Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia kormányzár

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Blackmumus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Egyelőre a „legnagyobb gondot” a kormányzár okozza, ugyanis
    ahogy észrevettem, könnyű elhagyni és mindenki csak keres P10es kormányzárat még nem is találtam semmilyen formában az interneten. Tehát első kérdésem az lenne, hogy T5ös kormányzár mennyire párosítható egy P10es motorral?
    Üdv a fórumon!
    Pannónia kormányzárral kapcsolatban találsz elég sok információt itt: http://veteran.forum.hu/pannoniak-sz...1031/#post7653
    Főleg a #8-as hozzászólás ami megszívlelendő.
    Utoljára szerkesztve a következő által: sricsi70; 2012 máj. 06, 20:20. Oka: Kiegészítés
    kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      Köszönöm a gyors választ!
      Találkoztam már ezzel a fórummal de igazából ezzel kapcsolatban nem sok hasznos információt tudtam kicsikarni, de úgy látszik, hogy valahogy átfuthattam a 8as válaszon, mert az sejteti, hogy lehetséges megoldás a T-s zár a P-s motorba.

      Komment


        #18
        Attached Files
        Utoljára szerkesztve a következő által: ApaE; 2012 máj. 07, 08:11. Oka: benne maradt néhány elütés
        mátéapu, heeegany és 8 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          Nagyon szépen köszönöm a választ! Ennyire pontosan körülírt és illusztrált válaszra nem számítottam Igazán köszönöm

          Komment


            #20
            Tisztelt joker amúgy vagy barki aki tudja azt lehet tudni ,hogy ha odaviszem a zárat kulcs nélkül úgy is tudnak bele csinálni új kulcsot ?Esetleg van valakinek ötlete ,hogyan lehetne kimásolni a zár belsolyet?
            joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Szerintem ne tedd tönkre,egy zárfésüvel nem megoldhatatlan a probléma--ha meg kint van,sokfelé ,pl a xlv ker Mexikói u 52 ben csinálnak kulcsot.

            Komment


              #21
              Vannak cégek akik foglalkoznak kulcs készítéssel, neten is rá lehet keresni ki meg hol, mérettől függően 1500 körül készítenek.
              LC 9246 kedvelte ezt.

              Komment


                #22
                LC 9246 kedvelte ezt.

                Komment


                  #23
                  Ha nem titok akkor ird meg te ,hogy is csinaltal kulcsot ha elinditasz en megcsinalom! Gondolom az egy kulcsos megoldashoz a dobozzarat kell ujra varialni?

                  Komment


                    #24

                    Komment


                      #25
                      Udv mindenkinek !
                      Valaki meg tudna nekem mondani ,hogy a kormanyzar burkolatnak milyennek kell lennie kullemre?
                      En mar lattam kromozottat is ,Click image for larger version

Name:	DSCF6077.jpg
Views:	2
Size:	191.7 KB
ID:	131571Click image for larger version

Name:	DSCF6078.jpg
Views:	2
Size:	194.6 KB
ID:	131572de az enyem olyan fem szinunek tunik .

                      Komment


                        #26
                        Szerintem krómozottnak, amíg volt rajta, mert egy idő után már azt is elhagyták.
                        A tiéd is lehetett krómozott eredetileg, csak valami lett vele.

                        Komment


                          #27
                          Ma szemugyre vettem jobban , de ugy nez ki mintha inkabb hoganyzott lenne ,de nem eskuszom meg ra .

                          Komment


                            #28
                            Mivel egyre több alkatrész kerül vissza a motoromra és lassan kezd összeállni ezért megint eljutottam a kormányzár kérdéshez. Múltkor (még mikor legutoljára kérdezősködtem ezzel kapcsolatban) vettem egy T-s kormányzárat és most, hogy egyben van a villa és fel van szerelve a vázra felütötte a fejét egy apró probléma. A probléma az, hogy ugye mivel hosszabb a biztosítócsap ezért nyitott állapotban sem mondható nyitottnak. Bár ez annyira nem izgat, viszont mivel hosszabb a biztosítócsap ezért nincs zárt állapot, mert hamarabb felütközik a villanyakon minthogy elérné azt a pozíciót ahol be lehetne zárni, de nyitott állapotban nem mindig biztosít. Tehát a kérdésem az lenne, hogy le lehet-e vágni a biztosítócsapból kb 2 millimétert, vagy van-e ott valami olyan létfontosságú alkatrész ami nem örülne ennek? Bár kétlem, hogy van ott valami, de a biztonság kedvéért azért rákérdezek.
                            Másik problémám, hogy a P-s zárakhoz a kulcsoknak van egy kis nyaka, míg a T-seknek nincs, emiatt nem is tudom tövig betolni a kormányzárat, de azt a kulcs átformázásával meg tudom oldani.
                            Utoljára szerkesztve a következő által: Blackmumus; 2012 okt. 19, 08:57.

                            Komment


                              #29

                              Komment


                                #30
                                Blackmumus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                biztosítócsap ezért nyitott állapotban sem mondható nyitottnak. Bár ez annyira nem izgat, viszont mivel hosszabb a biztosítócsap ezért nincs zárt állapot, mert hamarabb felütközik a villanyakon minthogy elérné azt a pozíciót ahol be lehetne zárni, de nyitott állapotban nem mindig biztosít.
                                Ne haragudj, de nekem nem teljesen világos a kérdésed: tudnál esetleg valamiféle pár vonalas rajzot csinálni?
                                Pl. a nyitott állapotban biztosítást sem értem.
                                There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X