Üdv mindenkinek!
Egy érdekes észrevételemet szeretném megosztani mindenkivel. T1-esem motorja a bejáratás végéhez közeledik (2600 km) és kipróbáltam egy kenőanyagot. A nevét nem írom le /akit érdekel privátban szívesen megteszem/ Ennem a kenőanyagnak a kizárólagos Magyar képviselője személyes jó ismerősöm, tőle kaptam még amikor elkészült a mocim. Azt tanácsolta próbáljam ki rögtön. Én ennek ellenére hagyományos olajjal jártam eddig, most döntöttem úgy hogy kipróbálom. A lényege az hogy adalékként is használható benzin olaj keverékhez, ill önmagában is benzinhez. Ha önmagában használjuk kétütemű motorokhoz vízhűtés esetén 1:200 léghűtéses motornál 1:100 as keveréket kell készítenünk. Erősen kételkedtem ebben, az ismerősöm viszont egy hosszú előadást tartott az anyag tulajdonságairól, ill megnyugtatott ha a motoromnak bármi baja történik, a teljes felújítás költségeit, a legjobb minőségű alkatrészekkel, ő állja személyesen. Ma délután kipróbáltam, de a biztonság kedvéért 1:80 as keveréket csináltam. A változás szinte döbbenetes volt már rögtön az elején, mivel üres volt a tank, rögtön a tiszta anyag folyt le. Füstölés egyáltalán semmi!! És sokkal fürgébben gyorsul, nem dadogott hidegen sem, semmi komoly melegedés. Kb 100 km-t mentem így, először nagyon óvatosan, figyeltem hogy hajlamosabb e a szorulásra, de semmi jelét nem tapasztaltam aztán már bátrabban húztam neki, de úgy is minden rendben. Mivel nem éppen olcsó anyag, magamtól nem biztos hogy megvettem volna, de így lehetőségem nyílt kipróbálni lehet hogy áttérek rá.
Egy érdekes észrevételemet szeretném megosztani mindenkivel. T1-esem motorja a bejáratás végéhez közeledik (2600 km) és kipróbáltam egy kenőanyagot. A nevét nem írom le /akit érdekel privátban szívesen megteszem/ Ennem a kenőanyagnak a kizárólagos Magyar képviselője személyes jó ismerősöm, tőle kaptam még amikor elkészült a mocim. Azt tanácsolta próbáljam ki rögtön. Én ennek ellenére hagyományos olajjal jártam eddig, most döntöttem úgy hogy kipróbálom. A lényege az hogy adalékként is használható benzin olaj keverékhez, ill önmagában is benzinhez. Ha önmagában használjuk kétütemű motorokhoz vízhűtés esetén 1:200 léghűtéses motornál 1:100 as keveréket kell készítenünk. Erősen kételkedtem ebben, az ismerősöm viszont egy hosszú előadást tartott az anyag tulajdonságairól, ill megnyugtatott ha a motoromnak bármi baja történik, a teljes felújítás költségeit, a legjobb minőségű alkatrészekkel, ő állja személyesen. Ma délután kipróbáltam, de a biztonság kedvéért 1:80 as keveréket csináltam. A változás szinte döbbenetes volt már rögtön az elején, mivel üres volt a tank, rögtön a tiszta anyag folyt le. Füstölés egyáltalán semmi!! És sokkal fürgébben gyorsul, nem dadogott hidegen sem, semmi komoly melegedés. Kb 100 km-t mentem így, először nagyon óvatosan, figyeltem hogy hajlamosabb e a szorulásra, de semmi jelét nem tapasztaltam aztán már bátrabban húztam neki, de úgy is minden rendben. Mivel nem éppen olcsó anyag, magamtól nem biztos hogy megvettem volna, de így lehetőségem nyílt kipróbálni lehet hogy áttérek rá.
Komment