Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Romet gyújtás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Romet gyújtás

    Sziasztok!

    Vettem a fiamnak egy romet pony kismotort. Kapott új megszakítót és kondit a gép, de nem lehet rajta az előgyújtást a kívánt 3 mm-re állítani. Nem fordul el addig az alaplap. Mi lehet a probléma?

    Köszönöm a segítséget.

    #2
    Kicsi a megszakítóhézag??

    Komment


      #3
      A lendkerék a helyén van, ékkel szerelve?

      Komment


        #4
        Elvileg mind a kettő rendben van (hézag megfelelő, a lendkerék ékkel van a helyén)

        Komment


          #5
          Két hiba lehet Megszakító bütyök és megszakító pár . Valamelyik nem a tipushoz való. Nem tudom cserélhető-e a bütyök, esetleg másé van rá téve, vagy nem rá való a megszakító pár.

          Komment


            #6
            még egy dolgot mondanék amibe magam is belefutottam a Romet (szögletes hengerborda), és a Komar (íves hengerborda) főtengelyén a lendkerék felékelési szöge nem ugyanaz , mivel a henger dőlésszöge a függőlegestől más . Lehet valaki korábban Komar főtnegelyt tett a Rometedbe ?
            dongos78 és sepy kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Hát azt nem tudom, hogy előttem mit csináltak vele. Megpróbálom megnézni.

              Köszönöm a segítséget.[/QUOTE]

              Komment


                #8
                Komar főtengely nem lehet a romet főtengely helyett mert kb 8mm-rel nagyobb a lökethossza szerintem az utángyártott megszakítóval van a baj, vagy tényleg van külömbség a komar és a romet lendkerék között erre eddíg én se gondoltam. Ma megnézem van itthon pár darab lendkerékmágnes összehasonlítom őket. Lehet hogy azért nem sikerült nekem se a múltkor egy rometen 3.5mm-er alá menni.
                pasetta és sinter kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  Sziasztok!
                  Nekem is volt hasonló egy henger-dugó csere után. Nekem nem volt henger tömítés szettem, hát vágtam JÓ VASTAG kartonból. A szerelés után én is lestem, hogy valami nem oké. A hengertalptömítés volt a ludas! Vastag volt. vékonyabbal cserélve könnyebb volt a beállítása a gyújtásnak. Aztán van olyan, hogy az utángyártott megszakító cuccok sorjásak és az okoz gondot. De előfordul, hogy megtekeredik a tengelyen a mágneskerék az ék elkenődése miatt. A legritkább esetben a főtengely megfordul a sonkában. Ja és a csapágyakat is kell nézni!!! Ha kotyog már nem lesz jó a gyújtás.
                  CZsolti és dongos78 kedvelte ezt.

                  Komment


                    #10
                    Totyi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Komar főtengely nem lehet a romet főtengely helyett mert kb 8mm-rel nagyobb a lökethossza szerintem az utángyártott megszakítóval van a baj, vagy tényleg van külömbség a komar és a romet lendkerék között erre eddíg én se gondoltam. Ma megnézem van itthon pár darab lendkerékmágnes összehasonlítom őket. Lehet hogy azért nem sikerült nekem se a múltkor egy rometen 3.5mm-er alá menni.
                    Látom régi hsz , de csak azért írok mert ez úgy ahogy van marhaság 38mm furat , 44 mm löket mindkettőnél
                    CZsolti, Titus és 2 további látogató kedvelte ezt.

                    Komment

                    Ugrás az oldal tetejére
                    Working...
                    X