Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Romet Komár váltó...

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Romet Komár váltó...

    Sziasztok!
    Szeretnék érdeklőni, tudna nekem valaki ajánlani egy olyan szakembert, szerelőt, Budapesten, akit megkereshetnék váltókar, kuplung problémával? Hiányzik az alsó részéből a "speciális" csavar, aminek segítségével tudom sebességbe tenni, és ott az meg is marad! Meg a váltókar borzasztó laza, állandóan kicsúszik, húzva magával a kábelt is, ami ezért könnyen kiugrik a helyéről. Kuplung problémákból adódóan igen gyakori a lefulladás, képtelenség rá érezni a finom kuplung kezelésre váltáshoz. Előre is köszi az oldalak, nevek, telefonszámok megadásáért. Üdv, Donát

    #2
    Szia!
    Nem tudom, hogy mi a háttered, de első körben talán saját magad is megpróbálhatnád a javítást. A jófogáson szokott lenni Romet szerelési könyv, abban ha jól emlékszem ott a kapcsoló mechanizmus eléggé ki van vesézve a javítás oldaláról. Ezt a mondatot mondjuk nem értem:
    Donát83 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Meg a váltókar borzasztó laza, állandóan kicsúszik, húzva magával a kábelt is,
    Ott nincs semmilyen kábel, a gyújtás és világítás kábelei előrébb, a lendkerék alatt vannak. A sebesség reteszelését amúgy egy spirál rugó által nyomott (talán 5 mm átmérőjű) golyó végzi, ami mondjuk könnyen kiugrik a helyéről, ha nagyon laza a kapcsoló mechanizmus. Teszek be két képet a kérdéses dolgokról, talán így tisztul valamelyest a kép.
    De válaszolva a kérdésedre budapesti szerelő elérhetőséget én nem tudok.
    Che kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Meg a váltókar borzasztó laza, állandóan kicsúszik, húzva magával a kábelt is,
      Szerintem a kormány-váltóra gondolt.Valószínű jelentősen elkopott,lehet hiányzik a rögzítőlemezke ami gátolja a kormányról való lecsúszást,nem hiszem,hogy költséghatékonyan meg lehet javítani.Utána kellene nézni gyártják e még:és egy kompllet váltószektort kellene cserélni bovdennel,sokkal határozottabb volt a rigánál,de gyakorlást igényelt a beállítása és a használata.Amíg nem érti valaki ,hogyan működik addig nem is tudja rendesen használni sem,rá kell kattanni egy kicsit....
      Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2018 máj. 24, 18:47.
      Titus és zahi kedvelte ezt.
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


        #4
        mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        egy kompllet gázszektort kellene cserélni bovdennel

        kuplung szektor , nem ??? A gázszektortól nem javul meg . már a váltómechanizmus ...

        Komment


          #5
          zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          váltómechanizmus ...
          Én is arról beszéltem...................
          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

          Komment


            #6
            mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Szerintem a kormány-váltóra gondolt.
            Igen, így már világos. Akkor valószínűleg csak a kormányon lesz gond. Talán a legegyszerűbb beszerezni egy jó állapotú gyári markolatváltót, mert ha gyártják is valahol, az csak kínai lehet.

            Komment

            Ugrás az oldal tetejére
            Working...
            X