Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa 250/559 restaurálás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #91
    Üdv demeter!

    Szerintem is tévesen írták.

    - - - Upda

    - - - Updated - - -

    Üdv Fergusson!

    Nagyon szívesen!

    - - - Updated - - -

    Üdv sepy!

    Szerintem csak az oválisra kopott fékdobokkal gond a vizsga .
    zahi kedvelte ezt.

    Komment


      #92
      Érdekesek ezek a féktáv infók mikor anno nem illesztették a fékeket és nem tették az elkészült gépeket fékpadra sem
      Nos, ha oda teszik, hamarabb kiderült volna a turpisság ( ami ugye a VW-nél is ) Nem lett volna ennyi ovális fékdob és egyebek....uis, nekem ne mondja senki, hogy csak azért lesz ovális egy fékdob,mert már öreg....az akkori versenyzők sokat tudnának erről mesélni, sőt.....a maiak is, akik ilyenekkel "nyomják"....
      sepy és zahi kedvelte ezt.

      Komment


        #93
        Biztos hogy már új korukban is ilyenek voltak?
        Szerintem elég ha egyszer perecelnek a motorral egy egészségeset...
        Ami azért nem ritka, 40-x év alatt adódhatott alkalom bőven.
        sepy kedvelte ezt.

        Komment


          #94
          Nem hiszem,hogy az ovalitás kopásból ered. Ahhoz elegendő egy kevésbé sikerült küllőzés is és deformálódik a fékdob. Ezért javasolt az újrafűzés utáni felszabályozás és nem előtte mert a küllőzés újbóli hibát okoz. Természetesen a kátyúk is maradandót tudnak alkotni.
          zahi és dongos78 kedvelte ezt.

          Komment


            #95
            Sepynél a pont. Igaz Pannónia, de egyre megy:
            Anno szépen felszabályoztattam a dobokat, aztán lett fűzve a kerék. Persze nem új ráfokkal hanem a régi meggyötörtekkel. Aztán hiába csinálta szakember a dob mégis tojás lett(de ráf szépen futott).
            Aztán volt párszor fékpadon műszaki előtt, míg a legutolsón megmondták a tutit(persze addig mászkáltam vele, koptattam kicsit és egyre jobb lett) szilikon sprayvel befújták a pofákat(igen, hogy jobban csússzon) és így az ő padjuk szerint épp jó volt.
            Na akkor irány műszakira, át is ment aztán itthon fékek darabokra, féktisztítóval átmos és ismét jó a fékhatás.

            Persze időközben szépen összekopott, januárban simán megfelelt a fék.
            St.Z.350, mátéapu és 3 további látogató kedvelte ezt.

            Komment


              #96
              Nem véletlen az, hogy átálltak a tárcsára.....szerintem.

              Komment


                #97
                Ez a szilikonos megoldás első hallásra hihetetlen, de a gyakorlat felül írta az egyszerű elképzelést! Az vitathatatlan a tárcsa hatásosabb no de nekünk meg általában a dobfékkel kell bajlódni!, és megoldást keresni a mai buktatók között.
                dongos78 és zahi kedvelte ezt.

                Komment


                  #98
                  Ahhoz elegendő egy kevésbé sikerült küllőzés is és deformálódik a fékdob.
                  Ezért írtam azt, hogy valami turpisság van benne. Ha az a fékdob normálisan ki lett volna számolva (mérnök urak kontra teher viselés) akkor a mai napig nem lenne vele gondunk ( jó, kicsit túloztam)
                  sepy kedvelte ezt.

                  Komment


                    #99

                    Hát max a fele ha érte a dobot...

                    Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

                    Komment


                      Én úgy látom még rozsdás a dobod belül! először azt kell kicsiszolni majd vékonyan krétázd be a fékpofát és miután összeraktad fogasd meg és fékezz óvatosan. Ahol csiszolódott még ott csiszolj rajta mind addig próbálgasd míg végig nem fogja. Ez elég időrabló de látványos lesz a változás. Csak az a bibi ha ovalitás van a dobban akkor libegni fog a fékpad mutatója és ez okozza majd a bajt.Megoldás keress egy olyan esztergályost kinél a szerelt kerék befér és szabályozza fel utána ha ezt végig játszod jónak kell lennie.Lehet, hogy a csapágy helyén tudja csak megtámasztani a csúccsal!
                      St.Z.350 kedvelte ezt.

                      Komment


                        Üdv heeegany!

                        A sikeres vizsgára nyomtam ,hogy tetszik,a szilikonos féket nem szeretem.

                        Komment


                          sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Én úgy látom még rozsdás a dobod belül! először azt kell kicsiszolni majd vékonyan krétázd be a fékpofát és miután összeraktad fogasd meg és fékezz óvatosan. Ahol csiszolódott még ott csiszolj rajta mind addig próbálgasd míg végig nem fogja. Ez elég időrabló de látványos lesz a változás. Csak az a bibi ha ovalitás van a dobban akkor libegni fog a fékpad mutatója és ez okozza majd a bajt.Megoldás keress egy olyan esztergályost kinél a szerelt kerék befér és szabályozza fel utána ha ezt végig játszod jónak kell lennie.Lehet, hogy a csapágy helyén tudja csak megtámasztani a csúccsal!
                          Hát igen ezt ha tudtam volna előbb... :$

                          Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

                          Komment


                            St.Z.350 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Üdv heeegany!

                            A sikeres vizsgára nyomtam ,hogy tetszik,a szilikonos féket nem szeretem.
                            Ők is hozzátették hogy amint használnám féktisztítóval mindenképp mossam át!
                            Ez a fékhatást és az ütést is csökkenti. Bár a fékhatás még a műszer szerint megfelelő marad, de az ütés is.
                            Aztán menet közben valahogy nem érezni azt az ütést, még erőteljes fékezésnél sem. Bár ezen nem lepődök meg. A határértéket gondolom akkora ütésre állították be hogy egy modern géppel 200-nál fékezve se legyen belőle gond. De egy ekkora ütésből még 80-as tempónál se érezni semmit.


                            Persze a legjobb megoldás egy megfelelő méretű eszterga, aztán ráfostól szabályozni. De ha erre nincs lehetőség, és csak egy kicsi kell ahhoz hogy átmenjen akkor nyugodt szívvel kenjétek a fékpofákat. Csak nyugodtabban koptatja az ember a fékeket ha van rendszám is a gépen.
                            dongos78, sepy és St.Z.350 kedvelte ezt.

                            Komment


                              A fékkulcsom menete menthetetlen... Esetleg valakinek van eladó? A dobom belsejében még kis bordákat is érzek, de a felszabájozás az nagy macera lenne mivel nemrég kapott vadi új küllőket amit elég messze kellett vinnem hogy befűzzék. ;$

                              Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

                              Komment


                                fékkulcsom menete menthetetlen... Esetleg valakinek
                                Fotot kérek a dobról és a kulcsról is,van néhány lomom...de nem tudom milyen kell!
                                St.Z.350 kedvelte ezt.
                                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X