Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa Mustang féklámpa kapcsoló beszerelése

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Jawa Mustang féklámpa kapcsoló beszerelése

    Üdv mindenki!
    Nagyvárosi forgalomban határoztam el, hogy szükség lenne egy kis "plusz"-ra a motor felszereltségét illetően
    Indexeket és féklámpát szeretnék bekötni akkumulátor használatával. Az index bekötésének módját már levadásztam az internetről, de a féklámpa kapcsolók bekötésének a módja a fékrendszerbe, sehogy se akar összeállni. Ebben kérnék segítséget, hogy hogyan és hova kellene rakni ezeket a kapcsolókat a megfelelő működés eléréséhez. Köszönöm a válaszokat!

    #2
    Két lehetőséged van,ha jól értem.
    Egyszerűbb megoldás a féklámpakapcsoló aljzatáról viszel testet az egyik pólusra(ezáltal negatív kapcsolású lesz a féklámpád)innen az izzóhoz melyet szigetelned kell a testtől és áramot kell vinned az egyik állandó helyről akkusnál az aksiról biztosítékon keresztül.
    Amit én szeretek az az áram megszakítása a fékkapcsolóhoz viszel állandó áramot és onnan a lámpához ez érthetőbb és bármelyik lámpába beköthető.
    A kapcsolót célszerű egy lemez talpazatra fogatni ami nincs útban semminek és egy húzórugóval összekötni a pedállal vagy a rudazattal lehetőleg állítható hosszal vagy kikísérletezve a feszítés hosszát ne kelljen túlhúznia a rugót.
    heeegany, Scarecrow és 3 további látogató kedvelte ezt.
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


      #3
      Click image for larger version

Name:	féklámpa kapcsoló.jpeg
Views:	1
Size:	10.2 KB
ID:	144425Szervusz! Ez egy ETZ MZ féklámpa kapcsoló módosítása. A gépen a hátsó kerékben van egy nem túl megbízható féklámpa kapcsoló egység beépítve. Ezt evvel a módszerrel lehet stabillá tenni. Ehhez hasonló lehet az előttem szóló megvalósítása is.
      OdinHEM, mátéapu és 3 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Igen, én is ilyen rugós taggal gondoltam megvalósítani a hátsó kapcsolót, viszont az elsőt nem nagyon tudom hova kellene bekötni. Gondolom valahova a fékkarhoz kell tenni, de ez csak feltételezés.
        mateapu köszönöm a leírást, ebből már el tudok indulni a bekötést illetően.
        Esetleg egy másik kérdés, hogy a mustang tekercsére rá lehetne-e kötni egy akksi töltőt vagy az már túl nagy falat lenne neki?
        OdinHEM és pasetta kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Szervusz! Szerelgettem a "MUSTANG" ( göthös gebe ) gyújtását sokszor. Szerintem gyenge az egy akku töltéshez. Vannak legendák, hogy babetta gyújtást átfaragtak akkusra az irányjelzők miatt, de... Ezeknek nem adnék hitelt! Ezt sem hiszem, hogy menne.
          Fergusson kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Gondolom valahova a fékkarhoz kell tenni,
            Egyszerűbb lenne egy cz-gázszektort felszerelned azon van gyárilag,és rajta van az irányjelző-kapcsoló is egyúttal
            pasetta, és kedvelte ezt.
            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

            Komment


              #7
              Szervusz.A mustangokat gyártották akkumulátoros rendszerrel is a cseheknél.Náluk a mustang nem segédmotor volt.Van egy golden sport nevü mustang Jawa 50 typ 23 Golden Sport - moje motocykly | Pajkovy osobní stránky
              Ebbe is látszik az akku.Ja és 120-as az órája.Meg van rajtuk hátsó lábtartó.

              Komment


                #8
                Ha ezzel a sárga motorral jelenne meg valaki a Révháznál, tutira beszélnének róla az emberek.

                Komment

                Ugrás az oldal tetejére
                Working...
                X