Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Czetka akkumlátor kapcsolás - negatív, vagy pozitív testelés?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Tisztelt hozzászólók. Egy 1970-es Spert Czetkám van, két éve vásároltam, nem sokat használta,, tavaly be akartam indítani, szikra volt, de nem indult, gondoltam akksi lemerült, vagy nem kap üzemanyagot, nem foglalkoztam vele, idén be akartam indítani, nem adott szikrát, kicseréltem az akksit, gyertyát, kondenzátort, de szikra még mindig nincs. Lehet, hogy az állásban a gyújtótrafó elromlott?? Hogy lehet megnézni, hogy jó-e a trafó? kedden lehet, hogy veszek egy új trafót, és egy megszakítót, remélem elindul. Tud segíteni valaki, hogy mi lehet a hiba? Lehet, hogy pozitív testelésű az én motorom is, és fordítva raktam bele az akksit??? gyújtás lámpa világít, világítás van, de szikra semmi. Minden tanácsot szívesen fogadok. Köszi! Gabesz

    Komment


      #17
      Szia gabesz!

      Ne ess kétségbe, be fog indulni. Gyújtáskulcsot benyomtad tövig?
      Nem ugratásnak szántam. Van olyan fórumtárs, akivel ez megtörtént. Ő maga írta. Szerintem a te géped negatív testelésű, de Sepy barátom majd ebben megerősít. Neki is ilyen gépe van.

      Ami fontos: csiszolj meg minden érintkezőt és jól húzd meg a kötéseket. Ellenőrizd a gyújtási áramkört, hogy tényleg jól van-e bekötve. A letöltéseknél találsz kapcsolási rajzot.

      Ja és üdvözöllek a fórumban. Isten hozott! Éppen húsvétkor! :-)

      Üdvözlettel: CZsolti
      sepy kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        Helló Gabesz!
        Nekem is van Sport Czetkám, most a héten húztam szét a blokkját mivel néha gyorsításokál telefüstölt egy egész utcát Melegen pedig valamikor csak szivatóval volt hajlandó elindulni. Gondoltam szimmeringes lett.
        Így néz ki a főtengelyem tömítő felülete:Click image for larger version

Name:	20140418696.jpg
Views:	1
Size:	188.9 KB
ID:	139793 De menni azért még így is ment.
        Javaslom mielőtt új trafót vennél nézd meg a megszakító wolframérintkezőit, hogy nincsenek-e beégve. Utána a vezetékeket egészen a gyertyáig ha még mindig nincsen szikra. Ha ezek mind jók mennie kell annak a motornak!
        Ja, és negatív testelésű a sport Cz.
        Üdv: Titus
        sepy kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          Szia Titus!

          Bocs, hogy kihagytalak az ajánlásból, pedig a matricák miatt beugorhatott volna.

          Azt hiszem erre a felületre szokták javasolni a tisztára köszörülést. Természetesen csak a szimmering futófelületét értem ez alatt. Ha szerecséd van, akkor 2-3 tizednél többet nem kell leszedni. Ennyit a simmering még elvisel.
          sepy kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            Üdv. Cz-s Barátaim! A főtengely futó gyűrűje cserélhető zsugorral van rögzítve az enyém most cserélték.Az összes érintkezőt meg kell tisztítani és amit lehet saruzni kell! pl. trafó vezetékei stb. a megszakító párt érdemes cserélni és ha lehet órával és lámpával kell / 0,35/ beállítani a megszakító hézagot. Nem érdemes köszörültetni a főtengelyt ha már egy ilyen gépműhelybe kerül a főtengely tudnak cserélni másik futó gy űrűt és azt köszörüljék. Jó szerelést és menni fog!
            CZsolti kedvelte ezt.

            Komment


              #21
              Semmi gond Zsolti!
              Bizony elég ronda az a felület, de ahogy sepy írja, és korábban már nekem is mondta, a főtengelyre cserélhető csúszógyűrűket tettek a gyárilag. Ez most jól is jön. Bár ahol szoktam hengert fúratni, főtengelyt javíttatni ott nem vállalták el a cserét. Viszont megadták egy iparos címét, aki foglalkozik ilyesmivel. Aznap nem találtam otthon, pedig a héten megérkeznek a cserealkatrészek, és jó lenne egyből összerakni a blokkot.
              sepy és CZsolti kedvelte ezt.

              Komment

              Ugrás az oldal tetejére
              Working...
              X