Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Tanksapka tömítés

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Tanksapka tömítés

    Sziasztok!

    Érdeklődnék, hogy a gumi vagy a parafa tömítőgyűrű a jobb tanksapkához, melyiknek milyen előnye van.
    Bár lehet, hogy ez csak hitbeli kérdés?
    Köszönettel!

    #2
    Szervusz Kedves Józsi!

    A minap írtam erről,sajnos nem önálló témaként,a Csepel benzincsappal kapcsolatos téma közé tettem.Parafa helyett én a gumit ajánlanám.Keresgélni kell a lecserélésre szánt,autómotorok olajszűrőjének,azt a gumialátétjét,mely a szűrő és a motorblokkok között van.A Csepel tanksapkába pontosan illeszkedik a Renult Klió szűrőjének gumialátétje.
    Nem tudom,Te milyen tanksapkához keresel tömítőalátétet, de úgy vélem,hogy valamelyik olajszűrő tömítőjével helyettesíteni lehet.

    Üdvözlettel:Che
    KIKI 61, barna és 3 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Iker József eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      gumi vagy a parafa
      Szerintem is a gumi jobb -de tényleg nem nagyon van jó gumi .Én is vettem már egy csomó helyen ahol megesküdtek mindenre .....aztán csak megette a rosseb .Viszont a parafa is tök jó .
      Iker József kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Jó ötlet Che! Köszönöm!Pannóniához nézek majd!




        Köszönöm Joker!
        Rátapintottál arra, amitől én is tartok. Ha gumit választ az ember akkor félő, hogy nem benzin ill. olajálló anyagból készítik! Ez az egyik vesszőparipám az utángyártott alkatrészekkel kapcsolatban, hogy a gyártó miért nem kér 50, 200, 500 stb. forinttal többet azért az alkatrészért amit gyárt de az feleljen meg az adott követelményeknek, legyen mérethelyes, tartós, MINŐSÉGI termék! Így megóvná a vásárlóit a későbbi bosszúságoktól, lerobbanásoktól, plusz szerelésektől. Kivívná a vásárlók elismerését, megbecsülését! Ez ma már nem fontos? Csak a pénz?
        movisz, KIKI 61 és kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Iker József eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Kivívná a vásárlók elismerését, megbecsülését! Ez ma már nem fontos? Csak a pénz?
          Pontosan! Bár most hirtelen nem az utángyártókról vélekednék, hanem úgy általánosságban a világ üzleti magatartásáról. Egy bizonyos minőségnél csak nagyon ritkán lehet jobbat kapni bármiből és azt is nagyon drágán. A lényeg az, hogy "ami elromolhat, annak EL KELL romlania" máskülönben miből él meg a gyártó. A tömeggyártás lehetővé tette, hogy olcsóbban juss hozzá valamihez, viszont ha hirtelen sokat ad el egy gyártó egy tökéletes termékből, akkor utána le is húzhatja a rolót mert ha nincs ami elromlik, nincs amit le kellene cserélni, az emberek nem mennek be a boltba, nem költik a pénzüket. Mindegy, ez a fórum nem az ilyen beszélgetések miatt jött létre

          (Ha esetleg érdekel keress rá, Villanykörte elmélet, vagy mi ennek az elgondolásnak a megnevezése)

          Gumi tömítésnél tényleg rendesen meg kell válogatni, hogy milyen gumi. Én a múltkor gyorsan akartam megoldani a pannónia benzincsap tömítését és a "régi" (utángyártott, de vettem szebbet ) láncfeszesség ellenőrző gumikarikából vágtam ki a megfelelő tömítést. A vastagsága jó volt, ha meg lánc közelébe van akkor ha nem is sokat, de olajat, meg sok szemetet összeszed, akkor bírnia kell a benzint is. 3 napig bírta is, aztán meggondolta magát és elengedte az összes benzint a tankból.
          Iker József és kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Szervusztok. ( Lehet, hogy már írtam róla? ) Autósboltban Se...rit ( mint később kiderült csak a felirat volt az ) benzinálló ( németül felírva ! ) csövet vásároltam , ami felszerelésre került egy AC pumpás bajor hárombetűs gépkocsiban. Talán egy hónap múlva íntenzív benzinszag , motorháztető felnyit , motor újraindít , fröcskölés , motor leállít. Az "új" üzemanyagcső szétmállva , megdagadva. Nagy valószínűséggel valamilyen másolt keleti gagyit sikerült beszereznem. Viszamentem , ahol vásároltam és kezdtem a mondókámat - nem a balhé miatt , de ebből nagyon komoly probléma is lehet - , de rögtön kérdezték, hogy mennyit vettem a dologból, mert visszaadják az árát, hiszen már tudnak a dologról és a szállító már elvitte a valószínűleg ismeretlen terméket. Mondták, hogy a visszatérő vevőket már figyelmeztették a cső "minőségéről". Gondolom , azért sz.r minőségű sok benzin és olajálló gumi , mert az adalék a drága az előállított késztermékben . Ennyi. Üdvözlettel.
            Iker József és kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              OdinHEM, és kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Kedves Blackmumus!

