Én csak tanácsolni tudom,hogy nézz át miden kötést és csatlakozót / sarut/ mert valahol rossz a kontakt és az borít fel mindent. Kezd a test vezeték csatlakozójánál, sok bosszúságot okoz egy csak összetekert vezeték forrassz le minden ilyen helyet és utána cseréljél le bármit.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
ETZ 150 elektromosság
Collapse
X
-
Szép jó napot mindenkinek van 250/1 motorom rá építettem egy etz gyújtást és nincsen feszabom meg egyen irányítom de viszont szereztem egy japán motoról feszültség szabályzót ami egyben egyenirányító is és van egy olyan problémám hogy 3 bevezetés van ugye a generátortól és van 3 kimenet a piros a + ,a fekete a - ,és van a zöld a vissza jelzőhöz,de viszont az etz gyujtásnál van még 1 szál vezeték a kommutátor szénkefétől és az a gyári rajzon az eredeti gyári feszültség szabályzóba megy bele de annak mi szerepe van annak az egy szál vezetéknek ??
Komment
-
szerelo89 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzép jó napot mindenkinek van 250/1 motorom rá építettem egy etz gyújtást és nincsen feszabom meg egyen irányítom de viszont szereztem egy japán motoról feszültség szabályzót ami egyben egyenirányító is ...
Ne kísérletezz vele mert nagyon sokba kerülhet a tandíj.
- 2 likes
Komment
-
Ha nem találsz eredeti dióda hidat akkor a nagy áramú (háromfázisú, töltő) híd helyett ez: B600C35000/P3 tökéletes. A "segéd" diódák helyén bármilyen min. 5A/50V dióda jó lesz.
Szabályozót pedig keress "hozzá valót"taluga kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Üdv Mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni.
Nem rég vásároltam egy ETZ 125-t, és olyan hibával találkoztam, hogy ha jár a motor, helyzetjelző nélkül, vagy csak a helyzetjelző van bekapcsolva, úgy működik az irányjelző.
Ha viszont felkapcsolom a tompított fényt, akkor nem működik.
Álló motornál ugyanígy történik minden.
Van-e valami ötlete valakinek, milyen típusú hiba ez?
Előre is köszönöm.
Üdv.: Tamás
Komment
Komment