Közlemény

Collapse
No announcement yet.

12 voltos Pannónia

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Én évekig használtam feldelejezett lendkerékkel a Pannoniáimat. Mindenhova 12V-os izzókat tettem, olyan fényem volt, hogy leparancsoltam vele az autók reflektorát. Egyetlen hátránya volt, hogy tartós magas fordulatnál jóval több mint 12V-ot adott a rendszer és kiégtek az izzók. Mindez azért, mert nem volt feszültségszabályozás.
    A Yamaha 3KJ gyújtás tudtommal csak 55W körül tud, ami sajnos éppen határeset a Pannoniához. Egy ilyen új komplett gyújtás kb. 25000 Ft, + esztergályos munka a kúp átalakításához, + kábelezés...45000Ft alatt nem igazán jön ki.
    A Vape gyújtás 100W-os, korrekt, megbízható, és a legutóbb 60000Ft-ért beszerzett készlet 2 órás sajátkezű beépítéssel gyönyörűen működött, hiszen korrekt beépítési útmutatót mellékelt hozzá Ákos, az "importőr".
    Én az utóbbi megoldást ajánlom.
    X11 és soveny kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      Én is a Vape gyújtás mellett maradok. Ha nem átépítés lenne hanem felújítás akkor természetesen maradna az eredeti 6 voltos rendszer de mivel még az új kilométeróra is 12 voltot igényel (<<ITT>>) ezért muszály cserélnem és nem akarok valami bonyolult barkácsolásba kezdeni.

      Komment


        #18
        Sziasztok!

        Egy kérdésem lenne. Akármelyik egy hengeres Pannóniába bele lehet ezt építeni?
        A beszerelési útmutatóban ha jól láttam egy TLB az alany, ami főtengely dinamós volt, és ha jól tudom, a főtengely jobbra forgott. Mi van azokkal a típusokkal, ahol a főtengely balra forog, oda is jó ez a rendszer?



        Ok, közben megtaláltam a generátoroshoz valót is...
        Utoljára szerkesztve a következő által: grandpa84; 2012 jan. 16, 10:05.

        Komment


          #19
          Szia!

          https://www.powerdynamo.de/shop/inde...4fsde5eff4m5li


          Ez a csepeli gyártmányokhoz készült összefoglaló oldal, két készlet van egyhengeresekhez, Dynamo és Magneto megnevezéssel. Olvasd el a dokumentációjukat is, segít eligazodni.
          Utoljára szerkesztve a következő által: kollarg; 2012 jan. 16, 10:34. Oka: kimaradt a köszönés, mert udvariatlan vagyok sajnos.
          There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

          Komment


            #20

            Komment


              #21
              kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Szia!

              https://www.powerdynamo.de/shop/inde...4fsde5eff4m5li


              Ez a csepeli gyártmányokhoz készült összefoglaló oldal, két készlet van egyhengeresekhez, Dynamo és Magneto megnevezéssel. Olvasd el a dokumentációjukat is, segít eligazodni.
              Na most akkor vagy én vagyok vak, vagy ők nem írták ki a típusokat...
              A T5-ös az dinamo vagy magneto? Én a magnetora tippelek, de jó lenne biztosra menni amikor megrendelem.

              Komment


                #22
                X11 és kollarg kedvelte ezt.

                Komment


                  #23
                  X11 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Na most akkor vagy én vagyok vak, vagy ők nem írták ki a típusokat...
                  Nem vagy vak, típust nem írnak, gondolom nekik is gond eligazodni.

                  A két rendszer között eget rengető különbség nincs, a kapcsolási rajzuk szerint egyetlen relé. A gyárilag dinamós Pannoniáknak akksiról ment a gyújtásuk tudtommal, gondolom itt is valami kis eltérés lehet.

