Biztosító alátét ráhajtva és szintén nyomaték kulccsal rakom össze amit tudok. De ha valamit kifelejt az ember akkor hiába a nyomaték kulcs.....
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Mz ts csörgés
Collapse
X
-
Így séróból, passz. De ha jól tudom a Trophy karbi (motor ) ugyan az. Nekem megtelt a hócipőm az eredeti karbival, és mivel volt elfekvőben ETZ , így azt tettem a helyére. Ha jól emlékszem a henger felőli oldalból lekel venni, meg talán a másik oldalból is. A vastagsága (hús simán kiadja) engedi. Nekem így lett megoldva, és míg ment a Trophy tök jó volt. Semmit nem kellet ezenkívül alakítani. Vagy esetleg a gázhuzallal is volt valami??? Boics de nem emlékszem, de nem lehetttet nagy kunszt.
Komment
-
Nekem csörgést illetően az a véleményem hogy az Ambika és társai dugattyúk mindig is csörögni fognak azon nem kell meglepődni akámklyen jól van megfúrva a henger.Viszont tapasztalatom szerint és az MZ szerelési útmutatókból levont következtetések alapján arra jutottam hogy sokszor a nem megfelelő csapszeg és tűgörgő párosítás miatt is csörög a gép.Konkrét példa:simson eredeti csapszeg tajvani akármilyen tűgörgőkosár rendesen ráesik német azt hiszem NAD kosár meg teljesen passzos rá és nem is csörög vele ha így összepászítva megrázod és beszerelve sem.
- - - Updated - - -
Az MZ szerelési útmutatóban egyébként az áll hogy a gyárban illeszkedés alapján össze voltak jelölve a henger-dugattyú-csapszeg és tűgörgő illetve bronzpersely párosítások.Persze csöröghet a síbertű is vagy a dugattyúgyűrű is.zweirad-Schubert német webáruházban lehet venni eredeti dugót sőt még eredeti gyári ts vázat is vagy gyári zsírjában ETZ 250 blokkot is persze jó pénzért.De a dugattyú árak nem vészesek.Egyébként még az ALMOT dugattyúkat is tudom ajánlani.Ja és 80 Euro alatti vásárlás esetén 13 euro a futárdíj németből ide DHL-el,80euro fölött pedig 7euro ami durván 2100Ft.
Komment
Komment