Közlemény

Collapse
No announcement yet.

MR7V-P - fesszabályzó

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    MR7V-P - fesszabályzó

    Sziasztok!
    Valakinek van tapasztalata a MR7V fesszabályzóval kapcsolatban?
    Ő az a kis alumínium hűtőbordába épített csodadolog, amihez homályos kapcsolási rajzot adnak, azt is csehül és értelmezhetetlenül. Beraktam, ahogy én értelmeztem, a rajzot. Indítottam, indult, járt, de de az eső miatt sajnos nem mentem vele, nem tudtam igazán kipróbálni. Aztán este újabb külföldi oldalakon láttam más képeket, videókat a beépítésről, de ezekben vagy így, vagy úgy volt beépítve, illetve nem volt tisztán kivehető a dolog.
    A neten lévő videókat, oldalakat láttam, olyan embert keresek, aki már használt ilyet, épített ilyet be és meg tudja mondani, hogy mit hová kötött, mit kötött esetleg ki az állórészből.
    Előre is köszönöm a segítséget.

    #2
    Ha addig nem kapsz választ , este válszolok. Én raktam már be ilyet a gépembe
    Hazaértem , mivel nem írt senki, megteszem:
    A szabályzó MR7-P pozíitív testeléshez van csinálva , ha valaki netán megfordította a polaritást a dinamóban ,akkor azt vissza kell fordítani.
    - ki kell szerelni a szabályzóellenállást a dinamóból (az a kis henegeres cucc amin tekercs van
    Click image for larger version

Name:	schema2.jpg
Views:	1
Size:	56.1 KB
ID:	143636
    - a kis fehér szorítós csatlakozóból az ábra szerint jobb oldali "M" csatlakozik a dinamó állórész kivezetéséhez
    - az ábra szerinti bal oldali fehér szorítós csati "51" megy az akku (-) ra (vigyázz pozitív testelésről beszélünk!)
    - az a vezeték amire a saru van forrasztva "B-" jelű itt de az tulajdonképp B+!) , azt le kell kötni testre (dinamó háza)
    - a saru nélküli vezeték "61" az megy a dinamó azon szénkeféjére amelyik nincs a testre kötve, illetve innen megy fel egy vezeték a töltésjelzőlámpához is
    Click image for larger version

Name:	Pzapojeni.jpg
Views:	1
Size:	25.1 KB
ID:	143638

    Maga a cucc mechanikusan úgy van kialakítva hogy befér az eredeti szabályzó bakelit házába.
    Az igazat megvallva az enyém valószínű gyárilag kontakthibás volt szétszedtem , megjavítottam aztán mégegyszer bedöglött. Akkor visszatettem a régi mechanikus szabályzót ( valszeg a meleget sem szerette túlzottan ami nyáron a blokkban uralkodott , de ezt kiköszöbölheted ha nem a blokkba szereled be )
    Most épp egy VAPE szabályzó beépítésével vagyok félbe. A mechanikus jól működik csak attól tartok ha egyszer meghibásodik megforralja az aksit akkor tönkreteszi a kipu krómját.
    Egy ilyet:
    Click image for larger version

Name:	005A-R81._._.v.gif
Views:	1
Size:	66.0 KB
ID:	143639

    ja és erősen bizz benne , hogy esetleg hibás bekötés miatt nem szállt el. (ha véletlenül rosszul kötötted volna mielőtt kérdeztél )
    Attached Files
    Utoljára szerkesztve a következő által: Ba701; 2015 jan. 20, 19:39.
    CZsolti kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Írtam az MR7V-P szabályzóról de úgy látom nem hozza fel az uj hsz-ek között mert csak a korábbit módosítottam

      Komment


        #4
        Köszönöm a tanácsot. Gyakorlatilag ugyanígy raktam be, csak a kis tekercset hagytam benne. Indításnál nem téptem meg és csak alapjáraton pöffent párat, úgyhogy csak nem nyírtam ki... Jövő héten lesz rá időm, megírom majd mire jutottam. Köszi mégegyszer.
        CZsolti és Ba701 kedvelte ezt.

        Komment

        Ugrás az oldal tetejére
        Working...
        X