Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
De ez az alapjáratra vonatkozik? Csakmert most végre minden jó, az alapjárat, jó a gázreakció, szépen visszáll az alapjárat stb. Ha ki van kopva vagy nagyobb fúvókát raktak bele az a fogysztást lökheti meg vagy a teljesítményt vagy mit?
Érdemes átnézni mert a főfúróka egy idő után az is elkopik mint a tű is. Karburátor alján talán 14 es kulcs fogja?, ide érdemes új tömítést tenni. Az alapjárati belül található. Sokszor amilyet találtak olyat tettek bele. Még egy a tank belsejét festés előtt ki kell önteni a 2k-s tank fel újítóval./ Attila ki mostanában sajnos csöndbe van/ tud neked erről és a festésről mondani valamit. Sajna a savazás elindította a rozsdásodást és ha nem lesz lekezelve a dugulások sora megkeseríti a motorozás örömét!Igen a fogyasztást növeli meg feleslegesen.
Két szűrőn keresztül / egy a csapon egy utána/ nem is kétlem de majd mikor elkezded használni és a tankban lévő folyton eldugul és csak tele tank közelben megy gondold végig a leírtakat. A remény hal meg utoljára és kívánom így is legyen. Én csak azért javasoltam mert nagyon szép lett a géped és kár lenne ha ez keserítené el a végét. Gyakorlatból írtam mert és is sokat küszködtem előzően vele.
A csapon lévő szűrőt leszedtem, nade tényleg reménykedő típus vagyok amúgy az első dugulás után az lesz az első hogy megveszem azt a tankfelújító készletet ami beműanyagozza a tank belselyét!
Főfúvóka: 92
Alapjárati fúvóka: 50
Dúsító fúvóka: 90
Tűpozíció:felülről a 2. és 1.
Alapjárati csavar 1/4 és 1/2 kifelé.
Kiváltható a 2926SD11b és a 2926SBD 2787 típusokkal.
Esetleg tudja valaki honnan lehet ledes izzót rendelni előre? Csak 12v set találok....
Felejtsd el!
Nem létezik olyan LED-es izzó ami a fényt úgy bocsájtaná ki mint a hagyományos izzó, szóval foncsorran soha sem lesz értelmes szórási képe egyiknek sem.
Működőképes megoldás: LED elé optika előtte pedig leginkább semmi. De ha mégis akkor sima üveg. És persze így csak mechanikus úton lehet tompított és távolsági között váltani, vagy két különálló fényforrás, az egyik a tompított a másik a fényszóró.
És persze egy olyan LED-nek ami tényleg elegendő fényerejű már elég komoly hűtés kell, szóval a minimum az hogy alu házban van az egész...
Szóval ezt felejtsd el. Ami megoldás lehet: Más foncsor beépítése amibe H4-es égő való(Pannónia lámpakeretbe pl tökéletesen passzol a Lada foncsor) az összes többi fényforrást pedig lehet LED-esíteni. (csak mivel 6V-os nincs belőlük így magadnak kell gyártani, abba meg nem lesz E jel, szóval nem szabályos. De persze megoldható úgy hogy avatatlan szemnek fel sem tűnik hogy ott LED van a gyári égő helyén. Erről Pannóniás témában már írtam valahol. Egyedi LED-es irányjelző, féklámpa és hátsó helyzetjelző. Mindegyik 1-1db meleg fehér teljesítmény LED-el, úgy elhelyezve mint ahogy a gyári volt így a búrán keresztül nem látni hogy mi van ott. )
A második még viszonylag életképesnek is tűnik(a többinél nem egy "pontból*" jön a fény), de a szórási képe akkor sem lehet olyan mint a hagyományos égőé.
Ha megnézel egy norámál izzót az legalább 180°-ban (de pár fokkal több az valójában) szórja a fényt. Az a cree LED pedig, ami a 2. linkben szereplőn van 120°-ban szór. Tehát már itt elbukott a dolog. (ha jól látom kis 10W-os Cree LED, ilyenek vannak az 1000lm-es lámpáimban. Merthogy ennyit tud egy ilyen LED, nem 1600lument... Albumomban találsz pár képet róluk)
Bár ennek a szórási képét azért egyszer megnézném élőben is, mert olyan nagyon sokkal valószínűleg nem térne el a gyáritól(de esélyes hogy az a nem nagyon sok is épp elég)
Viszont távolsági fényszóró egyik izzónál sem lenne. Ugyanis ahhoz felfelé és felfelé is ugyan úgy világítania kellene(azaz 360°-ban)
És persze szép hideg fehér fény, a rendőrök meg ugranak az ilyesmire...
Jobban jársz ha minden mást LED esítel. Az így megspórolt szuflával és egy jó halogénes foncsorral és izzóval pedig bőven lesz a különbség.
*Valójában az izzószálasnál sem egy pont, de közelebb áll a ponthoz mint ezeknek a többsége...
Utoljára szerkesztve a következő által: heeegany; 2015 dec. 02, 13:36.
Ezek nagyon jóknsk tűnnek csak nem találok 6v at...
Lehet én olvasom rosszul, de a bemeneti feszültségnek 6 és 15 V között kell lennie, akkor miért ne lenne jó 6 V-hoz. És azt sem értem, hogy miért ez a ledes fényszóró a legfontosabb az üzembehelyezési listádon.
Lehet én olvasom rosszul, de a bemeneti feszültségnek 6 és 15 V között kell lennie, akkor miért ne lenne jó 6 V-hoz. És azt sem értem, hogy miért ez a ledes fényszóró a legfontosabb az üzembehelyezési listádon.
Nem ez a legfontosabb, csak azért gondoltam erre, hogy minnél tovább bírja az aksi ha városba használom....
Komment