                  De a T5 minden valószínűség szerint "magneto"-s verzió, szerintem azt már nem gyártották dinamóval egyáltalán.
                  X11 kedvelte ezt.
                  There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                  Komment


                    #24
                    jjzoli eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Üdv!
                    Bocs, lehet hogy nem ide vágó a kérdés, de lehet a 6 Voltos rendszert 12 "Voltosítani". Mondjuk a tekercsek újratekercselésénél, vagy valahogy?
                    Mivel nem találtam ezt a kérdést a fórumon, én is feltettem... Ha még mindig aktuális, akkor ITT elolvashatod mit írtak a szakik a 12V-os átalakításról. Nekem bejött a dolog, igaz még nem építettük be a VAPE-t, de amint meglesz majd megírom hogy muzsikál a Pannónia.

                    Komment


                      #25
                      Sziasztok!

                      Említetteek egy "Ákos" nevűkollegát, aki a Vape gyújtásokat importálja.Jozzá tudtok küldeni elérhetőséget?

                      Köszönöm

                      Roland

                      Komment


                        #26
                        Szekeres Roland eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Sziasztok!

                        Említetteek egy "Ákos" nevűkollegát, aki a Vape gyújtásokat importálja.Jozzá tudtok küldeni elérhetőséget?

                        Köszönöm

                        Roland
                        Szerintem rendeld meg neten: gyorsabb és lehet hogy olcsóbb is mint otthon keresni "importőrt"...

                        Komment


                          #27
                          Szekeres Roland eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Említetteek egy "Ákos" nevűkollegát, aki a Vape gyújtásokat importálja.Jozzá tudtok küldeni elérhetőséget?
                          Motorkami tavaly ezt írta:

                          motorkami eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          A legkorrektebb a JAWA-gyár elektromos részlegéből alakult cseh VAPE által fejlesztett és gyártott generátor. Nem rég beszéltem az importőrrel, aki elmondta, hogy egy sajnálatos blöff miatt már nem árulja a készletet, de a berlini MZ-B-nél árulják egy- és kéthengeres Pannóniákra is 260-280 EUR körüli áron.
                          Ez alapján tehát lehet, hogy már nem aktuális a dolog. Minden esetre elküldöm az elérhetőségét, és ha beszélsz vele, számolj be itt, mire jutottál!
                          sricsi70 és X11 kedvelte ezt.

                          Komment


                            #28
                            Ennél a robogós megoldásnál mi az eljárás? Itt nem keletkezik sok "tyúkbél", azzal mit lehet kezdeni? Milyen robogót lehet erre használni?
                            You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close

                            Komment


                              #29
                              Ez engem is érdekelne .

                              Komment


                                #30
                                Aries88 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Ennél a robogós megoldásnál mi az eljárás?
                                Kell hozzá pár cucc:-gyújtás alaplap (a képen YAMAHA AXIS-é van)
                                -lendkerék
                                -CDI vezérlő
                                -gyújtótrafó
                                -fesszebályzó (ez nincs a képeken)
                                Ha lehet ezek mind egy motorról származzanak!
                                -egy jó esztergályos aki a lendkeréken kúpot megcsinálja
                                -egy alaplap átalakító, amire fellehet rögzíteni a másik gyújtás alaplapot

                                Természetesen az égőket és az akkumulátort ki kell cserélni 12 V-ra!


                                Click image for larger version

Name:	DSCF1112.jpg
Views:	1
Size:	196.8 KB
ID:	132704Click image for larger version

Name:	DSCF1114.jpg
Views:	1
Size:	198.4 KB
ID:	132705Click image for larger version

Name:	DSCF1115.jpg
Views:	1
Size:	198.5 KB
ID:	132706Click image for larger version

Name:	DSCF1087.jpg
Views:	1
Size:	182.2 KB
ID:	132707Click image for larger version

Name:	DSCF1090.jpg
Views:	1
Size:	180.6 KB
ID:	132708Click image for larger version

Name:	2012-01-08 11.01.39.jpg
Views:	1
Size:	182.0 KB
ID:	132709Click image for larger version

Name:	2012-01-08 11.05.14.jpg
Views:	1
Size:	184.3 KB
ID:	132710Click image for larger version

Name:	2012-01-08 11.06.54.jpg
Views:	1
Size:	180.1 KB
ID:	132711
                                Utoljára szerkesztve a következő által: sricsi70; 2012 szept. 16, 21:35.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X