                Én is láttam a videót, ha jól emlékezem programozott amortizáció volt a címe! Elég lehangoló!

                Komment


                  #9
                  Nekem Danúvia tanksapka van rajta, először vettem csavarboltban benzinálló gumi lapot(ott volt csak a közelben) ami a benzint bírja is szépen, csak gyenge és elég gyorsan elkezdett kidörzsölődni. Meg vékony s volt oda.

                  Aztán szükségmegoldásként a megtisztított perembe tettem sziloplasztot (mivel más nem volt itthon nem benzinállót, sima színtelent) ami kb 2 hónapig bírta aztán megdagadt és elkezdett kijönni a helyéről.
                  Aztán most megcsináltam benzinállóval. Hogy mennyire lesz jó az majd kiderül, de ha úgy tömít mint az előző akkor meg leszek vele elégedve

                  Komment


                    #10
                    Sziasztok, nekem is sok problémám volt a tanksapka tömítéssel, a felújításkor (3éve) parafa került bele, de azzal állandóan folyt a benzin a sapka alatt... Vettem a vásárban egy pannonia tanksapkát GYÁRI gumi tömítéssel, a sapka nem volt szép, így csak a gumit használtam, tökéletesen működött úgy 1,5 évig, majd megint elkezdett folyni alatta a benga... Sokat jártam utána benzinálló gumiknak és egyebeknek, de addig is gondoltam, ideiglenes megoldást találok... A gumi alá vágtam vastagabb papírból egy "távtatrót". Hónapok óta ezzel nyomom a kilómétereket, szorosan tart a sapka ( kicsit nehezebb levenni, de semmi komoly) , sehol egy benzin folt!! ( kivéve ugye amit kiköpköd néha a feljő lyukon ). Szóval az ideiglenes megoldás végleges lett, Ajánlom mindenkinek!! Próbáljátok ki, remélem nektek is működni fog!

                    Komment


                      #11
                      duplikálás miatt törlve
                      Utoljára szerkesztve a következő által: Kondorfa; 2019 jún. 20, 15:19.

                      Komment


                        #12
                        Sziasztok. Az utolsó hozzászólás óta eltelt majd 6 év. Van valami újdonság ebben a témában? Csepel 125 tanksapka felújítás zajlik.
                        Click image for larger version

Name:	IMG-a2e08e07a40eb9a60a4aa0b1ca0aa5ae-V.jpg
Views:	538
Size:	86.6 KB
ID:	217935
                        Click image for larger version  Name:	IMG-b0b52cf46981629b32e7963becc83ab2-V.jpg Views:	2 Size:	102.4 KB ID:	217933
                        Utoljára szerkesztve a következő által: Kondorfa; 2019 jún. 20, 09:40.

                        Komment


                          #13
                          No a mobil megviccelt. 4x latom a hozzászólást. Majd géprőlmegpróbalom törölni.

                          Komment


                            #14
                            Kondorfa eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Csepel 125 tanksapka felújítás zajlik.
                            Nem egyszerűbb lenne először,szétszedni és külön homokozni.?Persze utólag könnyű megmondani miként kellett volna.....
                            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                            Komment


                              #15
                              Szervusztok!

                              Régebben szó volt már a tanksapka tömítéséről és akkor ,hozzá is szóltam,de most akárhogy is próbálom visszakeresni a hozzászólásomat nem találom.

                              Az autómotorokhoz alkalmazott,lecserélt olajszűrőkből ki kell venni a gumitömítést és azzal ki lehet váltani a parafát és egyéb anyagokat.A Csepel 125 tanksapkájába a Renault clio (régebbi típus) olajszűrőjének a gumija pontosan illeszkedik.Ezek a gumik az üzemük folyamán állandóan olajjal,hővel és igen mostoha körülményekkel találkoznak,tehát a tanksapkában is hosszú ideig szolgálhatnak megfelelően.

                              Üdvözlettel:Che

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X