofák fel lettek újítva, a hátsókat nem kellett, jók voltak. Valamint új bovdeneket is kapott, a régieket eltettem emlékbe... Ráláttam a fékpad számítógép monitorjára a bejáratból, és minden fékezési értéknél megfelelt, úgyhogy nagyon boldog voltam!!! Előtte én is gondolkoztam egy kicsit ezen a fék dolgon, írtam is róla abban a topicban, ami ezzel foglalkozik:
Attól is féltem, hogy nem csili-vili több helyen matt már a króm, és a festék is itt-ott lekopott róla. Ahol pici rozsda volt rajta azt letisztítottam, de csak akkor festeném át, ha nagyon muszáj.
Az elektromos rendszere is okozhatott volna gondot, de teljesen rendben működik, vakító erejű fények, bika erős duda, az akkus világítás sokkal jobb, mint a a Pannónia lendkerék mágnese, és mindez alacsony fordulaton is...Úgy tűnik, a fesszabályzó is teszi rendesen a dolgát.
Szóval, rendben van minden!
- - - Updated - - -
bokor28
Gratulálok. Ezzel már tudsz túrázni?
Milyen tempót bír?
Igen, azt hiszem arra lesz jó, hogy hétvégenként kisebb túrákat tegyek vele a környéken. Nem reggeli dugóban történő araszolgatásra való motor...Bár a kézi váltóval könnyebb visszakapcsolni egyesből nullába...
Alig mentem még vele, és ma már esik is...
Nagyon szokatlan a Pannónia után. Sokkal magasabbra kell emelni a lábamat, hogy ne akadjon be a hátsó ülésbe.
162 kiló, teljesen más, főleg kanyarban. Bizony hozzá kell szoknom, ami idő...és nem egy rakéta. Talán a kis Csepel is fürgébben indul. Gondolom dombnak már más a helyzet... Eddig max. 50-el mentem vele, de eszméletlen vezetési élményt nyújt!!!
Utoljára szerkesztve a következő által: Lemezjáték; 2016 szept. 17, 09:20.
Komment