Közlemény

Collapse
No announcement yet.

MZ ETS leáll, ha rákapcsolom a világítást

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    MZ ETS leáll, ha rákapcsolom a világítást

    Sziasztok
    Olyan gondom van hogy, a motort beindítom szépen jár, de mikor rákapcsolom a világítást akkor megáll a motor, és csak helyzetjelzővel tudok vele menni. Lehet hogy valami kontakt hiba van benne?? mert nem rég még nagyon jól ment világítással is, és csak a napokban csinál ilyet.
    Válaszokat előre is köszönöm.

    #2
    VPISTA eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Lehet hogy valami kontakt hiba van benne?
    Szia VPISTA!
    >Itt<már volt hasonló eset, böngészd át a lehetőségeket! Én még azt is hozzáteszem, hogy cseréld ki a gyertyát(nem vicc), nekem is ugyanez volt a problémám és egy Mz-s kolléga javasolta, cseréljem ki, mert az "elhasználódástól" nagy lett az áramfelvétele! Még valami csúnyát is mondhattam Neki, de aztán otthon mikor Ő nem látta, kicseréltem a gyertyát-megjavult a motor!
    Sok sikert!
    A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

    Komment


      #3
      Akkor lehetséges hogy azért állt meg a motor? mert amikor előjött ez a "leállás" olyan 2 km múlva a motor is megállt.

      Komment


        #4
        VPISTA eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        a motort beindítom szépen jár, de mikor rákapcsolom a világítást akkor megáll a motor
        VPISTA eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Akkor lehetséges hogy azért állt meg a motor? mert amikor előjött ez a "leállás" olyan 2 km múlva a motor is megállt.
        Ezt a második kérdést nem értem.
        Ha leáll a motor, akkor leáll! Vagy még a "leállás" után gurul 2 kilométert?
        A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

        Komment


          #5
          hát úgy történt hogy amikor észrevettem h a világítással úgymond lefullad, akkor lekapcsoltam helyzetjelzőre. Azután még ment a gép de 2 km után a motor is leállt világítás nélkül. Álltam a pirosnál elkezdett esni az alapjárat, pöffent még kettőt aztán be se indult.

          Komment


            #6
            -t5- eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            >Itt<már volt hasonló eset,
            Olvasd el a témát...........................
            A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

            Komment


              #7
              elolvastam de amikor összepakoltam egy hónapja akkor volt ilyen gondja. elkezdtem vele járkálni meg tesztelni megjavult. Műszaki vizsga után is járkáltam (olyan egy hete van rajta műszaki) és most jött elő ismét. akkor valami kontakt hiba lehet. De utolsó kérdésem az lenne hogy a kondenzátort érdemes lenne kicserélni ha már a fesz szabályzót is cserélem?

              Komment


                #8
                Szia

                ez erősen töltéshibára hajaz. Mérted a töltőfeszültséget ?
                -t5- kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  VPISTA eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  hogy a kondenzátort érdemes lenne kicserélni ha már a fesz szabályzót is cserélem?
                  Ártani nem árt, legalább kizárod a lehetőségét annak, hogy netalán az a hibás!(-és nem olyan nagy összeg-)
                  A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

                  Komment


                    #10
                    Nem mértem a töltést. Annak lehet következménye hogy megáll a motor? mert egy hétig folyamatosan mentem vele azaz minden nap és akkor ha nem lett volna töltés akkor az aksit leszívhatta elég jelentősen már hamarabb is.
                    Utoljára szerkesztve a következő által: VPISTA; 2012 júl. 03, 23:36.

                    Komment


                      #11
                      Úgy mérj töltést a legegyszerűbben ha jár a motor le veszed az egyik kábelt az aksikról de tartsd kb 3000 fordulat fölött a gépet és ha megy szépen akkor tuti jó a töltésed . Lehet az a baja a gépnek hogy egy kábel elszabadult valahol és mikor fel nyomod a világítást zárlat lesz és le áll a gép , vagy a felszabályzó szarakodik vagy az állórészed vagy a forgó részed . Ezeket az berendezéseket le lehet tesztelni , pl állórész teszt aksira rá kötöd az állórészt és a vasmagnak vonzania kell a fémtárgyakat míg fesz alatt van az állórész pl egy csavarhúzót. forgórészt ugyan így le lehet ellenőrizni. Még valami ha úgy áll le a moci hogy az aksi nincs lemerülve akkor tuti nem töltés hibája van . Az is lehet a kondenzátor már nem valami jó benne illetve még a gyújtás környékén lehetnek apróbb problémák .

                      Komment


                        #12
                        köszönöm szépen a segítséget. mindent meg fogok mérni, de vettem bele új gyertyát hogy, és minden megjavult. világítás is rendben van a motor is szépen jár, de nem bízom abban hogy nem kezd el valamikor a világítással szarakodni. vettem kondit is de azt nem raktam még bele kíváncsi vagyok hogy azzal lesz e valami változás.

                        Komment


                          #13
                          Lehet az is hogy csak alacsony a töltőfeszültség , akkor nem merül le azonnal az akku. Sztem mérd meg a töltőfeszültséget, az mindenképp hasznos.




                          Bury nem értek veled egyet. Ha egy 6V-os rendszernél a szabályzott feszültség 6 volt vagy afölött van kicsivel, akkor már arról elmegy a motor, de a töltéshez az kevés. Egy jó rendszernek terhelés alatt (világítás) 6,7-7 V között kell lennie.

                          Komment


                            #14
                            Persze de így egyből kitud zárni egy csomó hibalehetőséget . De mindenki úgy csinálja ahogy neki logikus vagy gondolja
                            Utoljára szerkesztve a következő által: bury; 2012 júl. 05, 18:46.

                            Komment


                              #15
                              az akku nem merült le mert be tudom indítani és a világítás is megy. még a gyújtáson kéne állítani mert nem pörög ki rendesen. De akár hogy állítom olyan mintha hamar leszabályozna. Valami tipp? kicseréltem a megszakító kalapácsot is lehet az a baj hogy nem jó?
                              Utoljára szerkesztve a következő által: VPISTA; 2012 júl. 05, 21:58.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X